Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در یک بازدید میدانی در جریان نحوه ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها، معابر شهری، اماکن عمومی و مناطق حاشیه‌ای سنندج قرار گرفت. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۱ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه بیت‌المقدس کردستان، پس از شیوع ویروس کرونا، ضدعفونی معابر، خیابان‌ها و اماکن عمومی شهر و روستای استان توسط بسیجیان از روز نخست آغاز و تا نابودی کامل این ویروس منحوس ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار سیدصادق حسینی، فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بامداد امروز در یک بازدید میدانی در جریان نحوه ضدعفونی و گندزدایی خیابان‌ها، معابر شهری، اماکن عمومی و مناطق حاشیه‌ای سنندج قرار گرفت و اظهار داشت: سپاه از روز نخست بحران کرونا اقدامات وسیعی در بخش‌های مختلف و هماهنگی با دستگاه‌ها، تغذیه‌ای، بهداشتی و آموزشی در استان انجام داده است.

وضعیت بازار سنندج در روزهایی کرونایی + تصاویرگزارش|سایه سنگین کرونا بر سر زندگی و دست‌های خالی کارگران فصلی کردستان

وی افزود: عملیات ضدعفونی معابر عمومی، خیابان‌ها و اماکن عمومی سطح استان با مسئولیت سپاه و همکاری ارتش، نیروی انتظامی، شهرداری و هلال‌احمر از 18 اسفندماه سال گذشته تاکنون به‌صورت شبانه، از جمله اقدامات سپاه برای مقابله با ویروس کرونا در کردستان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با بیان اینکه برای گندزدایی 530 هزار لیتر مایع ضدعفونی در شهرهای مختلف استان مصرف شده است، تصریح کرد: عملیات ضدعفونی معابر در کنار سایر اقدامات سپاه تا پایان بحران کرونا در کردستان ادامه خواهد داشت تا به امید خدا از این بحران عبور کنیم.

انتهای پیام/481/

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه بیت المقدس ضدعفونی معابر اماکن عمومی خیابان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ رابعه جوانبخت گفت: در ساعت ۰۲:۴۵ صبح امروز در محدوده خیابان خوردین بالاتر از ایران زمین یک دستگاه سواری پراید به علت عدم رعایت حق تقدم با یک دستگاه پژو ۲۰۷ برخورد که ۳ نفر در این حادثه مصدوم می‌شوند که توسط تیم‌های اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ گفت: علت این تصادف عدم رعایت حق تقدم عبور از سوی سواری پراید بوده که باعث این حادثه شده است.

وی از رانندگان وسایل نقلیه خواست در صورت خلوتی معابر به هیچ عنوان سرعت و سبقت را چاشنی ترددهای خود نکرده و همیشه و همواره با توجه به سرعت‌های مطمئنه و مقرره در معابر بزرگراهی تردد نمایند و در همه موارد رعایت حق تقدم عبور دیگر وسایل نقلیه را مد نظر قرار دهند تا شاهد این حوادث در سطح معابر نباشیم.

کد خبر 6063501

دیگر خبرها

  • انجام بیش از ۹۸۰ هزار بازرسی از مراکز تهیه و توزیع موادغذایی و اماکن عمومی
  • پلمب ۳۰ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در زنجان
  • ۱۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در آذربایجان شرقی پلمب شد
  • افزایش اقدامات شهری شهرداری سنندج در سال جدید
  • وضعیت خیابان‌ها و بزرگراه‌های تهران در عید نوروز
  • هدف‌گذاری اجرای ۲ میلیون مترمربع آسفالت در معابر سنندج
  • بیش از چهار هزار بازدید از مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی و اماکن عمومی تربت حیدریه
  • ۳ مصدوم در برخورد ۲ دستگاه سواری در خیابان خوردین
  • معدوم سازی ۱۲۲ کیلو گرم مواد غذایی در سنندج
  • شناسایی ۵۲ نقطه مستعد آبگرفتگی در سنندج