Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@08:37:50 GMT

پایان فرار یک ماهه قاتل زوج جوان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۳۷۵

پایان فرار یک ماهه قاتل زوج جوان

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ خسرو رزمجویی فرمانده انتظامی شهرستان آباده بیان کرد: در پی وقوع یک فقره قتل زوجی جوان با اسلحه شکاری در شهر صغاد و متواری شدن قاتل و اطلاع از مخفی شدن او در شهرستان شیراز، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از تحقیقات میدانی به صورت نامحسوس و اشراف اطلاعاتی مخفیگاه او را در شهرستان شیراز شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آباده افزود: ماموران پس از اخذ نیابت قضائی و حصول اطمینان از حضور قاتل در مخفیگاهش، محل را تحت کنترل قرار داده و با هماهنگی قضائی در یک اقدام غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم دستگیر شده به قتل این زوج جوان در شهر صغاد در اسفندماه سال گذشته اعتراف کرد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رزمجوی بیان اینکه پلیس با تمام توان خود و با اشراف اطلاعاتی اجازه نخواهد داد مجرمان با ارتکاب جرم آرامش و آسایش مردم را مختل کنند، ادامه داد: انجام این عملیات در کشف جرم و دستگیری مجرم، واکنش‌های مثبتی را در سطح شهرستان در پی داشته و تقدیر و تحسین مردم و مسئولان را به همراه داشت.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی دستگیری قاتل پلیس آگاهی قوه قضائیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جمال سلمانی عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام یک فقره قتل در یکی از محلات شهر دهلران و متواری شدن قاتل، موضوع به‌صورت ویژه در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان در تحقیقات اولیه متوجه شدند مقتول بوسیله چاقو توسط برادرش به قتل رسیده است.

این مقام انتظامی ادامه داد: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با رصد اطلاعاتی و اقدامات فنی و تخصصی محل تردد قاتل را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی طی عملیاتی ضربتی متهم را دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان تصریح کرد: متهم در تحقیقات پلیس به قتل برادرش با استفاده از چاقو اعتراف و انگیزه خود را اختلاف خانوادگی عنوان کرد.

سردار سلمانی اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

کد خبر 6081389

دیگر خبرها

  • قتل در اراک، دستگیری قاتل در شازند
  • پليس شهرستان رودبارجنوب به آدم ربايي دو پسر جوان پايان داد
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران 
  • دستگیری قاتل در کمتر از ۳ ساعت در دهلران
  • پایان آدم ربایی ۲ پسر جوان در رودبارجنوب
  • پایان آدم ربایی دو پسر جوان در رودبارجنوب
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت
  • قتل خانوادگی در شیروان/ دستگیری قاتل ظرف یک ساعت
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین
  • تعامل خوبی با مجموعه انتظامی درخصوص موضوع حجاب وجود دارد