Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمودرضا عراقی پیش از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران از آخرین تصمیمات ستاد مقابله با کرونا در استان همدان سخن گفت و افزود: از این پس طرح فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت هوشمند اجرا خواهد شد به گونه‌ای که اوضاع به شکل پلکانی رصد و بر اساس شرایط، تصمیمات اتخاذ و اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین تصمیمات، مدارس و دانشگاه‌ها تا ۳۰ فروردین ماه تعطیل خواهند بود و کسبه کم ریسک و یا دارای ریسک متوسط از ۲۳ فروردین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد، گفت: صنوف و کسبه با ریسک بالا شامل سالن‌های پذیرایی، باشگاه‌های ورزشی، استخرها، مساجد، اماکن پرتجمع و مواردی از این قبیل تا ۳۰ فروردین تعطیل خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عراقی اضافه کرد: دو سوم کارمندان دولت از ۲۳ فروردین در ادارات حضور خواهند یافت و یک‌سوم کارکنان بنا بر صلاحدید مدیران کل و بر اساس اولویت افراد بالای ۶۰ سال و یا دارای بیماری زمینه‌ای، در مرخصی و یا دورکاری به سر خواهند برد.

وی با بیان اینکه مبادی شهرها تا ۳۰ فروردین از ورود خودروها با پلاک غیربومی خودداری خواهند کرد اما از ۲۳ فروردین، تردد بین شهرستان‌های استان همدان آغاز خواهد شد و مانعی ندارد، گفت: کارگاه‌های تولیدی و عمرانی و حمل و نقل عمومی و بار همچون گذشته با رعایت اصول بهداشتی به فعالیت خود ادامه خواهند داد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار همدان اضافه کرد: بر اساس تصمیم ستاد مقابله با کرونا استان همدان، فعالیت هرگونه تاکسی ون و اتوبوس تا ۳۰ فروردین در شهر همدان ممنوع است.

عراقی با بیان اینکه به مردم توصیه می‌شود همچنان اصول بهداشتی را رعایت کرده و جز در موارد ضروری از خانه خارج نشوند، گفت: اقشار آسیب‌پذیر برای دریافت بسته حمایت معیشتی و تسهیلات در حال شناسایی هستند.

وی با بیان اینکه از میان واحدهای تولیدی، تنها واحدهایی تسهیلات دریافت خواهند کرد که تعدیل نیرو نکرده باشند، گفت: شرایط ابتلاء به کرونا در استان همدان در حال بهبود است اما این به معنی کنترل قطعی آن نیست و از مردم تقاضا می‌شود توصیه‌ها را جدی بگیرند.

کد خبر 4892747

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری همدان ستاد مقابله با کرونا ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد گرگان طرح غربالگری روز طبیعت سال جهش تولید بیرجند ضدعفونی بارش باران تا ۳۰ فروردین استان همدان بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد

به گزارش روابط عمومی معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغاتی، عباس محمدیان با اعلام این مطلب افزود: دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی بر اساس قانون و مصوبات شورای راهبری توسعه مدیریت و در راستای ساماندهی مجوزهای این وزارتخانه تهیه و پس از تصویب، از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برای اجرا به معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات ابلاغ شد.

وی گفت: بر اساس این دستورالعمل، معاونت امور رسانه‌ای و تبلیغات موظف شده است مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی را از طریق درگاه ملی صدور مجوزها و بستر الکترونیک سامانه جامع تبلیغات با هماهنگی کامل با مراکز استان و شهرستان‌های سراسر کشور حداکثر ظرف 2 ماه صادر کند. بدین ترتیب و بر اساس مفاد دستورالعمل ابلاغ شده، تمامی متقاضیان دریافت مجوز فعالیت تبلیغاتی می‌توانند از طریق سامانه جامع تبلیغات که به درگاه ملی مجوزها مرتبط است، درخواست مجوز ارایه دهند.

محمدیان با اشاره به سیاست‌های دولت سیزدهم مبنی بر تسهیل و تسریع فرآیندهای قانونی برای متقاضیان تأسیس مراکز فرهنگی افزود: در این ارتباط، دفتر تبلیغات و اطلاع‌رسانی نیز هم‌راستا با سیاست‌های کلان دولت، بسترهای لازم را برای تحقق تسهیل روند صدور مجوز کانون‌های آگهی و تبلیغاتی فراهم کرده و این دستورالعمل به انجام فعالیت‌ها در چارچوب‌های تعیین شده، کمک خواهد کرد.

مدیرکل تبلیغات و اطلاع‌رسانی تاکید کرد: پیش از این، دستورالعمل انتشار محتوای تبلیغاتی نیز از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ وبر اساس آن، نحوه انتشار محتوای تبلیغاتی چارچوب انتشار انواع محتوا در حوزه تبلیغات را ترسیم شده است. بدین ترتیب، تمامی فعالیت‌های تبلیغاتی در چهار رسته «تبلیغات فضای مجازی»، «تبلیغات پخشی و سمعی و بصری»، «تبلیغات محیطی» و «تبلیغات چاپی» ملزم به دریافت مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

کد خبر 847049 برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رسانه - آگهی

دیگر خبرها

  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک
  • عدم صدور کد رهگیری و گرانفروشی؛ بیشترین تخلفات مشاوران املاک اردبیل
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • دستورالعمل جدید صدور پروانه فعالیت کانون‌های آگهی و تبلیغاتی ابلاغ شد
  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان شهر اراک
  • اختصاص اتوبوس و تاکسی برقی برای کلان‌شهر اراک
  • صادرات ۱۲ هزار تُن کالا از قم در فروردین ۱۴۰۳
  • استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز
  • زمان آغاز به کار تاکسی‌های برقی/ تسهیلاتی برای تاکسی‌رانان