Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-28@18:37:24 GMT

با وجود کرونا تولید نفت بدون وقفه ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۳۴۳

با وجود کرونا تولید نفت بدون وقفه ادامه دارد

ایران اکونومیست- مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اقدامات این شرکت برای مبارزه با کرونا گفت: با این حال تولید نفت در این شرکت به صورت پایدار و بدون وقفه ادامه دارد.

«احمد محمدی»  با بیانه اینکه در همان روزهای ابتدایی ورود کرونا به کشور، ‌کمیته اضطراری مقابله با کرونا در مناطق نفتخیز جنوب تشکیل شد،‌ ادامه داد: در دو محور اقدامات را طبقه‌بندی کردیم که در محور اول پشتیبانی، ‌پایداری و استمرار تولید به صورت ایمن را مدنظر قرار دادیم و تا این ساعت نیز وقفه‌ای در تولید نفت ایجاد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ‌در محور دیگر اقدامات، مقابله و پیشگیری و توجه به بهداشت و مدیریت منابع انسانی در دستور کار قرار گرفت.

به گفته محمدی همچنین با انتشار ویروس کرونا مقابله کردیم و تصمیم بر آن شد تا افراد که مشکل زمینه‌ای دارند از کار ترخیص شوند.

وی تعریف دورکاری برای برخی از کارکنان و همچنین گردشی کردن مشاغل را از دیگر اقدامات برای مقابله با کرونا دانست و افزود: تلاش کردیم تا طبق دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا عمل کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تاکید کرد: ‌با توجه به مسوولیت‌های اجتماعی نیز 150 محله اطراف تاسیسات این شرکت در 5 استان گندزدایی و ضدعفونی شد و بسته‌های معیشتی و بهداشتی در این مناطق توزیع کردیم.

وی با اشاره به اینکه جلسه کمیته اضطراری مبارزه با کرونا به صورت مستمر برگزار می‌شود، ادامه داد: اقداماتی که انجام دادیم باعث شد تا خلایی در تولید نفت پیش نیاید.

محمدی با تاکید بر اینکه ایمنی انسان‌ها و سپس ایمنی تاسیسات مهمترین مساله به شمار می‌رود، ‌گفت: با وجود رعایت این مسایل اما وقفه‌ای در تولید نبوده و کاهش تولید نفت نداشته‌ایم.

 ایرنا

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تولید نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان

به گزارش "ورزش‌سه"، این سومین جلسه تمرینی طلایی‌پوشان اصفهانی در شروع سال جدید بود. مورایس روز ششم فروردین ماه تمرینات تیمش را آغاز کرد و به زودی با پایان بازی های ملی دو ملی پوش تیم که رامین رضاییان و امید نورافکن هستند نیز به سایر نفرات اضافه خواهند شد. 

سپاهان برنامه فشرده‌ای در شروع سال جدید دارد و مورایس باید شاگردانش را آماده برگزاری ۶ مسابقه در ٢٣ روز کند. 

دیدارهای فشرده سپاهان با مصاف تراکتور در تبریز که روز ١۵ فروردین ماه برنامه‌ریزی شده آغاز می‌شود و با مصاف برابر استقلال ملاثانی آبی پوش در جام حذفی خاتمه پیدا می‌کند. سپس آنها باید آماده مصاف‌های مهم دیگری نظیر دیدار با پرسپولیس به عنوان یکی از رقبای اصلی در ورزشگاه آزادی شوند. 

احتمالا تمرین روز پنج شنبه سپاهان با حضور بازیکنان ملی‌پوش دنبال خواهد شد و رفته رفته مورایس فشار بیشتری برای آماده سازی شاگردانش وارد خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • وزیر دفاع: امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • امسال هم تولید تجهیزات و تسلیحات جدید را با قدرت ادامه می‌دهیم
  • سازندگان واکسن برکت از قهرمانان ملی هستند/ روایتی متفاوت از یک دستاورد علمی
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۹ فروردین؛ ۳۳ فوتی و ۵ ابتلای جدید
  • ادامه تمرینات پرفشار سپاهان بدون ملی‌پوشان
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • اقدامات ایران در سال گذشته برای مقابله با گرد و غبار
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز ۷ فروردین؛ ۴ فوتی و ۱۰۰۰ ابتلای جدید
  • اساسی ترین چالش تشکل‌های دانشجویی مقابله با روزمرگی و برنامه های بدون هدف است
  • کامرون: بحران انسانی در غزه همچنان شدید است