Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،فراهانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار چالدران در ستاد شهرستانی مبارزه با کرونا ویروس گفت: طرح فاصله گذاری اجتماعی  در ۳ محور ورودی چالدران شامل چالدران به خوی، چالدران به ماکو و چالدران به چایپاره  با ایجاد ایستگاه‌های کنترلی اجرایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  فراهانی افزود: اجرای موفقیت آمیز این طرح با همدلی و همراهی مردم با مسئولین شهرستان انجام گرفته و توانسته تا به امروز نقش تاثیر گذاری را در جلوگیری از انتقال ویروس کرونا داشته باشد.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی فرماندار  بیان کرد: تا به امروز   آمار شهرستان چالدران به لحاظ ابتلاء به بیماری کرونا در سطح استان در حد مطلوب است که تلاش می‌شود با تشدید این طرح شهرستان  = را در وضعیت مطلوب نگه داریم.

 علیزاده مدیر شبکه بهداشت و درمان چالدران گفت: با اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی  از ۵۲۰ واحد‌ صنفی ضروری در این شهرستان بازرسی صورت گرفته است که ۳۳ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت موارد بهداشتی پلمب شده اند.

او ادامه داد: در زمینه اجرای این طرح تاکنون ۱۴ دستگاه خودرو متخلف مشمول جریمه ۵۰۰ هزار تومانی و ۹ دستگاه خودروی متخلف توقیف و روانه پارکینگ شده است.

انتهای پیام/ ن م 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاصله گذاری اجتماعی مبارزه با کرونا ویروس شیوع کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان نجف‌آباد با اشاره به طرح تبدیل محور‌های دو طرفه این شهرستان به جاده‌های یک‌طرفه گفت: با توجه به شدت حوادث رانندگی در جاده‌های ۲ طرفه، تبدیل آنها به محور‌های یک‌طرفه در اولویت قرار دارد.
مرتضی فولادی همچنین با اشاره به دو طرفه بودن محور سه راهی مهردشت به حسین آباد نیز گفت: ۲۰ کیلومتر از این محور در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد قرار دارد که در قالب دو قطعه عملیات اجرایی آن آغاز شده است.
وی ادامه داد: قطعه اول این طرح به طول ۸ کیلومتر از سه راهی سایت اداری مهردشت آغاز و به روستای حسین آباد منتهی می‌شود.
مرتضی فولادی گفت: با اقدامات به عمل آمده قطعه اول طرح سه راهی مهردشت به حسین آباد (در حوزه استحفاظی شهرستان نجف آباد) با قراردادی بیش از ۱۸ میلیارد تومان در مرحله بیس قرار دارد.

دیگر خبرها

  • نصب ۳۶۰ تابلو و علائم هشداردهنده جاده‌ای در جاده های تکاب
  • اخذ مجوز ماده ۲۳ برای اجرای باند دوم دهق به گلپایگان
  • ضرب الاجل دستگاه قضایی به متولیان ساماندهی جاده های نهاوند
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سراوان
  • اجرای طرح امنیت محله محور در گنبد
  • تشریح سیاست های راهبردی سال جاری کانون در مرکز چالدران
  • حمایت محکم دادستانی اصفهان از طرح عفاف و حجاب
  • جلسات شورای قضایی خوزستان مسئله‌محور باشد
  • مقوله حجاب ورای یک مسأله اجتماعی است