Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در روز‌هایی که عده‌ای در فکر گذران ایام نوروز بودند و عده‌ای هم بخاطر کرونا خانه‌نشین شده بودند، تعدادی از جوانان جهادی شهر زواره برای شکست کرونا به میدان آمدند و هر شب و روز با هماهنگی شبکه بهداشت اقدام به ضدعفونی شهر می‌کردند.

در یکی از شب‌هایی که این گروه از نیرو‌های مردمی و داطلب در حال ضدعفونی شهر بودند برای یکی از نوجوانان این گروه در اثر برخورد با تراکتور حاضر در محل، حادثه‌ای ناگوار پیش آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نوجوان که به همراه پدر خود به صورت داوطلبانه چندین شب در امر ضدعفونی شرکت می‌کرد، به نوعی نامش به عنوان اولین مجروح و از جان گذشته در مسیر ضدعفونی و گندزدایی برای مقابله با ویروس منحوس کرونا ثبت شده است. اتفاقی دردناکی که پدر و همه اهالی شهر زواره و حتی استان را متأثر کرد.

حسین عسکری پدر این نوجوان در رابطه با این حادثه می‌گوید: از روزی که ویروس کرونا به ایران رسید با خودم گفتم چطور می‌توانم برای مقابله با این ویروس کمک کنم و جان مردم را نجات دهم.

او افزود: بعد از شیوع این ویروس در کل کشور و شهر زواره، گروهی از جوانان جهادی تحت نظارت شبکه بهداشت اقدام به گندزدایی معابر کردند. در همین راستا جهت ضدعفونی معابر فراخوان داده شد که به نیرو‌های مردمی احتیاج داریم، بنده هم با تراکتور خود و فرزند نوجوانم پا در رکاب این گروه جهادی گذاشتیم تا بتوانیم حتی‌الامکان جان یک نفر را نجات دهیم.

عسکری تصریح کرد: چندین شب پی در پی با فرزند خود اقدام به ضدعفونی می‌کردیم که در یکی از این شب‌ها ناگهان بر اثر سانحه‌ای دل‌خراش فرزند ۱۳ ساله خودم بر اثر برخورد با تراکتوری که در حال ضدعفونی کردن بودیم، پای چپ خود را از دست داد.

او درباره ادامه راه خود با گروه‌های جهادی هم این طور می‌گوید: برای نجات جان مردم پا در این راه گذاشتم و به خود می‌بالم از اینکه توانسته‌ایم در این راه کار کنیم؛ از این حادثه متأثر هستم، اما باز هم با وجود رخ دادن این حادثه آماده‌ام تا در اولین فرصت به گروه‌های جهادی بپیوندم و برای نجات جان مردم و شکست کرونا همکاری کنم.

این نیروی جهادگر مبارزه با کرونا در پایان هم از کلیه مردم خونگرم شهر زواره، مردم شهر رفسنجان، مسؤولان استانی و شهرستانی که در این حادثه تلخ با این خانواده همراه بوده و با آن‌ها همدردی و ابراز محبت داشتند، تشکر کرد.

منبع:فارس

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برخورد با تراکتور ویروس کرونا گروه های جهادی شهر زواره جان مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند

فرزاد مخلص‌الائمه روز دوشنبه در بازدید از اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی، گفت: توسعه روستایی با بهره‌گیری از منابع طبیعی و کشاورزی راهبردی برای بهبود اقتصادی و اجتماعی جامعه روستایی است که باید مورد توجه متولیان امر به خصوص بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قرار گیرد.

وی ادامه داد: مقاوم سازی منازل روستاییان، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی، آموزشی، تفریحی، ورزشی و فرهنگی مهمترین مسایلی است که بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی باید در روستاهای این استان عملیاتی کند.

استاندار مرکزی بیان کرد: عقب افتادگی بسیار جدی و مطالبات انباشته در حوزه‌ مسکن، بخشی از فشار را بر بنیاد مسکن منتقل کرده است لذا از تلاش‌های این مجموعه در کنار دولت قدردانی می‌کنیم.

مخلص‌الائمه اظهار کرد: بنیاد مسکن در ساخت مسکن روستایی به سهیمه‌های ابلاغی محدود نشود و با برنامه‌ریزی شورای مسکن استان، هر جا ظرفیت وجود دارد با لحاظ تقویت استقرار در روستاها، توسعه را دنبال کند.

وی تأکید کرد: قیر رایگان ظرفیت فوق العاده‌ای در راستای افزایش رضایتمندی مردم در روستاها است که باید طبق برنامه‌ریزی و با دقت تخصیص یابد.

مقام عالی دولت سیزدهم در استان مرکزی با اشاره به لزوم حمایت دستگاه‌ها از فعالیت گروه‌های جهادی و انتظار ویژه از بنیاد مسکن، افزود: تشکیل گروه جهادی مدیران استان با هدف حل مسائل گروه‌های جهادی در دستور کار قرار دارد.

مخلص‌الائمه همچنین خاطرنشان کرد: خدمات و دستاوردهای نظام باید در قالب‌های مختلف اطلاع‌رسانی شود تا مردم بدانند کار و فعالیت در جریان است و نهادهای انقلابی باید در این زمینه پیشران باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • فعالیت‌های محرومیت‌زدایی ۱۵ گروه جهادی دانشجویی در گنبدکاووس
  • فعالیت ۷۴۰ گروه جهادی در مناطق مختلف استان
  • خدمات رسانی گروه جهادی حیدریون در مناطق کم برخوردار
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • ساماندهی ظرفیت مردمی و گروه های جهادی اولویت بنیاد مسکن اردبیل
  • افزایش نرخ بیکاری در انگلیس به رقمی بی سابقه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد
  • سلامت مردم و محیط زیست در رأس دغدغه‌ها و نیاز جامعه
  • بنیاد مسکن بدون توقف توسعه‌ روستاها را دنبال کند