Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو یک فراکسیون کُرد در عراق ضمن اعلام اینکه مأمور تشکیل کابینه در این کشور در حال رایزنی با گروه‌های کُرد است،‌ گفت که این گروه‌ها اعتراضی به مأمور تشکیل کابینه ندارند.

به گزارش گروه بین‌‌الملل خبرگزاری فارس، «سرکوت شمس الدین» عضو فراکسیون «المستقبل» در کردستان عراق، امروز (یکشنبه)، از رایزنی «عدنان الزرفی» مأمور تشکیل کابینه در عراق با گروه‌های کُرد خبر داد و گفت که این گروه‌ها اعتراضی به او ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری رسمی عراق «واع»، عضو فراکسیون المستقبل گفت که تمام گروه‌های کُرد به جز دو حزب «دموکراتیک» و «اتحاد میهنی» در این این دیدار حضور دارند.

سرکوت شمس الدین در ادامه گفت که گفت‌و‌گوها با مأمور تشکیل کابینه در سه محور جریان دارد که مواردی چون ادامه قوانین اصلاحات، حل مشکلات به تعلیق درآمده میان بغداد و اربیل و همچنین ادامه مبارزه با فساد در بر می‌گیرد.

در همین ارتباط،‌ مأمور تشکیل کابینه در عراق، دیروز (شنبه)، برنامه دولت خود را تقدیم پارلمان عراق کرد (جزئیات بیشتر).

این عضو المستقبل ادامه داد که این گروه‌های کُرد یادشده گفت‌و‌گوهای خود را با الزرفی ادامه خواهند داد و تاکید کرد که این گفت‌و‌گو ارتباطی با مباحث حزب دموکراتیک و اتحادیه میهنی ندارد زیرا آنها «منافعی شخصی دارند که به دنبال آن هستند بویژه در ارتباط با امتیازات وزارتی و برخی معامله‌ها».

الزرفی از اعضای «فراکسیون النصر» به رهبری «حیدر العبادی» (نخست وزیر سابق) در پارلمان عراق است، اما معرفی او موجی از مخالفت شدید در میان گروه‌های پارلمانی به راه انداخته است.

انتهای پیام/م

منبع: فارس

کلیدواژه: کرد عراق رایزنی اعتراض الزرفی مأمور تشکیل کابینه گروه های ک رد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان تیم بسکتبال شهرداری گرگان در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا نهم فروردین پنج شنبه  شب و در تالار زنده‌یاد محمود مشحون پذیرای تیم الشرطه عراق است.

شاگردان مصطفی هاشمی که در گروه نخست این مسابقات حضور داشتند بعد از سرگروهی و شکست رقبای خود به عنوان تیم نخست، جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی سوپر لیگ غرب آسیا را کسب کردند و باید از ساعت ۲۲ فردا پنجشنبه ۹ فروردین رو در روی نماینده عراق قرار بگیرند.

دیدار برگشت دو تیم روز جمعه ۱۷ فروردین‌ماه برگزار می‌شود و شهرداری گرگان در دیداری خارج از خانه باید به مصاف الشرطه برود. الشرطه عراق با کسب پیروزی مقابل الاتحاد اهلی سوریه به عنوان تیم دوم راهی این مرحله شده است.

در آن سوی میدان الریاضی لبنان و ساجس دیگر نماینده لبنان رو در روی هم قرار خواهند گرفت. بازی اول دو تیم امشب برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • یک نماینده: FATF و برجام بر اساس فرهنگ غربی‌هاست
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • طرح نماینده مجلس برای FATF، برجام و سند ۲۰۳۰: آنها را بومی کنیم!
  • نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند ۲۰۳۰ را در کشور بومی کنیم!
  • جلالی، نماینده مجلس: باید FATF، برجام و سند 2030 را در کشور بومی کنیم!
  • تشکیل مجلس جدید با ۴ فراکسیون / جریان اصولگرایی رقابت‌ها را کنار بگذارند
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق/ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • خروج جریان صدر از روند سیاسی عراق؛ راهبردی برای بازگشتی دوباره
  • اصلاح رفتار ترافیکی را از خودمان شروع کنیم/ فراکسیون ایمنی راه ها تشکیل شود
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است