Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@14:00:29 GMT

برگزاری طرح مجازی بهار در بهار در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۲۷۶

برگزاری طرح مجازی بهار در بهار در کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری طرح بهار در بهار در راستای اعیاد نیمه شعبان خبر داد.

حجت الاسلام سید رضا افتخاری ظهر روز یکشنبه۱۷ فروردین ۹۹ در نشست هم اندیشی نیمه شعبان که با حضور فعالان فرهنگی یاسوج برگزار شد، افزود: به کارگیری شیوه‌های نوین و ابتکارات با استفاده از بستر مجازی می‌توانند در این وضعیت برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نیمه شعبان کمک کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به برگزاری طرح بهار در بهار، عنوان کرد: جشن‌های خانگی، نصب پرچم یا مهدی (عج) بر سر درب منزل، برگزاری مسابقه نقاشی در رده‌های سنی مختلف، مقالات و دل نوشته‌های مهدوی از جمله برنامه‌های مورد نظر طرح است. همچنین تولید محتوا و پوستر و پاسخگویی به شبهات از طریق روحانیون مستقر را خواهیم داشت.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه شیوع کرونا و محدودیت‌ها و محرومیت‌ها باعث رفع تکلیف و سلب مسئولیت در عرصه فرهنگی نمی‌شود، اظهار کرد: باید ضمن احترام به تدابیر اتخاذ شده توسط ستاد مقابله با کرونا، با به کارگیری شیوه‌های نوین و ابتکاراتی که تعارضی با ممنوعیت‌ها ندارد، نسبت به فضاسازی فرهنگی و برگزاری هر چه بهتر برنامه‌های نیمه شعبان اقدام کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد، افتخاری نقش فضای مجازی در ترویج مباحث دینی و مذهبی را به عنوان یک ظرفیت عنوان و بیان کرد: بخش زیادی از مخاطبین ما در بستر مجازی حضور دارند و باید از این ظرفیت به بهترین شکل استفاده کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری كهگيلويه و بويراحمد تبلیغات کهگیلویه و بویراحمد نیمه شعبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، در راستای دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد و اجلاسیه ۴۲۴ شهید شهرستان کهگیلویه، یادواره نخستین شهید مدافع وطن پس از انقلاب در بقعه امامزاده پهلوان برگزار شد. فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کهگیلویه در این مراسم با اشاره به اینکه شهید برفی‌پور اولین شهید مدافع وطن کهگیلویه بعد از پیروزی انقلاب بوده است، گفت: پیش از این در یادواره‌هایی از قبیل یادواره ۴۸ شهید ارتش که با حضور مسئولان کشوری در گلزار شهدای دهدشت برگزار شده بود یاد و خاطره و رشادت این شهید گرامی داشته شد. سرهنگ علی اصغر پوربهشت افزود: ششم اردیبهشت امسال اجلاسیه شهدای ارتش در گچساارن برگزار خواهد شد. وی با بیان اینکه شهدا به یادواره نیاز ندارند، ادامه داد: هر یادواره برای یادآوری آرمان‌های شهداو بازخوانی فرهنگ ایثار و شهادت به خود ما است. فرماندار کهگیلویه هم در این آیین معنوی اقدام تنبیهی سپاه پاسداران را اقدامی مهم در دفاع از کیان میهن اسلامی خواند و گفت: هدف استکبار جنگ با اندیشه‌های انقلاب اسلامی است. حمزه محقق‌زاده افزود: دشمن اهداف اقتصادی را با تحریم تحمیل می‌کند پشت سر این تحریم، اما اندیشه‌ای است که به سمت فرهنگ اصیل ما تهاجم می‌کند. وی ادامه داد: شهیدان در راه خدا جنگیدند درجه بالایی نزد پروردگار دارند از همه داشته‌های خود گذشتند تا امروز سرافراز باشیم.

دیگر خبرها

  • بدحجابی در کافه‌ها و مطب‌های کهگیلویه و بویراحمد
  • دستگیری ۱۸ قاچاقچی مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد
  • یادواره نخستین شهید مدافع وطن در کهگیلویه و بویراحمد
  • اسکان ۳۵ هزار گردشگر در زائر سرا‌های بقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • برگزاری نخستین یادواره ۲۸ شهید فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد
  • ۳۵۰۰۰زائردربقاع متبرکه کهگیلویه و بویراحمد میهمان طرح آرامش بهاری
  • اصلاح الگوی کشت برنج در کهگیلویه و بویراحمد
  • جذب ۱۲۸ میلیارد تومان از اعتبارات جاده یاسوج به سی‌سخت
  • ضرورت آمادگی دستگاه‌های اجرایی گچساران برای برگزاری اجلاسیه شهدای ارتش کهگیلویه و بویراحمد