Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-28@08:09:14 GMT

عملیات پدافند زیستی سپاه در خراسان شمالی اجرا می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۴۱۸

عملیات پدافند زیستی سپاه در خراسان شمالی اجرا می‌شود

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اشاره به آغاز عملیات پدافند زیستی سپاه در استان گفت: این عملیات با ضدعفونی گسترده شهرهای خراسان شمالی طی روزهای آینده اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد سردار ابوالقاسم چمن ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: پدافند دفاع زیستی و بیولوژیکی در کشور توسط ۱۰ قرارگاه نیروی زمینی سپاه انجام‌شده است و طی روزهای آینده در خراسان شمالی نیز اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح اجرای عملیات پدافند، از ضدعفونی شهرهای استان توسط سپاه و گروه‌های جهادی خبر داد و گفت: 3 هزار نقطه استان به‌صورت مستمر مورد ضدعفونی و عفونت‌زدایی قرار می‌گیرد.

فرمانده سپاه جوادالائمه خراسان شمالی با اعلام انجام عملیات گسترده ضدعفونی شهری در استان طی روزهای آینده، خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت گروه‌های جهادی و تیپ‌های مردم پایه استان، در صورت مساعد شدن هوا در بجنورد، فردا عملیات ضدعفونی به‌صورت موتوری، پیاده و خودرویی انجام می‌شود.

وی شیروان و اسفراین را در نوبت عملیات گسترده ضدعفونی بیان کرد و گفت: با توجه به وضعیت هوا این عملیات در شهرهای شیروان و اسفراین نیز انجام می‌شود و مدیران شهرستان‌های مختلف می‌توانند با همکاری نواحی شهرستانی سپاه ریال مراکز مهم را تا پایان کرونا به‌صورت مستمر ضدعفونی کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: خراسان شمالی سپاه عملیات پدافند ویروس کرونا خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا

رضا نعیمی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با اشاره به تاکید این شرکت بر آبرسانی پایدار به مناطق روستایی گفت: عملیات اجرایی خط انتقال آب شرب از محل چاه جدید الحفر تا محل مخزن ذخیره آب شرب روستای جنجال آباد به طول تقریبی ۱۰۰۰ متر آغاز شده است.
وی افزود: اجرای این عملیات با استفاده از لوله پلی اتیلن و با تلاش و همت پرسنل امور آب و فاضلاب شهرستان فاروج و همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا در حال انجام است.
نعیمی عنوان کرد: تاکنون عملیات حفاری از محل چاه به طول تقریبی ۸۵۰ متر آغاز شده و بارگیری و حمل لوله‌ها جهت اجرای خط انتقال آب شرب به محل پروژه انجام گرفته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان افزود: در ادامه عملیات حفاری و لوله گذاری خط انتقال، اعتباری بالغ بر ۱۲٫۵۰۰٫۰۰۰٫۰۰۰ ریال در دستور کار قرار دارد. 
نعیمی در پایان گفت: با اجرای عملیات آبرسانی و حفر چاه آب شرب و اجرای خط انتقال و در ادامه واگذاری انشعاب آب، مردم این روستا از نعمت آب پایدار بهره‌مند خواهند شد.
روستای جنجال آباد شامل ۳۰ خانوار از توابع بخش مرکزی شهرستان فاروج است و تاکنون تحت پوشش خدمات رسانی امور آب و فاضلاب نبوده است.
لازم به ذکر است، این شرکت در سنوات گذشته نسبت به احداث یک باب مخزن ۶۰ مترمکعبی، بهسازی یک دهنه چشمه، اجرای یک کیلومتر خط انتقال و دوکیلومتر شبکه توزیع با اعتباری بالغ بر نه میلیارد ریال اقدام نموده است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان‌شمالی
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم تریاک در عملیات مشترک پلیسی در خراسان شمالی
  • انجام ۳۵۶ ماموریت تصادفی توسط اورژانس خراسان شمالی
  • محوطه سازی سایت «قره حسنلو» ۶۰ درصد پیشرفت دارد
  • ۱۰ روز مجاهدت در غلامان خراسان شمالی/فرمانده سپاه استان از اردوی جهادی دانشجویی بازدید کرد+فیلم
  • مفقودی‌ها سیل «گرمه» توسط امدادگران جمعیت هلال احمر پیدا شدند
  • آبرسانی به روستای جنجال آباد خراسان شمالی با همکاری گروه جهادی رویش‌های انقلابی و اهالی روستا
  • ۸ نقطه پرخطر در جاده‌های خراسان شمالی اصلاح شد
  • تأکید به موقع برای آفت زنگ زرد در مزارع گندم
  • کمک ۸۵ میلیون تومانی خیر آبرسان به روستای حسن مست خراسان شمالی