Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام استان هرمزگان با بیان اینکه خبرنگاران تسنیم در تمام صحنه ها حضور فعال و مطالبه گرانه داشتند از آن ها تقدیر و تشکر کرد. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۵ استانها هرمزگان نظرات - اخبار استانها -

سردار اباذر سالاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بندرعباس اظهار داشت: باید به همه عزیزان خبرگزاری تسنیم خداقوت عرض کنم که الحمدالله در همه صحنه ها حاضر بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: من هر جایی و در هر برنامه ای که حضور پیدا می کردم مانند سیل و حوادث عوامل خبرگزاری تسنیم به عنوان اولین نفرات در آنجا حضور پیدا می کردند.

تقدیر امام‌جمعه کرج از اقدامات سپاه و بسیج در مبارزه با کروناخادمان و خادمیاران رضوی از مدافعان سلامت آذربایجان شرقی تقدیر کردند+تصاویرامام جمعه کرمان از اقدامات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تقدیر کرد

 فرمانده سپاه امام سجاد علیه السلام بیان کرد: مطالبه گری و دنبال کردن مسائل از ویژگی های تسنیم بود و باید به خبرنگاران آن یک خداقوت جانانه بگوئیم و شاهد باشیم این کار ارزشمند روز به روز  توسعه پیدا کند.

سالاری خاطرنشان کرد: خبرگزاری تسنیم الحمدالله جزو پیشتازان امر بود و عالی عمل کرد؛ ان شاالله اجر همگی با خداوند تبارک و تعالی باشد.

گزارشگران : فاطمه رستخیز و میثم میرزاده

انتهای پیام/862/ش

R7555/P/S6,58/CT16

منبع: تسنیم

کلیدواژه: خبرگزاری تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بندرخمیر حین گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی و روستایی پس از تعقیب و گریز از یک دستگاه خودرو پژو  ۱۶۰ کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی را دستگیر کردند.

وی افزود: در عملیاتی دیگر در حاجی آباد نیز از بازرسی محل دپو در یک منزل ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف و ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان گفت:  متهمان با تشکیل پرونده به دستگاه قضائی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • پیام تقدیر استاندار سابق از مردم مازندران
  • تنبیه رژیم صهیونیستی مطالبه عمومی بود
  • تلاش برای بازگرداندن کیف ۷۲ میلیونی پیدا شده از سوی کارگر فرودگاه مشهد
  • امنیت سرمایه گذاری نیاز کشور است
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • تودیع و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه شهید محلاتی قم
  • سردار سالاری: عملیات وعده صادق هیمنه استکبار را شکست
  • مدیرکل شیلات هرمزگان تقدیر شد
  • کشف ۲۶۰ کیلوگرم تریاک در هرمزگان