Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-16@12:53:15 GMT

اجرای عملیات «طرح مردم یاری» ارتش در ماسال

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۴۹۴۵

اجرای عملیات «طرح مردم یاری» ارتش در ماسال

پورحضرت گفت: گروهان جنگ نوین از تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان مستقر در گیلان، برای ضد عفونی و گندزدایی اماکن پرتردد شهری و روستایی شهرستان ماسال عملیات طرح مردم یاری را از روز گذشته آغاز کردند.

«وحید پورحضرت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال اظهار کرد: از آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا، تمهیدات لازم در شهرستان توسط ستاد مقابله با ویروس کرونا اندیشیده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه مصوبات جلسات با همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی، بخشداری‌ها، شهرداری‌ها و دهیاران اجرایی شد افزود: گروه‌های جهادی و خودجوش مردمی در این راستا همکاری چشم‌گیری با ستاد مقابله با ویروس کرونا داشتند.

 

وی گفت: با ادامه‌دار بودن این بیماری و  بر حسب ضرورت و با هماهنگی به عمل آمده، گروهان جنگ نوین از تیپ ۲۱۶ زرهی ارتش زنجان مستقر در استان گیلان، برای ضد عفونی و گندزدایی اماکن پرتردد شهری و روستایی شهرستان ماسال عملیات طرح مردم یاری را از روز گذشته آغاز کردند.

 

پورحضرت با بیان اینکه بخشداران، شهرداران و دهیاران با گروهان جنگ نوین ارتش همکاری‌های لازم را داشته باشند تصریح کرد: با توجه به امکانات و تجهیزات تخصصی که در اختیار ارتش است، کمک نیروی زرهی ارتش  در مهار این ویروس بسیار موثر خواهد بود.

 

فرماندار ماسال با بیان اینکه ما همچنان نیازمند همکاری همه جانبه مردم در این راستا هستیم خاطرنشان کرد: مردم به قرنطینه خانگی ادامه دهند تا هر چه سریع‌تر شاهد از بین رفتن این ویروس باشیم.

 

وی با بیان اینکه طرح فاصله‌گذاری اجتماع در شهرستان همچنان در حال اجرا است و جلوی ورود خودروها با پلاک غیر بومی به ماسال گرفته می‌شود اظهار کرد: تا اطلاع ثانوی کلیه فروشگاه‌ها جزء فروشگاه‌های ضروری همچون سوپرمارکت‌ها، مرغ‌ و ماهی و گوشت فروشی و داروخانه‌ها تعطیل است.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراغه

سرهنگ فارسی در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه از اجرای طرح نور در مراغه خبر داد و اظهار کرد: پلیس به درخواست‌ها و مطالبات به حق مردم مومن و متدین کشورمان و انتظاراتی که از جامعه اسلامی دارند عمل کرده و با افرادی که ناهنجاری‌های اجتماعی مانند بی حجابی را ترویج می‌دهند برخورد خواهد کرد. 

وی افزود: این طرح با هدف مدیریت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی از جمله بدحجابی و بی حجابی اجرا می‌شود.

سرهنگ فارسی از روسای اتحادیه‌ها صنفی خواست به برخی اصناف و مشاغل از جمله آرایشگران زنانه، عکاسی‌ها و فیلمبرداری‌ها بیشتر نظارت داشته باشند. 

 وی همچنین خواستار افزایش نظارت شهرداری در پارک‌ها و تفرجگاه‌ها به منظور جلوگیری از هنجارشکنی‌ها شد.
 
 فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: پلیس ضمن اطمینان از رعایت موازین اخلاقی و حریم عفاف توسط قاطبه شهروندان یادآور شد: افرادی که به هشدار‌های قبلی پلیس توجه نکردند به صورت ویژه مورد تذکر قرار می‌گیرند و اقدامات قانونی در مورد آنها انجام می‌شود و رعایت حجاب قانون بوده و جزو مطالبات مردم متدین شهرستان می‌باشد امیدواریم که تمامی مردم قانون را رعایت نمایند تا شاهد هنجارشکنی و قانون شکنی در سطح شهرستان نباشیم.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • طبیعت زیبای ییلاقی ماسال در گیلان
  • عملیات «وعده صادق» محکم‌ترین سیلی به صهیونیست‌ها بود
  • خط کشی ۲۰ کیلومتر از راه های شهرستان نوشهر انجام شد ​
  • اصلاح و توسعه هزار و ۶۷۰ متر خط انتقال در روستای دویدوخ راز و جرگلان
  • اجرای طرح های تامین آب شرب در شهرستان پیرانشهر
  • در اجرای طرح نور؛ پلیس از همکاری مردم قدردانی کرد
  • تشکر پلیس از مردم بابت همکاری در اجرای طرح نور
  • قدردانی فراجا از همکاری مردم در اجرای طرح نور
  • بررسی روند اجرای عملیات ساخت بیمارستان جایگزین پورسینا در رشت
  • اجرای طرح نور در مراغه