Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، یکی از اقدامات گروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور از جمله استان مرکزی، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک بهداشتی و سایر اقلام بهداشتی جهت مقابله با کرونا است.

تولید ماسک و گان توسط نیروهای جهادی

با توجه به دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام مبنی بر بسیج تمام امکانات ستاد اجرایی، برای مقابله با ویروس کرونا، تولید اقلام ضد کرونایی در دستور کار نیروهای جهادی این ستاد در سراسر کشور قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تولید ماسک بهداشتی و گان مورداحتیاج مراکز درمانی توسط کارآفرینان بنیاد برکت در مازندران یکی از این اقدامات است که با هدف تأمین نیازهای مردم صورت می‌گیرد.

تولید ماسک و ضدعفونی معابر

یکی از اقدامات گروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در سراسر کشور از جمله استان لرستان، راه‌اندازی کارگاه‌های تولید ماسک بهداشتی و سایر اقلام بهداشتی و همچنین ضدعفونی مرتب معابر و اماکن عمومی جهت مقابله با کرونا است.

توزیع اقلام بهداشتی ضد کرونایی

در راستای اجرای طرح مبارزه با ویروس کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام، بسته‌های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده بین پاکبانان زحمتکش کرمان توزیع و اهدا شد.

نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام در استان کرمان، علاوه بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی در مناطق محروم و همچنین ضدعفونی معابر عمومی، در جبهه امدادرسانی به مناطق سیل‌زده و توزیع اقلام غذایی و دارویی بین مردم آسیب‌دیده نیز فعال هستند.

کد خبر 4892739

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره ماسک طبی ویروس کرونا شهرداری تهران شیوع کرونا نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش شورای شهر تهران آموزش مکمل شهر تهران دستگیری سارق فاصله گذاری اجتماعی سیدابراهیم رئیسی روز طبیعت پلیس راهور سازمان هواشناسی ستاد اجرایی فرمان امام اقلام بهداشتی تولید ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اضافه می‌شود؛ بودجه آن پیش بینی شده است و کار به‌زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی بقایی امروز _یکشنبه بیست‌وپنجم فروردین_ در صحن علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با ارائه گزارشی از خدمات نوروزی ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: سال جاری مدت زمان ارائه خدمات سفر به مسافران به یک ماه افزایش پیدا کرد که علت آن تعطیلات عید سعید فطر پس از نوروز بود.

وی افزود: ۱۵ کمیته در ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان فعالیت می‌کردند و آمار ویژه‌ای نیز از فعالیت‌ها و میزان رضایتمندی مسافران و گردشگران و کیفیت سنجی خدمات توسط کمیته آمار و ارزیابی استخراج شد.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به فعالیت‌های کمیته ایمنی گفت: برای حفظ جان مسافران از تجهیزات جدیدی همچون پهپاد کاوشگر آتش‌نشان توسط سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استفاده شد که خدمات آن قابل توجه بود.

بقایی تأکید کرد: کمپ شرق به کمپ‌های گردشگر پذیری شهر اضافه می‌شود؛ بودجه آن نیز پیش بینی شده است و کار به‌زودی آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: قرارگاه اطلاع‌رسانی نوروز ۱۴۰۳ در باغ فدک تشکیل شد که فعالیت آن جای تشکر دارد، در چند دوره در نوروز با توجه به مناسبت‌ها تبلیغات شهری داشتیم.

جانشین رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: اجرای فاز سوم دریاچه باغ فدک به مساحت حدود ۲۰ هزار متر مربع و عملیات خاک‌برداری و خاک‌ریزی و ساخت جزیره‌ها با هزینه‌ای بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

وی تاکید کرد: اقتصاد گردشگری یکی از سیاست‌های کلان ستاد سفر است، اگر چه کمی در این موضوع عقب هستیم البته سال جاری کمیته اقتصادی گردشگری تشکیل دادیم.

بقایی با بیان اینکه در بحث ساختاری ستاد سفر با یک نگاه منفعلانه کار را جلو می‌بریم، زیرا نسبت به آنچه باید برای اصفهان وجود داشته باشد، فاصله داریم، گفت: اگرچه سال به سال شرایط بهتر می‌شود، اما این بهتر شدن در نمره‌های پایین رخ می‌دهد، به دلیل آنکه ساختار منسجم نداریم.

کد خبر 744322

دیگر خبرها

  • توسعه سطح کاشت گیاهان دارویی با توزیع ۷هزار نهال گل محمدی در سوادکوه
  • ۵۰۰مدرسه مختلط کهگیلویه وبویراحمد نیازمندسرویس بهداشتی مجهزهستند
  • برنامه ریزی برای راه اندازی بازار میوه و تره‌بار و ایجاد میدان عرضه دام در فیروزکوه
  • روایت توانمندی بانوی مددجوی کرمانی با راه‌اندازی کارگاه خیاطی
  • ساخت ۷۰ واحد مسکونی برای جوانان روستای هندوآباد
  • انهدام ۲ کارگاه تولید لوازم پزشکی فاقد استاندارد در ساری
  • قدردانی معلمان و دانش‌آموزان از نیروهای مسلح
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیر شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • کمپ شرق به کمپ‌های گردشگرپذیری شهر اصفهان اضافه می‌شود
  • راه اندازی کارخانه جدید احیاء استیل فولاد بافت؛ بزودی