Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ــ فرماندار اسلامشهر گفت: آنچه ستاد ملی و ستاد استانی مبارزه با ویروس کرونا در راستای ارائه تسهیلات به کسبه و تولیدکنندگان مصوب کرده را پیگیری و اجرایی می‌کنیم. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ استانها استان تهران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسلامشهر، مسعود مرسل‌پور ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه شروع ویروس کرونا تأثیرات بسیار مخربی بر اقتصاد کلان کشورها وارد کرده است اظهار داشت: خوشبختانه در کشور ما تاکنون مشکل خاصی در زمینه اقتصاد معیشتی نبوده و به لحاظ پیش‌بینی‌هایی که در زمینه مایحتاج عمومی در سطح کلان شکل گرفته، نگرانی در زمینه تأمین اقلام و مایحتاج ضروری مردم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: به دلیل اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و تعطیلی مراکز تولیدی و اماکن عمومی تا 20 فروردین‌ماه تاکنون با کمبود اقلام ضروری روبه رو نبودیم، لیکن از این پس که برخی مراکز بازگشایی و فعالیت خود را آغاز می‌کنند، باید برنامه‌ریزی کنیم تا در زمینه مایحتاج عمومی مردم مشکلی ایجاد نشود.

فرماندار اسلامشهر همچنین افزود: مردم باید با رعایت الزامات قانونی که ستاد ملی مبارزه با کرونا و حوزه بهداشت و درمان اعلام می‌کند مراقب سلامتی خود بوده و آن را به مخاطره نیندازند.

جهانگیر: حتی یک مورد فوتی به خاطر کرونا در زندان‌ها نداشتیم/احتمال تمدید دوباره مرخصی‌هاپرداخت بیمه بیکاری به بیکارشدگان کرونا/کارگران ساختمانی، قالیبافان و رانندگان تاکسی مشمول نیستندبررسی ترمیم معیشت بیکارشدگان کرونا در نشست هیئت رئیسه مجلس

 مرسل‌پور با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با کرونا در شهرستان اسلامشهر تصریح کرد: گرچه همه مشکلات کسبه قابل حل نیست و این بیماری اقتصاد تمامی کشورها را تحت شعاع قرار داده است اما نگرانی در این زمینه برای کسبه و بازاریان وجود ندارد.

 وی سپس با بیان اینکه روزهای پایانی سال 97 به رقم تأمین میوه شب عید توسط ستاد تنظیم بازار با کاهش میوه روبه رو بودیم گفت: در سال جاری از 250 تن میوه پیش‌بینی شده برای شب عید، به دلیل رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و ماندن در خانه و کاهش دید و بازدید نوروزی 100 تن فروش نرفته باقی مانده است.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: ادارات صنعت، معدن و تجارت، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، تعزیرات و بخشداران به طور مستمر بازار را رصد کنند تا در زمینه مایحتاج عمومی مردم کمبودی نباشد و مرتباً وضعیت انبارهای رسمی و موجودی کالاهای شهرستان را به دبیرخانه ستاد تنظیم بازار گزارش دهند.

مرسل‌پور همچنین با تأکید بر ضرورت حداکثری رعایت مسائل بهداشتی افزود: کارگروهی برای بازدید از کشتارگاه‌های سطح شهرستان تشکیل شده که وضعیت بهداشتی و مسائل مختلف کشتارگاه‌های دام و طیور را کنترل و رصد کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تبعات منفی کرونا و برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف در تمامی کشورها بعد از کنترل و مدیریت کرونا تازه شروع می‌شود و مدیریت، تدبیر، تصمیم صحیح و پای کار بودن تمام دستگاه‌ها و همراهی مردم می‌تواند ما را از این مشکلات رهایی بخشد.

انتهای پیام/220/ح

R7840/P/S6,60/CT11 واژه های کاربردی مرتبط ویروس کرونا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی صبح پنجشنبه در بدو ورود به فرودگاه شهدای سمنان با بیان اینکه سمنان استان دین مداری و علم و دانش است، تاکید کرد: برخورداری استان سمنان از دانشمندان، فرهیختگان و علما به خصوص سه هزار شهید استان نشان از غنای این استان دارد.

وی با بیان اینکه باید به خانواده شهدا و ایثارگران استان سمنان ادای احترام کرد، افزود: سمنان استانی صنعتی، گردشگری، معدنی و کشاورزی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه مصوبات خوبی در دور اول سفر استانی در سال ۱۴۰۰ داشتیم، ابراز کرد: مدیران استان سمنان به خوبی اجرای مصوبات را پیگیری کردند.

رئیسی بیان کرد: گام‌های خوبی در نهضت ملی مسکن برداشته شده تا شاهد رفع نیاز مردم در این زمینه باشیم همچنین فعال کردن کارخانه‌های نیمه تعطیل و یا تعطیل از دیگر اقدامات خوب صورت گرفته در این استان است.

وی با بیان اینکه کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است، گفت: مسئله آب دیگر موضوع مهم استان است.

رئیس جمهور گفت: کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته اما در میانه راه هستیم.

کد خبر 6081571

دیگر خبرها

  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • زمینه حضور پرشور مردم ورامین در دور دوم انتخابات فراهم شده است
  • ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری اهدا شد
  • لزوم استفاده از ظرفیت مشاغل خانگی برای توانمندسازی محلات شهر اصفهان
  • پیگیری مطالبات جامعه آزمایشگاهیان کشور
  • اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان اسلامشهری
  • کاهش نرخ بیکاری در استان سمنان قابل توجه است/ «آب» مهمترین دغدغه
  • وظایف فرهنگی۲۳ دستگاه در زمینه حجاب وعفاف
  • تأکید بر اهتمام دستگاه‌های اجرایی در اجرای مصوبات ستاد عفاف و حجاب
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی