Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش صدای ایران، حمیدرضا گودرزی با اشاره به طرح غربالگری اتباع خارجی اظهارکرد: به منظور غربالگری اتباع خارجی تفاهم نامه ای بین سردار سلامی فرمانده سپاه و وزیر بهداشت و درمان انجام شده که این امر در سطح استان تهران قدری عقب بود.

وی تاکید کرد: در این جلسه مقرر شد که فرمانداران این موضوع را در دستورکار قرار دهند، در این راستا برخی اطلاعات اتباع خارجی در دسترس اداره اتباع استانداری است که قرار شد از سوی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و همچنین سپاه سیدالشهدا پیگیری شود تا کار سرعت بیشتری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران افزود: در شهرستان های استان تهران اتباع خارجی حضور دارند که این طرح به منظور جلوگیری از شیوع کرونا در میان آنها اجرایی می شود تا اثرگذاری موثری در کاهش شیوع کرونا داشته باشد.

بر اساس گزارش روابط عمومی استانداری تهران، گودرزی همچنین خاطرنشان کرد: رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی نقش مهمی در توقف چرخه انتقال ویروس کرونا دارد و امید است با همراهی و مشارکت مردم از این شرایط عبور کنیم.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: صدای ایران کرونا ویروس کرونا غربالگری اتباع خارجی اتباع خارجی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان

اولین جلسه کارگروه ساماندهی اشتغال و بازارکار اتباع خارجی در سال‌جاری به ریاست جناب عبدالملکی مدیرکل محترم امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کردستان باحضور ادارات مرتبط برگزارگردید.

دراین جلسه ضمن بررسی وضعیت اشتغال اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز در سال گذشته ، نیازسنجی بازارکار و بکارگیری اتباع خارجی در حوزه های مختلف شغلی مورد بحث و تبادل نظر قرارگرفت.

در این جلسه همچنین با تشکر از انجام  گشت های تیم بازرسی اشتغال حوزه اتباع خارجی در سطح استان بر مداومت بر این امر تاکید گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • همدان استان ممنوعه در به کارگیری کارگران اتباع خارجی
  • افتتاح مرکز جامع غربالگری اتباع در شهرستان ری
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در کردستان
  • ممنوعیت بکارگیری اتباع افغانستانی و پاکستانی در استان کردستان
  • نشست ساماندهی اشتغال اتباع در کردستان
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • ۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا | بخش عمده‌ سرماخوردگی‌ها کروناست | شیوع یک سویه بسیار واگیر کرونا
  • دیدار مدیران کل امور اتباع قزوین و کرمانشاه
  • توزیع دفترچه‌های موقت شناسایی سپرده‌گذاران اتباع خارجی در استان فارس
  • مشارکت ۱۱ هزار تبعه خارجی البرز در سرمایه‌گذاری