Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،   ولی الله حیاتی در کارگروه اقتصادی و زیربنایی مدیریت کرونا ویروس استان گفت : به موجب این طرح تمامی دستگاه‌های اجرایی باید برنامه‌های عملیاتی خود برای کاهش اثرات منفی کرونا ویروس بر جامعه هدف خود را ارائه دهند.

حیاتی تصریح کرد: برنامه عملیاتی دستگاه‌های اجتماعی باید در دو بخش درون سازمانی برای کارکنان خود و نحوه خدمات رسانی به جامعه هدف خود باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مطرح کرد: در شرایط موجود کشور که درگیر بیماری کرونا هستیم فعالیت‌های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی باید با رعایت دستورعمل‌های بهداشتی جریان داشته باشند.

حیاتی خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی حاضر در نشست تاکید کرد: شرایط امروز نیاز به هما و اراده انقلابی و جهادی است و همه باید با اهتمام بیشتر پای کار باشند.

حیاتی خبر خاطر نشان کرد: در راستای دستور استاندار مبنی بر ارائه طرحی جامع برای کاهش اثرات منفی کرونا ویروس در استان، امروز جلسات طرح کامک در قالب سه کارگروه سیاسی و امنیتی، فرهنگی و اجتماعی و اقتصادی و زیربنایی برگزار شد.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی کویید 19 کرونا ویروس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است

رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: به مسأله حجاب در جامعه باید ورای یک مسأله اجتماعی صرف نگریسته شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، حجت الاسلام اسداله جعفری در نشست ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری با انتقاد از کسانی که مقوله حجاب را فقط مقوله‌ای اجتماعی معرفی می‌کنند، گفت: وقتی مسأله حجاب، به دستاویزی برای ضربه زدن دشمنان به پیکره نظام تبدیل می‌شود و آنان با طراحی اغتشاشات و ترویج بی‌بند و باری و مفاسد اخلاقی، پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی را هدف قرار می‌دهند دیگر نباید به موضوع حجاب، تنها با نگاه اجتماعی و فرهنگی نگریست بلکه این موضوع دارای ابعاد مختلف است.

وی با تقدیر از فرماندهی انتظامی استان اصفهان برای آغاز طرح نور به منظور برقراری امنیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه با موضوع عفاف و حجاب بیان کرد: نیروهای فراجا و ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در چارچوب قانون، اقدام به اجرای طرح عفاف و حجاب می کنند تحت حمایت دستگاه قضایی استان اصفهان قرار دارند و هر گونه تعرض به آنها پیگرد قانونی و تشکیل پرونده قضایی را در پی خواهد داشت.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان تصریح کرد: همزمان با اجرای طرح نور، دبیرخانه شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان در طرحی با همین عنوان اقدام به تجمیع تمام قوانین و دستورالعمل‌های صادره در مقوله عفاف و حجاب کرده تا با ابلاغ آن به نهادهای دولتی، وابسته به دولت، اصناف و دیگر نهادهای خدمت‌رسان به آنان وظایف قانونی‌شان در امر عفاف و حجاب را گوش زد کند.

وی از وقوع جرم در پایان از نظارت مستمر و نامحسوس نهادهای نظارتی در این خصوص خبر داد و بر برخورد دستگاه قضایی با متخلفان تاکید کرد.

سید محمد موسویان، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اصفهان نیز بر لزوم اجرای این طرح در همه مکان‌های عمومی تاکید و تصریح کرد: اگر طرح نور به طور کامل و صحیح اجرا شود کسانی که اقدام به کشف حجاب می کنند متوجه خواهند شد نه در اجتماع می‌توانند به سادگی تردد داشته باشند نه خدماتی از ادارات،  نهادها و اصناف دریافت خواهند کرد.

محمدرضا جان‌نثاری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان نیز ضمن تاکید بر حساسیت موضوع عفاف و حجاب در جامعه و لزوم قرار گرفتن آن در اولویت گفت: همه مسئولان موظف هستند با حساسیت و اولویت، پیگیر اجرای قوانین امر عفاف و حجاب باشند چرا که عفاف و حجاب هم امر خداوند متعال است هم از منویات مقام معظم رهبری و هم قانون کشور است.

سرتیپ علینقیان‌پور، فرمانده انتظامی استان اصفهان نیز هدف از اجرای طرح نور که به منظور ارتقاء امنیت اخلاقی و تشدید مقابله با ناهنجاری‌های اجتماعی در استان اصفهان اجرا می‌شود را افزایش احساس امنیت و ایجاد بستر و فضایی امن برای بانوان و خانواده‌ها در جامعه، مقابله مدبرانه، مستمر و هدفمند با هنجار‌شکنان و رعایت حقوق شهروندی با مقابله با افراد بی‌توجه به مسائل شرعی و اخلاقی در جامعه بیان کرد که از 25فروردین با نظارت در معابر، خودروها و فضای مجازی به اجرا درآمده است.

همچنین سردار فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) از انجام تذکر لسانی توسط نیروهای بسیج در جامعه خبر داد و بر آمادگی سپاه برای همکاری با دستگاه قضایی و نیروی انتظامی به منظور اجرای هرچه بهتر طرح نور تاکید کرد.

انتهای پیام/163

دیگر خبرها

  • بهره برداری و آماده بکار بودن ۱۶ دستگاه دیزل ژنراتور در خراسان شمالی 
  • خراسان شمالی در پیشبرد طرح‌های مسکن رتبه هشتم را دارد
  • مدیران مصوبات سفر رئیس‌جمهور را پیگیری کنند
  • باران مهمان آسمان خراسان شمالی است/ کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوا
  • سدسازی؛ مسیری برای توسعه پایدار یا نابودی اکوسیستم‌ها؟ 
  • حمایت محکم دادستانی اصفهان از طرح عفاف و حجاب
  • خریداری تجهیزات پزشکی در خراسان شمالی
  • مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است
  • بستر نفوذ قدرت‌های سلطه کاهش ارزش‌های دینی و تقید به قانون است
  • مسأله حجاب فراتر از یک مقوله اجتماعی است