Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از برنامه‌ریزی به منظور مشارکت دانش‌آموزان نخبه برای کارآمدترشدن محتوای کتاب‌های درسی خبر داد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۲ اجتماعی فرهنگیان و مدارس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ حجت‌الاسلام علی ذوعلم با بیان اینکه برنامه‌ریزی به منظور مشارکت دانش‌آموزان نخبه برای کارآمدترشدن محتوای کتاب‌های درسی در جهت جامع‌تر و کارآمدتر شدنِ محتوای کتابهای درسی انجام مى‌شود، اظهار کرد: در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی، جلسات هیئت اندیشه‌ورزی مخصوص دانش‌آموزان، به عنوان مخاطبان اصلی و بهره‌بردار نهایی کتاب‌های درسی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در همین زمینه  باید دانش‌آموزان را در سازماندهی محتوا و اولویت‌ها دخیل کرده و از آنها استفاده کنیم به خصوص دانش‌آموزان نخبه و فعال در تشکل‌های دانش آموزی مثل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، بسیج دانش‌آموزی یا سازمان دانش‌آموزی که از تأمل عمیق‌تری برخوردارند.

زمان ثبت‌نام اینترنتی کتاب‌های درسی تغییر کرد + جدول زمان‌بندیآغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده از فردا + جدول زمان‌بندیچرا نقد معلمان به کتاب‌‌های درسی بایگانی می‌شود؟!

 رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزى آموزشى گفت: ما باید به کارآمدتر کردن فرآیندها، پژوهش‌ها، تالیف کتاب‌های درسی و تولید بسته‌های یادگیری بپردازیم، بازآرایی ساختاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، استقرار کامل 11 حوزه تربیت و یادگیری، شکل دهی به شورای راهبردی حوزه‌های تربیت و یادگیری، برخی از اقداماتی است که کمک می‌کند فرآیندها کاملترشود.

ذوعلم یادآور شد: راهکار دیگر در این زمینه فعال‌ کردن و حضور دانش‌آموزان نخبه در سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی است تا بتوانند مطالبات خودشان را مطرح کنند، نقایص برطرف و در نهایت خروجی این سازمان تاثیرگذار، عمیق‌تر، با کیفیت‌تر و متقن‌تر شود.

انتهای پیام/

R1014132/P/S2,22/CT12 واژه های کاربردی مرتبط علی ذوعلم كتاب هاي درسي دانش‌آموزان

منبع: تسنیم

کلیدواژه: كتاب هاي درسي دانش آموزان كتاب هاي درسي دانش آموزان سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی دانش آموزان نخبه کتاب های درسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۲۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید

 «سیدعبدالملک الحوثی» رهبر انصارالله یمن گفت که آل سعود آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها و چه بسا مانع عادی‌سازی روابط آن با صهیونیست‌ها نشود.

وی گفت که آل سعود حتی احادیث نبوی را به صورت کلی یا جزئی از برنامه‌های آموزشی حذف کرده‌اند و به دنبال جلب رضایت اسرائیل هستند و این ظلم بزرگی برای نسل‌هاست.

الحوثی تصریح کرد که آل سعود به جایی رسیده‌ است که آیات قرآنی را که درباره جنایات یهودیان سخن می‌گوید و آنان را رسوا می‌کند، حذف می‌کند و حتی بدون هیچ خجالتی، به یهودیان صهیونیست بیشتر احترام می‌گذارند تا به قرآن.

به گزارش ایرنا به نقل از شبکه المسیرة، رهبر انصارالله همچنین گفت که یکی از سران عربستان گفته است که اسرائیل، هم‌پیمان آینده این کشور است؛ این اقدامات در حالی صورت می‌گیرد که ما شاهد دشمنی اسرائیل با اسلام و مسلمانان هستیم.

وی افزود: صهیونیست‌ها شعار مرگ بر عرب‌ها سر می‌دهند و امارات نیز همانند عربستان عمل کرده و به طور عجیبی از دشمن صهیونیستی در برنامه‌های آموزشی و کتب درسی سخن می‌گوید و به دنبال تربیت نسلی است که دوست، هم‌پیمان و شریک اسرائیل باشد.

دیگر خبرها

  • نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش
  • نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی اعلام می‌شود
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • جایگاه حوزه سلامت در برنامه‌های درسی خالی است
  • انتقاد تند رهبر حوثی‌ها از آل سعود: آیات قرآن را از برنامه‌های درسی حذف کرده‌اند | به صهیونیست‌ها احترام می‌گذارید
  • برخورد جدی با پروژه‌های فاقد پیوست محیط زیستی/ تدوین کتاب برای آشنایی دانش‌آموزان با محیط زیست
  •  اهمیت اجتناب ناپذیر برنامه های آموزشی و تربیتی در حیات آموزشی دانش آموزان
  • آل سعود آیات قرآن و احادیث نبوی را از برنامه‌های درسی حذف می‌کند تا مایه خشم صهیونیست‌ها نشود
  • بیم و امید تغییر کتب درسی
  • برنامه‌ریزی برای اجرای شناسنامه الکترونیکی سلامت دانش‌آموزان