Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@05:16:08 GMT

ادامه تعرض‌ صهیونیست‌ها در قدس؛ استاندار قدس بازداشت شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۰۴۳

ادامه تعرض‌ صهیونیست‌ها در قدس؛ استاندار قدس بازداشت شد

نظامیان رژیم صهیونیستی در یورش‌های امروز خود به شهر قدس استاندار آن را به همراه دبیرکل جنبش فتح در این منطقه بازداشت کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) به منزل «عدنان غیث» استاندار قدس در شهرک «سلوان» در قدس شرقی یورش بردند و وی را بازداشت کردند.

آنها همچنان با یورش به منزل «شادی مطور» دبیرکل جنبش فتح در منطقه قدس- در «بیت حنینا» واقع در شمال قدس- وی را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیرغم شرایط سختی که اراضی فلسطینی به دلیل شیوع کرونا به آن روبروست رژیم اشغالگر صهیونیستی به تخلفات خود علیه قدس ادامه می‌دهد.

بر اساس گزارش «العهد»، مرکز آماری «وادی حلوه» در شهر قدس اعلام کرد، رژیم صهیونیستی در ماه گذشته میلادی (مارس) ۱۹۲ فلسطینی از جمله ۴ زن و ۳۳ فر د کم سن و سال را در این شهر بازداشت کرده است.

بر اساس این گزارش، ۷۳ نفر در قدس و مسجدالاقصی و ۵۷ نفر در العیسویه و ۳۵ نفر در سلوان بازداشت شده‌اند.

در ادامه این گزارش آمده، رژیم صهیونیستی سه تیم را که در حال ضدعفونی کردن معابر در سلوان، الصوانه و بخش قدیمی قدس بوده‌اند، بازداشت و ابزارهای آنها را مصادره کرده است.

دو روز پیش (جمعه) نیز نظامیان رژیم صهیونیستی با حمله به منزل «فادی الهدمی» وزیر قدس تشکیلات خودگردان فلسطین، او را به دلیل کمک به فلسطینیان در مقابله با کرونا بازداشت کردند.

انتهای پیام/م

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بازداشت قدس جنبش فتح رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، منابع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بار دیگر به ناتوانی در برابر جنبش حماس اذعان کردند.

روزنامه انگلیسی تلگراف روز چهارشنبه به نقل از یک منبع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اذعان کرد که این رژیم بر این باور بود که از بین بردن حماس به دلیل حمایت واشنگتن ممکن است، اما ارزیابی های این رژیم اکنون تغییر کرده است.

تلگراف به نقل از یک منبع اطلاعاتی رژیم صهیونیستی نوشت که این رژیم معتقد است که برخی از تاسیسات زیرزمینی تولید تسلیحات در غزه، هنوز دست نخورده باقی مانده است.

پیشتر هم روزنامه صهیونیستی «جروزالم پست» به نقل از منابعی در ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد که این رژیم نشانه‌ای مبنی بر اینکه بتواند اسرای خود در غزه را آزاد کند، نمی بیند.

کد خبر 6063858

دیگر خبرها

  • آمریکا مدیریت جنگ علیه غزه را در دست دارد
  • گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  • اعتراف صهیونیست‌ها: قادر به نابودی حماس نیستیم
  • اعتراف بزرگ اسرائیلی‌ها
  • اکونومیست: گرسنگی اهرم فشار صهیونیست‌ها علیه حماس است
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر/پاسخ سنگین موشکی حزب الله به جنایات اسرائیل
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌ الله لبنان
  • بازداشت 7800 فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر تاکنون
  • وحشت صهیونیست‌ها از حمله موشکی گسترده حزب‌الله لبنان
  • زخمی شدن ۳۱ نظامی صهیونیست در نوار غزه طی ۴۸ ساعت گذشته