Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@21:35:08 GMT

باشگاه باسابقه چین در آستانه انحلال

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۲۲۰

باشگاه باسابقه چین در آستانه انحلال

باشگاه لیائونینگ با سابقه 67 سال حضور در فوتبال این کشور، به دلیل مشکلات مالی در آستانه تعطیلی قرار گرفت.

به گزارش مشرق، باشگاه لیائونینگ که در فوتبال چین 67 سال سابقه حضور دارد و به 13 عنوان قهرمانی از جمله قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام نیز دست یافته، در آستانه انحلال قرار گرفت.

این باشگاه که چندین و چند بار به دلایل مختلف بین مدیران و سرمایه‌داران دست به دست شده بود،  با مشکلات جدی مالی مواجهه شده و ممکن است عمرش به پایان برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم فصل پیش در لیگ یک چین در پایان 30 هفته به رده پانزدهم با 21 امتیاز رسید و به مسابقه پلی‌آف برای سقوط به لیگ پایین‌تر رفت اما در نهایت با دو تساوی و با قانون گل‌زده در خانه حریف در لیگ یک ماند اما مشکلات مالی باعث شده تا این تیم نه به لیگ پایین‌تر بلکه به صورت کامل محو شود.

از این قبیل تیم‌ها در فوتبال ایران بسیار داشته‌ایم، از استقلال اهواز، پاس تهران گرفته تا راه‌آهن، صبای قم، نفت تهران و ...

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا مدافعان سلامت سال جهش تولید لیائونینگ چین فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم

آفتاب‌‌نیوز :

 بورل گفت: «فاجعه انسانی ادامه دارد. کمک‌های بشردوستانه اگرچه افزایش یافته، اما بسیار بسیار بسیار ناکافی است. ما باید از اسرائیل بخواهیم که به حملات جمهوری اسلامی ایران پاسخی محتاطانه بدهد. ما نمی‌توانیم [درگیری‌ها را]تشدید کنیم.» 

او افزود: «من نمی‌خواهم اغراق کنم، اما در آستانه جنگ منطقه‌ای هستیم. یک جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه که موج آن به بقیه دنیا و به‌ویژه به اروپا هم خواهد رسید. پس آن را متوقف کنید.»

منبع: یورونیوز

دیگر خبرها

  • سقوط تاریخی ویتسه آرنهم به دلیل ارتباط با رومن آبراموویچ
  • سرپرست استقلال: مشکل تیم ما مالی است
  • انحلال آنروا بحران انسانی در غزه را عمیق‌تر و قحطی را تسریع می‌کند
  • جوزپ بورل: در آستانه جنگ منطقه‌ای در خاورمیانه هستیم
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • ارتش مکتبی و قانون اساسی
  • واکنش اسبقیان به ادعای وزیر اقتصاد در مورد مسائل مالی فدراسیون فوتبال+فیلم
  • چه کسانی ندای انحلال ارتش را سر می‌دادند + فیلم
  • بصیرت و آینده نگری امام خمینی (ره) برای برای جلوگیری از انحلال ارتش + فیلم
  • امام خمینی چطور جلوی انحلال ارتش را گرفت؟