Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-16@17:33:16 GMT

وزش باد شدید در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۰۷۸

وزش باد شدید در پایتخت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، کبری رفیعی در خصوص وضعیت جوی حال حاضر کشور، گفت: امروز ۱۷ فروردین ماه بارش باران، رعد و برق و وزش باد در شمال شرق و مناطقی از شرق کشور، سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز شرقی ادامه دارد.

وی افزود: همچنین بارندگی‌ها امروز در خراسان شمالی، خراسان رضوی، شرق مازندران و گلستان شدت بیشتری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفیعی درباره‌ صاعقه و تگرگ، آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن سطح آب رودخانه‌ها، سیلاب و لغزندگی جاده‌ها هشدار داد و تاکید کرد: بر این اساس هموطنان از توقف و یا تردد در حاشیه‌ رودخانه‌ها و مسیل‌ها خودداری کنند.

به گفته کارشناس سازمان هواشناسی، امروز در مناطقی از تهران، البرز، قزوین، قم، مرکزی، سمنان، اصفهان و یزد وزش شدید باد پیش‌بینی می‌شود. همچنین دریای خزر تا فردا مواج است و ارتفاع موج در مناطق مرکزی و شرقی به حدود ۲.۵ متر می‌رسد.

کد خبر 497936 برچسب‌ها آب و هوا - ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به اسراییل تاثیری بر ماموریت ما در دریای سرخ نداشت

حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی که با ۳۰۰ موشک و پهپاد انجام شد شرکای غربی تل آویو را مجبور به مداخله برای رهگیری حجم بالای حملات صورت گرفته کرد. آمریکا، انگلیس، فرانسه، و برخی دیگر از کشور‌های خاورمیانه از جمله اردن از جمله کشور‌هایی بودند که در عملیات حفاظت از اسراییل طی این حمله مشارکت داشتند. 

به گزارش الجزیره، فرماندهی ماموریت دریایی اتحادیه اروپا در دریای سرخ که پیش از این به درخواست آمریکا در این منطقه مستقر شده بود تا از کشتی‌های صهیونیست در برابر جنبش انصارالله یمن محافظت کند، امروز (سه شنبه) اعلام کرد حمله سهمگین ایران به اسراییل بر روی ماموریت این ناوگروه دریایی تاثیر نگذاشته است، اما نیرو‌های ما نیازمند کشتی‌های نظامی بیشتر به منظور حفاظت از کشتی‌های تجاری در گسترده دریایی بزرگ دریای سرخ هستند. 

دریادار واسیلیوس گریپاریس، فرماندهی این نیرو‌ها در این باره به رسانه‌ها گفت: تاکنون شواهدی دال بر بدتر شدن شرایط در دریای سرخ پس از حمله گسترده ایران به اسراییل مشاهده نشده است. 

با این حال، این ناو گروه دریایی مشخص نساخته است که آیا در عملیات مشترک با کشور‌های غربی به منظور خنثی سازی حمله هوایی ایران به سرزمین‌های اشغالی نقش داشته است یا خیر. پیش از این آمریکا از رهگیری ۸۰ موشک ایران طی حمله هوایی به اسراییل خبر داده بود. 

ناوگروه دریایی اتحادیه اروپا از ماه فوریه در دریای سرخ مستقر شده و در حال حفاظت از کشتی‌های صهیونیستی است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • سد کجکی پر آب شده است
  • حمله ایران به اسراییل تاثیری بر ماموریت ما در دریای سرخ نداشت
  • آسارا و جاده پرپیچ و خم کندوان مقصدی جذاب برای گردشگران در بهار
  • بازدید وزیر کشور از پروژه ادامه آزادراه همت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۲۸ فروردین / بارش باران در بعضی محورهای مواصلاتی
  • آماده‌باش مدیریت بحران برای بارش‌های شدید در ۵ استان طی امروز و فردا
  • رانش‌زمین در این کشور قربانی گرفت
  • ‌صدور هشدار قرمز ‌برای دریای عمان/ پیش‌بینی ناپایداری جوی‌
  • حملات هوایی اسرائیل به مناطقی در جنوب لبنان
  • حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان