Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@04:29:04 GMT

پلیس استان سمنان نوروز ۱.۵ تن موادمخدر کشف کرد

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۳۴۶

پلیس استان سمنان نوروز ۱.۵ تن موادمخدر کشف کرد

سردارعبدالله حسنی روز یکشنبه به خبرنگاران اعلام کرد: این میزان کشف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۴۰ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به برنامه‌ و اقدام‌های نیروی انتظامی در برخورد قاطع و بی اغماض با سوداگران مرگ، خاطرنشان کرد: در این مدت، ۱۱۳ نفر در خصوص جرایم مرتبط با موادمخدر در استان سمنان دستگیر شدند و ۶ باند قاچاق موادمخدر منهدم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: تریاک، هروئین و حشیش عمده‌ترین نوع مواد مخدر کشف شده در نوروز امسال بود که در عملیات‌های مختلف داخل استان و در عملیات های مشترک در دیگر نقاط کشور کشف شد.

وی تصریح کرد: در این مدت، ۶۳ مرحله طرح‌های گوناگون از جمله کنترل محورهای مواصلاتی، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقای امنیت اجتماعی از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان اجرا شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان علاوه بر تاکید بر استمرار و تشدید فعالیت‌های پیشگیرانه و مقابله‌ای پلیس با بلای خانمان‌سوز اعتیاد، از عموم مردم خواست هر گونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را به مرکز فوریت‌های پلیسی۱۱۰ اعلام کنند.

بالغ بر چهار تن و ۶۹۰ کیلوگرم انواع موادمخدر بهار ۹۸ در استان سمنان کشف شد.

برچسب‌ها سمنان مواد مخدر آسیب ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سمنان مواد مخدر آسیب ها سمنان مواد مخدر آسیب ها استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان رودان در راستای مقابله جدی وبی امان با قاچاق مواد مخدر ومبارزه با سوداگران مرگ در محور بخش رودخانه این شهرستان پس از چندین ساعت تعقیب و مراقبت‌های لازم و گشت زنی‌های پنهان و هدفمند به دو دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ مشکوک و دستور توقف دادند.

وی گفت: رانندگان با مشاهده ماموران بدون توجه به دستور پلیس و علائم هشدار دهنده اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و گریز سریع متهمان، چون عرصه را بر خود تنگ دیدند با استفاده از موقعیت منطقه و تاریکی هوا با رها کردن خودرو‌ها از محل متواری شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان افزود: در بازرسی از خودرو‌های توقیفی ۳۸۴ کیلو مواد مخدر تریاک کشف و ضبط و تلاش ماموران برای دستگیری متهمان ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • توقیف خودرو حاوی تریاک در گردنه آهوان/ ۲ نفر دستگیر شدند
  • ناکامی قاچاقچیان در جابه جایی ۳۸۴ کیلو تریاک در رودان
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با طعم هندوانه در قم
  • جمع‌آوری و دستگیری ۲۸ معتاد و خرده‌فروش موادمخدر در صومعه‌سرا
  • کشف محموله تریاک در پوشش بار هندوانه در قم
  • کشف حدود ۸۸ کیلوگرم تریاک با تلاش پلیس قم
  • کشف ۶ هزار عدد قرص غیرمجاز از یک واحد صنفی
  • انهدام بیش از ۱۶۸۰ باند توزیع موادمخدر در سال ۱۴۰۲
  • کشف بیش از ۵۰ کیلوگرم حشیش در شیراز