Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-18@03:42:22 GMT

نهمین محموله کمک‌های چین به ایران ارسال شد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۱۶۰

نهمین محموله کمک‌های چین به ایران ارسال شد

نهمین محموله کمک‌های چین به ایران برای مبارزه با کرونا دیروز به کشورمان ارسال شد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، نهمین محموله اقلام اهدایی جنوب چین شامل حدود یک‌میلیون ماسک، دارو و لباس محافظتی شنبه ۱۶ فروردین از سوی سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در گوانجو به تهران ارسال شد.

محمد کشاورز زاده سفیر ایران در پکن نیز اعلام کرد که شنبه‌شب طی دو پرواز از شهر پکن کمک‌های چین برای مقابله با ویروس کرونا به ایران ارسال می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر ایران با بیان اینکه «تاکنون کمک‌های دولتی و مردمی چین با ۲۸ پرواز طبق جدول پیوست از شهرهای پکن، شانگهای و گوانجو به کشورمان ارسال شده است،» خاطرنشان کرد: «بیش از 10 میلیون ماسک، ۵۰۰ هزار کیت تشخیص کرونا، ۳۰۰ هزار لباس جراحی و لباس ایزوله، 2 میلیون و ۲۰۰ هزار دستکش، ۳۵۰ ونتیلاتور، ۵۰۰ اتاق پیش‌ساخته بیمارستانی و انواع دارو و تجهیزات بیمارستانی ازجمله این کمک‌هاست.»

کشاورز زاده اضافه کرد: «همچنین چند پرواز چینی نیز سایر کمک‌ها ازجمله یک‌میلیون ماسک اهدایی "جک ما" را به تهران حمل کرده است.»

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: ایران چین کرونا سفیر ایران در چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ علی صدر، معاون آزمون‌های سازمان سنجش گفت: مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در رشته‌های زبان و ادبیات فارسی، علوم جغرافیا، علوم اقتصادی، الهیات و معارف اسلامی، علوم تربیتی، حقوق، روانشناسی، علوم زمین، شیمی، فیزیک، زیست‌شناسی، آمار، ریاضی، مهندسی برق، مهندسی شیمی، مهندسی صنایع، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کشاورزی (زراعت و اصلاح نباتات)، سلول‌های بنیادی و مهندسی بافت برگزار خواهد شد.
وی گفت: دانشگاه‌های تربیت مدرس، مازندران، تبریز، بوعلی سینا همدان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، شهید باهنر کرمان، شهید چمران اهواز و فردوسی مشهد مراکز برگزارکننده این آزمون هستند.
به گفته صدر، منتخبان المپیاد غیرمتمرکز به همراه منتخبان مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور در اوایل مرداد ۱۴۰۳ شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • ۳۱ فروردین، برگزاری مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی کشور
  • عکسی از رهبر انقلاب در لباس نظامی
  • آشنایی با آموزش طراحی لباس و بازار کار آن
  • مراغه میزبان نهمین کنفرانس زئولیت انجمن شیمی ایران
  • ایران با پیراهن سفید در اولین بازی جام ملت‌ها
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی
  • جزئیات برگزاری بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی اعلام شد
  • آمار ویژه ستاره تیم ملی در پرسپولیس
  • توقیف محموله کود رژیم صهیونیستی توسط گمرک
  • برگزاری نهمین نشست کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی پارالمپیک