Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز یکشنبه اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، میررضا شفیع پور اظهار داشت: از آغاز تعطیلی مدارس به دلیل جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تصمیم برآن شد تا سرگروههای آموزشی متوسطه استانی با همکاری دبیران توانمند در مناطق، کلاس‌های درس را به صورت مجازی برگزار نمایند و فیلم آموزشی کلاس‌های درس خود را ضبط کنند تا از طریق تارنمای اداره کل آموزش و پرورش استان در اختیار تمام دبیران و دانش‌آموزان علاقه‌مند قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی خاطرنشان کرد:  فیلم‌های تدریس معلمان شهرستان‌های استان تهران -  بصورت فیلمبرداری با دوربین یا با استفاده از نرم‌افزارهای تولید محتوا- با هدف پیگیری آموزش در روزهای تعطیلی مدارس تدوین شده است.

معاون آموزش متوسطه شهرستان‌های استان تهران تصریح کرد: تا پایان هفته دوم فروردین ۹۹ علیرغم تعطیلی ادارات، آموزش تعطیل نبوده و اداره تکنولوژی گروههای آموزشی متوسطه با تأسی به این شعار، بیش از ۳۵۰ فیلم آموزشی بارگذاری کرده است که از این تعداد، ۵۰ فیلم در پایه هفتم، ۴۶ فیلم در پایه هشتم و ۵۷ فیلم در پایه نهم برای ۸ عنوان کتاب درسی دوره اول متوسطه تولید و بارگذاری شده است.

وی ادامه داد: علاوه بر این، مجموعا ۱۵۳فیلم آموزشی برای دانش آموزان دوره دوم متوسطه مهیا و بارگذاری شده که به ترتیب ۶۰، ۷۰ و ۶۷ فیلم در ۶۶ عنوان کتاب درسی پایه‌های دهم، یازدهم و دوازدهم اعم از دروس مشترک و دروس اختصاصی رشته‌های تحصیلی ریاضی فیزیک، علوم تجربی و علوم انسانی بوده است.
شفیع پور افزود: با توجه به تعویق افتادن فعالیت شبکه اجتماعی دانش‌آموزی (شاد) روند تولید فیلم‌های تدریس همچنان ادامه دارد و اداره تکنولوژی و گروههای آموزشی متوسطه با همکاری اداره فناوری اطلاعات در حال دریافت، بررسی و بارگذاری آثار ارسالی از سوی معلمان استان است.
مدرسه مجازی از طریق وبگاه اداره‌ کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و همچنین اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه استان قابل دسترسی است.
آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران شامل فیروزکوه، دماوند، رودهن، پردیس، شهرری (ری یک و ۲)، پاکدشت، پیشوا، ورامین، قرچک، کهریزک، فشافویه، چهاردانگه، جوادآباد، اسلامشهر، رباط کریم، شهریار، ملارد، شهر قدس، بهارستان (یک و۲) است.

برچسب‌ها ویروس کرونا اداره کل آموزش و پرورش تهران شهرستان ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا شهرستان های استان تهران آموزشی متوسطه آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال

به گزارش جام جم آنلاین همدان، اسفندیار خزائی اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت و به منظور جلب مشارکت دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این طرح ارگان‌های نظامی و انتظامی که شرایط و پتانسیل تولید و کاشت نهال را در محوطه‌های خود دارند در این طرح با منابع طبیعی دارای همکاری هستند. 

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان با بیان اینکه در همین رابطه تفاهم‌نامه همکاری مشترک فی‌مابین اداره کل منابع طبیعی استان و مرکز آموزش قدس نیروی زمینی سپاه در استان منعقد شد، افزود: بر اساس این تفاهم‌نامه از پتانسیل‌های موجود در این مرکز آموزشی برای  فرهنگ سازی ، آموزش و تولید نهال به شکل زمینی و گلدانی و نیز هنچنین توسعه فضای سبز و کاشت نهال استفاده خواهد شد. 

وی بیان کرد: همچنین در برگزاری پویش‌ها و کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی به منظور بالا بردن اطلاعات و آگاهی‌های پرسنل و نیروهای کادر و وظیفه این مرکز به برگزاری کارگاه‌های آموزشی اقدام می‌شود. 

خزائی ادامه داد: در زمان تولید و کاشت نهال نهاده‌های مورد نیاز شامل بذر و گلدان‌های تولید نهال و قلمه و نهاده‌های تولید نهال‌های زمینی هم برای این مرکز تامین خواهد  شد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: در کنار این موارد راهنمایی فنی و اصولی که باید برای تولید و کاشت نهال مورد استفاده قرار گیرد، توسط کارشناسان منابع طبیعی به مرکز آموزش قدس سپاه ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • جریمه ۲۳ میلیارد ریالی برای مدرسه غیرانتفاعی متخلف
  • مشارکت منابع طبیعی و آبخیزداری استان و مرکز آموزش قدس سپاه همدان برای تولید و کاشت نهال
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • دستمزد معلم خصوصی ابتدایی مشهد چقدر است؟
  • افزوده شدن۶ کلاس درس به فضا‌های آموزشی شهرستان خواف
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • یاد گرفتن زبان انگلیسی باید در چه سنی انجام شود؟