Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی، تسهیلات برای تردد مشمولان وظیفه غایب و غیر غایب مقیم خارج از کشور را تشریح کرد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ سردار تقی مهری در تشریح ضوابط و تسهیلات جدید تردد مشمولان وظیفه غایب و غیرغایب مقیم خارج از کشور اظهار کرد: با توجه به شیوع گسترده و جهانی بیماری کرونا، مشمولانی که دارای معافیت تحصیلی خارج از کشور، مجوز خروج موقت یا مقیم خارج از کشور هستند و به دلیل لغو پروازهای خارجی و قرنطینه‌های صورت گرفته توسط برخی کشورها با مشکل مواجه شده‌اند، از تسهیلات مصوب ستاد کل نیروهای مسلح که توسط سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ارائه می‌شوند، بهره‌مند خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی ادامه داد: آن دسته از مشمولان غایبی که بیش از سه سال در خارج از کشور اقامت داشته و براساس مقررات تردد ایرانیان مقیم خارج ازکشور، از سالی دوبار تردد و در مجموع به مدت سه ماه اقامت استفاده کرده‌اند و در حال حاضر مدت حضور آنها درکشور بیش از سه ماه شده، بدون هیچ گونه نگرانی می‌توانند پس از بهبود شرایط از کشور خارج شوند.

وی تصریح کرد: ضمناً برابر جدیدترین تصمیم ستاد کل نیروهای مسلح مقرر شد تمام مشمولان غایب مقیم خارج از کشور که کمتر از سه سال اقامت دارند نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا بتوانند با هماهنگی به عمل آمده، برای یک مرتبه مجوز تردد دریافت و با تأیید وزارت امور خارجه بدون هیچگونه نگرانی از کشور خارج شوند.

به گفته این مقام انتظامی، برای تمام مشمولانی که با مجوز سازمان وظیفه عمومی در دانشگاه‌های خارج از کشور مشغول به تحصیل هستند و برای دیدار با خانواده به کشور وارد شده‌ و به دلیل شیوع بیماری کرونا و لغو پروازها، شرایط بازگشت نداشته‌اند، محدودیتهای زمانی قبلی تردد لغو شده و این دسته از مشمولان نیز می‌توانند پس از بهبود شرایط به کشور محل تحصیل خود بازگردند.

مهری متذکر شد: مشمولانی که با مجوز خروج موقت برای سفرهای تفریحی و علمی از کشور خارج  شده و موفق به بازگشت در موعد مقرر به کشور نشده‌اند، وثیقه سپرده شده این عزیزان ضبط نمی‌شود و در صورت بهبود شرایط و برطرف شدن محدودیتهای پروازی می‌توانند به کشور بازگردند.

رئیس سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی یادآور شد: مشمولان و خانواده‌های آنها برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره 096480 یا کانال سازمان در پیام‌رسان سروش به نشانی sarbazvazifeh@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

پوتین 135 هزار جوان روس را به خدمت سربازی فراخواند‎مشمولان پزشکی و پیراپزشکی شیراز به خدمت سربازی اعزام شدند

انتهای پیام/

R1370/P/S2,21/CT12 واژه های کاربردی مرتبط سردار تقی مهری دانشجویان بورسیه ویروس کرونا پلیس سربازی سازمان وظیفه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دانشجویان بورسیه ویروس کرونا پلیس سربازی سازمان وظیفه دانشجویان بورسیه ویروس کرونا پلیس معافیت سربازی سربازی سازمان وظیفه سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی غایب مقیم خارج از کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، دکتر مسعودی اصل طی نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: پذیرش دانشجو در مقطع پزشکی عمومی از مقطع کارشناسی و بدون شرکت در کنکور سراسری در تعدادی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی-درمانی و تنها بر اساس مصوبات داخلی آن وزارتخانه، مغایر با اسناد بالادستی مرتبط است.

بر اساس نامه معاون سازمان بازرسی کل کشور در روش پذیرش دانشجوی پزشکی از مقطع کارشناسی، اطلاع‌رسانی به آحاد جامعه به نحو مقتضی انجام نمی‌شود همچنین نظارت لازمه بر آزمون‌هایی که از سوی وزارت بهداشت (دانشگاه‌های علوم پزشکی) برای پذیرش با این روش انجام می‌شود، محل ابهام است که زمینه‌ساز سوءاستفاده افراد خاص از این روش پذیرش دانشجو را فراهم و عدالت آموزشی نیز خدشه دار می‌سازد.

دکتر مسعودی اصل از وزیر بهداشت خواست به استناد بند (ج) ماده (۱۱) قانون تشکیل سازمان بازرسی کل کشور و ماده (۴۲) آئین‌نامه اجرایی آن به منظور پیشگیری و رفع هرگونه سوء جریان، در اسرع وقت تمهیدات و اقدامات لازم را در این زمینه به عمل آورده و نتیجه به صورت مستند و مستدل به سازمان بازرسی کل کشور اعلام شود.

به گزارش روابط عمومی سازمان بازرسی کل کشور، بر اساس ماده (۵) قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی کشور، مصوب سال ۱۳۹۲ مجلس شورای اسلامی و تبصره (۲) آن، پذیرش دانشجو در دانشگاه‌‎ها به روش ظرفیت رشته-محل و تقاضای داوطلب بر اساس سابقه تحصیلی و آزمون (عمومی و اختصاصی) صورت می‌گیرد و سازمان سنجش آموزش کشور مسؤولیت سنجش داوطلبان را بر عهده دارد.

دیگر خبرها

  • رشد ۴۲ درصدی همکاری ها با ایرانیان مقیم خارج
  • ارائه خدمات «شاتل سرویس گردشگری» در اماکن پر تردد گردشگری پایتخت
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار/رشد ۴۲ درصدی همکاری‌ها با ایرانیان مقیم خارج
  • فراخوان تعیین تکلیف وضعیت خدمت سربازی متولدین ۱۳۵۵ تا ۱۳۸۵
  • دو درصد پروتئین کشور در قم تولید می‌شود
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی | دستورالعمل جدید برای استفاده از مشمولان در سازمان ها اعلام شد
  • هشدار سازمان بازرسی به وزیر بهداشت
  • هشدار سازمان بازرسی درباره پذیرش دانشجوی پزشکی خارج از ضوابط
  • تسهیل، تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است
  • آیت الله رئیسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم وظیفه همه مدیران کشور است