Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@10:00:16 GMT

طراحی خودروهای فورد از خانه

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۳۹۱

طراحی خودروهای فورد از خانه

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از وب‌سایت «کار اند درایور»، جمعی از مدیران و طراحان ارشد فورد از خانه‌های‌شان و با استفاده از هدست‌های VR پیشرفت در طراحی نمونه‌های جدید را مورد بررسی قرار داده‌اند. معمولا چنین جلساتی در استودیوهای شرکت و یا در محل جلسات برگزار می‌شد، اما به‌دلیل شیوع بیماری COVID-۱۹ و شرایط قرنطینه‌سازی، اکنون طراحان و مدیران از منزل چنین کاری را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با استفاده از VR به بررسی جز به جز و دقیق طراحی محصول می‌پردازند. جمع‌بندی جلسه در اختیار تیم طراحی قرار می‌گیرد تا آنها کار را به پیش ببرند. البته باید در نظر داشت که مدل‌ها و نقشه‌های سه‌بعدی اگرچه شباهت قابل قبولی به یک وسیله نقلیه دارند، ولی نمی‌توانند قدرت اصلی آن را به نمایش درآورده و به طور کلی با طرحی که در فضای واقعی ارائه می‌شود، رقابت کنند. متاسفانه همه‌گیری ویروس کرونا باعث شده تا جلسه‌ها و اجتماع‌ها لغو شود و در حال حاضر VR می‌تواند جایگزینی برای این موارد به‌حساب بیاید. 


در شرکت فورد، هر عضو تیم طراحی یک آواتار دریافت می‌کند و بدین ترتیب آنها در فضای مجازی قابل تشخیص می‌شوند؛ اگرچه شکل آواتارها، انسان را به یاد فیلم‌های سینمایی دهه ۱۹۹۰ می‌اندازد، اما همین که این‌گونه کار می‌تواند پیشرفت محسوسی داشته باشد، جای شکرش باقی است. طراحان‌ در طول کار در واقعیت مجازی، یادداشت‌برداری می‌کنند و می‌توانند تغییرات و همچنین نقطه‌نظرات خود را برای جلسات مجازی بعدی در نظر بگیرند.  

«مایکل اسمیت»، مدیر طراحی دیجیتال فورد در این خصوص می‌گوید: «ما عاشق صفحه‌های نمایش بزرگ هستیم، اما شما نمی‌توانید آنها را در ابعاد بزرگ در اختیار داشته باشید تا یک وسیله نقلیه با اندازه کامل نشان داده شود، اما اگر از هدست VR استفاده کنید، می‌توانید آن وسیله نقلیه را در مقیاس کامل مشاهده کنید.»

همچنین در آینده ممکن است این تغییرات در مدل اصلی مد نظر قرار گرفته و اعمال شود. فعلا با توجه به شرایط کنونی و پهنای باند، چنین چیزی امکان‌پذیر نیست.

«اسمیت» می‌گوید: «با چنین روشی، ما تقریبا به آنچه که می‌خواهیم نزدیک می‌شویم. باید بگویم که این مورد هنوز در مرحله آزمایش است.»

کد خبر 498070 برچسب‌ها كروناويروس واقعیت مجازی دورکاری

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس واقعیت مجازی دورکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام مرتضی مطیعی، امروز _سه‌شنبه، چهارم اردیبهشت_ در نشست شورای اداری استان سمنان اظهار کرد: در بحث پیگیری مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان نیز همچون دور اول اقدامات به خوبی پیگیری و اعتبارات جذب شده و هزینه شود.

وی با تقدیر از دست‌اندرکاران سفر ریاست جمهوری به استان سمنان، افزود: آیت الله رئیسی و هیئت دولت از برگزاری سفر استانی به سمنان رضایت داشتند.

امام جمعه سمنان و نماینده ولی فقیه در استان سمنان خاطرنشان کرد: استاندار، فرمانداران و تمام مسئولان در بحث مقدمات سفر از چند ماه قبل از انجام به صورت ویژه پیگیر و پای کار بودند.

مطیعی تصریح کرد: عده‌ای دین را برای رسیدن به دنیا، حفظ دنیا و مادیات وسیله قرار داده و مادیات برای آن‌ها اصل بوده و دین وسیله است؛ لذا این افراد برای به دست آوردن منزلت دنیوی از دین استفاده می‌کنند.

وی ادامه داد: حفظ دین در آخرالزمان بسیار سخت است، به گونه‌ای که گویا انسان بخواهد آتش گداخته‌ای را در کف دست خود نگه دارد.

امام جمعه سمنان گفت: افرادی که دنیا را وسیله قرار می‌دهند، تمامی تلاش و هم و غم آن‌ها وسیله قرار دادن دین بوده و دیگر اینکه شبهات و مواردی که توسط آن‌ها قابل حل است را در پرده ابهام نگاه می‌دارند تا به عنوان برگ برنده برای گرفتن امتیاز از آن استفاده کند.

کد خبر 747247

دیگر خبرها

  • چرا سفر با قطار؟ ۵ دلیل برای انتخاب این نوع سفر
  • موج واگذاری حیوانات خانگی در شبکه‌های اجتماعی/پت‌های خانگی در فضای مجازی دست به دست می‌شوند
  • معماری عالی و چشم نواز یک ویلا که احتمالا در سلیقه همه قرار دارد! (+تصاویر)
  • روز «میلاد صدا» در جعبه جادویی رادیو
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • ترندهای دکوراسیون داخلی در سال ۲۰۲۴
  • با آگهی‌های اجارهٔ ارزان خانه گول نخورید!
  • آگهی‌های دروغین اجاره ارزان خانه؛ بیعانه ندهید!
  • توقیف ۲۳ دستگاه وسیله نقلیه مزاحم در زنجان
  • ماجرای پرسه توله شیر در خانه مرد ساروی چیست؟