Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-19@20:50:48 GMT

ارسال محموله ضدکرونایی بنیاد برکت به مناطق محروم

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۹۱۳

ارسال محموله ضدکرونایی بنیاد برکت به مناطق محروم

مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از ارسال یک محموله بهداشتی به مناطق محروم جهت مقابله با شیوع کرونا خبر داد.

امیرحسین مدنی با اعلام این خبر افزود: محموله بهداشتی بنیاد برکت شامل محلول ضدعفونی کننده دست و سطوح، ژل دست، دستکش، ماسک و لباس ایزوله به شهرستان‌های هدف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی شهرستان‌های دلفان استان لرستان، هیرمند و دلگان در استان سیستان و بلوچستان، سقز در استان کردستان، راور استان کرمان، بهاباد استان یزد و تکاب در استان آذربایجان غربی را از جمله شهرستان‌هایی ذکر کرد که محموله بهداشتی به آن‌ها ارسال شده است.

مدیرعامل بنیاد برکت گفت: یک‌هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده دست، یک‌هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده سطوح و ۵۰۰ لیتر ژل ضدعفونی کننده به این مناطق ارسال شد.

مدنی با اشاره به ارسال ۱۸۰ دست لباس ایزوله پرستاران و پزشکان معالج بیماران کرونایی اظهار داشت: ۲۳ هزار دستکش و ۱۰ هزار ماسک، دیگر اقلام محموله بهداشتی بنیاد برکت را تشکیل می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: بنیاد برکت با توجه به حساسیت‌ها و سیاست‌های ابلاغی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام، در زمینه کمک‌رسانی به مبتلایان ویروس کرونا و پیشگیری از شیوع این بیماری فعال بوده است.

مدیرعامل بنیاد برکت تصریح کرد: در حال حاضر از طریق واحد‌های تولیدی و کارگاه‌های مشارکتی بنیاد، روزانه ۲۰۰ هزار ماسک تنفسی، ۶۵۰۰ دست پوشاک بیمارستانی (گان) و لباس ایزوله مخصوص پزشکان و پرستاران و ۲ هزار محافظ صورت تولید می‌شود.

مدنی تأکید کرد: اگر مواد اولیه تامین و مساله پیش‌خرید محصولات حل شود، امکان تولید روزانه ۳۰۰ هزار ماسک و ۱۲ هزار محافظ صورت وجود دارد.

وی از تولید ۷۰ هزار دست پوشاک ایزوله بیمارستانی برای پرستاران و پزشکان بیماران کرونایی خبر داد و خاطرنشان کرد: بنیاد برکت تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را جهت جلوگیری از شیوع کرونا و یاری‌رسانی به مبتلایان بسیج کرده و به‌کار گرفته است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: بنیاد برکت مناطق محروم کرونا محموله بهداشتی ضدعفونی کننده بنیاد برکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۹۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید سلیمی رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر گفت: ظهر دیروز یک محموله ۲۸ تُنی مواد غذایی و معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۴۰ میلیارد ریال برای کمک به ۷۰۰ خانوار آسیب دیده از سیل اواخر سال گذشته جنوب سیستان و بلوچستان، بارگیری و به این استان ارسال شد.

سلیمی اظهار کرد: این بسته‌ها با مشارکت عمده خیرین خارج از کشور و مؤسسه خیریه‌ای در تهران تهیه و با همکاری سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر، ظهر دیروز از تهران بارگیری و با دو دستگاه تریلی به مقصد سیستان و بلوچستان ارسال شد.

وی محتویات هر بسته غذایی و معیشتی را شامل ۴ بسته ماکارونی، ۲۰ کیلوگرم برنج، ۶ قوطی تن ماهی، ۸۰۰ گرم سویا، ۲ کیلوگرم عدس، ۲ قوطی رب گوجه، ۴ بطری روغن مایع، ۲ بسته چای ،۲ کیلوگرم قند ،۲ بسته بیسکویت و ۲ قالب صابون به همراه پتو برشمرد و قیمت تقریبی مجموع اقلام اهدایی را ۴۰ میلیارد ریال اعلام کرد.

رئیس سازمان داوطلبان با اشاره به همراهی قابل توجه عموم مردم با پویش همدلی و مهربانی جمعیت هلال‌احمر برای کمک به هموطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان، از نقش مؤثر حامیان و داوطلبان حقوقی این جمعیت در پویش یاد شده قدردانی کرد.

کد خبر 6081280

دیگر خبرها

  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو به مناطق سیل‌ زده سیستا‌ن‌ و بلوچستان
  • ارسال ۲۲۰۰ تخته پتو از هلال‌احمر خراسان‌جنوبی به مناطق سیل‌زده سیستا‌ن‌وبلوچستان
  • رئال رونمایی می‌کند: لبه فناوری برای چمن مخملی
  • تجلیل از دندانپزشکان جهادگر در همدان
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • محموله ۲۸ تنی مواد غذایی به مناطق سیلزده سیستان و بلوچستان ارسال شد
  • محموله‌های بسته غذایی بنیاد مستضعفان به مناطق سیل‌زده کرمان اعزام شد
  • وزیر ارشاد: سند ملی سبک پوشش ایرانی اسلامی در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد/ ارز مبادله‌ای برای زائران حج تمتع تخصیص یافته/ امسال مناطق محروم در طرح یارانه خرید کتاب دیده می شود
  • ارسال ۷۰۰ بسته موادغذایی به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • ارسال ۷۰۰ بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان