Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@23:55:21 GMT

آغاز عملیات ضدعفونی منطقه قراملک تبریز

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۹۰۵

آغاز عملیات ضدعفونی منطقه قراملک تبریز

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، شهین باهرشهردار تبریزگفت: طرح گسترده ضدعفونی معابر و محلات منطقه قراملک با توجه به آلودگی بالا با مشارکت شهرداری تبریز، گروه صنعتی ماشین سازی، گروه‌های مردمی، حوزه الحدید سپاه امامت و حوزه پنج بسیج شهری آغاز شد.

او گفت: در این طرح تمام محلات و معابر شهری قراملک ضدعفونی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با تاکید بر اینکه در تمام محلات باید این اقدامات تداوم یابد تا بتوانیم زنجیره شیوع ویروس کرونا را قطع کنیم، گفت: دلیل موفقیت ملت ایران در سال‌های مختلف بعد از پیروزی انقلاب اسلامی همدلی و همراهی بوده که امروز نیز شاهد حضور نیرو‌های مردمی در صحنه مقابله با شیوع ویروس کرونا هستیم.

او گفت: حضور نیرو‌های جهادی و مردمی باعث شد تا عملیات ضدعفونی در مناطق مختلف شهر تسریع شود.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۹۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳

شهردار گرگان با تاکید به توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳ شهرداری گرگان، گفت: سال‌جاری، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری گرگان، سیدمحمدرضا سیدالنگی اظهار کرد: بودجه ۱۴۰۳ با رویکرد محرومیت‌زدایی از محلات کم‌برخوردار، توانمندسازی محلات شهر گرگان و مردمی‌سازی پروژه‌ها تدوین و به تصویب فرمانداری رسیده است.

وی با بیان اینکه سال ۱۴۰۳، سال اقدام و عمل برای مدیران شهری گرگان خواهد بود، افزود: سرانه متوسط شهرداری تهران با همه ظرفیت‌های موجود پنج میلیون تومان است، بنابراین کسب دو هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان درآمد از شهر گرگان و سرانه شش میلیون و ۷۵۰ هزار تومانی به ازای هر شهروند کار دشواری است.

شهردار گرگان یادآور شد: تحقق این موضوع نیازمند یک کار جهادی توسط نیروهای شهرداری، مدیران سازمان‌ها، شهرداران مناطق و حمایت قاطع اعضای شورای اسلامی شهر در سال جدید است.

کد خبر 745079

دیگر خبرها

  • عملیات عمرانی سردرب بازار حرم‌خانه تبریز آغاز شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • اولین رویداد فرهنگی محفل فرشته‌ها در استان
  • پیشرفت فیزیکی ۴۵ درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح قراملک تبریز
  • همایش فرهنگسازان حضور در قم برگزار شد
  • هر جایی که مردم حاضر شدند نگرانی‌ها برطرف شد
  • حضور بیش از ۱۲۰ هنرمند در دومین جشنواره تئاتر خیابانی محلات
  • تلاش جهادی نیرو‌های صداوسیمای کیش در انعکاس چهره کیش
  • طراحی قالب انسجام آفرین فعالان مردمی حوزه اجتماعی استان کرمانشاه
  • توجه ویژه به مردمی‌سازی پروژه ها و محرومیت‌زدایی در بودجه ۱۴۰۳