Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@08:55:18 GMT

طرح غربالگری اتباع خارجی در تهران سرعت می‌گیرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۲۶۷

طرح غربالگری اتباع خارجی در تهران سرعت می‌گیرد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حمیدرضا گودرزی افزود: برای غربالگری اتباع خارجی تفاهم‌نامه ای بین سردار سلامی فرمانده سپاه و وزیر بهداشت و درمان انجام شده که این امر در سطح استان تهران قدری عقب بود.

وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که فرمانداران این موضوع را در دستورکار قرار دهند، در این راستا برخی اطلاعات اتباع خارجی در دسترس اداره اتباع استانداری است که قرار شد از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همچنین سپاه سیدالشهدا پیگیری شود تا کار سرعت بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: در شهرستان‌های این استان، اتباع خارجی حضور دارند که این طرح برای  جلوگیری از شیوع کرونا در میان آنان اجرایی می شود تا اثرگذاری موثری در کاهش شیوع کرونا داشته باشد.  

گودرزی خاطرنشان کرد: رعایت طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نقش مهمی در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا دارد و امید است با همراهی و مشارکت مردم از این شرایط عبور کنیم.

کد خبر 498073 برچسب‌ها كرونا در ايران تهران استان تهران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كرونا در ايران تهران استان تهران اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان اظهار کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

عبدالملکی اظهار کرد: تعداد ۶۲ گشت مشترک از واحدهای تولیدی و بخش‌های کشاورزی توسط ادارات ذی‌ربط در سال ۱۴۰۲ انجام شد.

وی از شناسایی ۳۱ نفر کارفرمای متخلف در استان خبر داد و بیان کرد: کارفرمایانی که اقدام به بکارگیری اتباع غیر مجاز کردند مطابق قانون با آنها برخورد شده است.

مدیرکل امور اتباع و مهاجرین خارجی کردستان تصریح کرد: بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در مراکز تولیدی و بخش‌های کشاورزی در استان کردستان ممنوع است.

وی اضافه کرد: تعداد ۵۹ نفر تبعه خارجی غیرمجاز دستگیر و پرونده قضائی تشکیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همدان استانی ممنوعه برای اشتغال اتباع
  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف