Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-25@18:02:29 GMT

خودنمایی زمستان در بهار قزوین

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۶۰۹

خودنمایی زمستان در بهار قزوین

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، ندا مشاطان، کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین گفت: تا ظهر فردا دوشنبه ۱۸ فروردین وضعیت جوی پایدار و آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت البته گاهی وزش بادهای شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: به لحاظ دمایی فردا دوشنبه افزایش نسبی دما را شاهد خواهیم بود و از بعدازظهر فردا سامانه بارشی جدید وارد استان خواهد شد که به تدریج افزایش ابر را خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از اواخر وقت دوشنبه تا پایان هفته استان به طور متناوب تحت تأثیر این سامانه بارشی قرار خواهد گرفت که در برخی ساعات بارش باران را پیش‌بینی می‌کنیم.

وی افزود: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ( ۱۹ و ۲۰ فروردین)  وزش بادهای نسبتاً شدید شمالی را شاهد خواهیم بود که پیامد آن کاهش محسوس دما به‌ویژه در روز چهارشنبه خواهد بود بر همین اساس برای چهارشنبه بارش برف و احتمال پدیده کولاک در مناطق کوهستانی و سردسیر استان پیش‌بینی می‌شود.

مشاطان با اعلام اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته بیشترین بارش در معلم کلایه به میزان ۴.۶ میلی‌متر به ثبت رسیده است، اعلام کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته آوج با منفی یک و بوئین‌زهرا با ۲۰ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان بودند و دمای شهر قزوین نیز بین سه و ۱۸ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

کد خبر 498080 برچسب‌ها آب و هوا - ایران استان قزوین

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آب و هوا ایران استان قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، آخوندی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: امواج ناپایداری که از سطح منطقه عبور کردند موجب بارش‌هایی در برخی نقاط استان شد به طوری که بیشترین بارش باران با ۷ میلی متر در بوئین زهرا و ۶ میلی متر در آوج به ثبت رسید.   به گفته وی، تا بعد از ظهر امروز بارش‌های رگباری گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد‌های لحظه‌ای را در برخی مناطق استان خواهیم داشت.   کارشناس هواشناسی با بیان اینکه فردا وضعیت جوی پایدار می‌شود، گفت: امروز و فردا وزش باد‌های شمالی را خواهیم داشت که موجب کاهش دما می‌شود.   آخوندی افزود: پنجشنبه و جمعه هم وضعیت جوی به نسبت پایدار خواهد بود.   به گفته وی، بامداد امروز حداقل دما با ۵ درجه در آوج به ثبت رسید.

دیگر خبرها

  • هوای استان صاف تا کمی ابری تا دوشنبه
  • پایداری آسمان استان از امروز تا دوشنبه
  • سرمربی تیم ملی فوتسال ازبکستان: مقابل ایران به هدف خود می‌رسیم
  •  پیش‌بینی قیمت دلار فردا ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • خودنمایی زمستان در بهار سمیرم
  • پیش‌بینی هفته‌ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • پیش بینی هفته ای بهاری برای استان کرمانشاه
  • بارش رحمت الهی به وقت بهار در روستای توآباد + فیلم
  • دیدار کارگران با رهبر انقلاب، فردا چهارشنبه برگزار خواهد شد
  • ثبت ۷ میلی متر بارش باران در بوئین زهرا