Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از جامعه الزهرا(س)، فهیمه الیاسی با اشاره به برگزاری پنج دوره مجازی معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه از سوی مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س)، اظهار داشت: با توجه به استقبال بانوان، مهلت ثبت نام در این دوره‌های آموزشی تا پایان فروردین تمدید شد.

وی افزود: برگزاری پنج دوره آموزشی مجازی شامل «آشنایی با معارف قرآن کریم»، «آشنایی با صحیفه سجادیه»، «احکام مختص بانوان»، «آرامش در زندگی از منظر قرآن» و «والدگری مثبت» در دستور کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) با بیان اینکه عموم بانوان می‌توانند برای شرکت در این دوره ثبت نام کنند، یادآور شد: این دوره‌ها به مدت ۱۰ جلسه به صورت مجازی برگزار می‌شوند.

وی هزینه شرکت در هر دوره را با تخفیف ویژه ۳۰ هزار تومان عنوان کرد و افزود: علاقه‌مندان جهت ثبت نام در هر یک از این دوره‌ها به سایت مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی به نشانی borhan.jz.ac.ir/paziresh_doreha مراجعه کرده و برای ثبت نام اقدام کنند.

الیاسی گفت: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با ایمیل مرکز به آدرس borhan@jz.ac.ir مکاتبه کنند.

وی با بیان اینکه در طول سال، دوره‌های آموزش معارف اسلامی ویژه بانوان غیرطلبه ایرانی و غیرایرانی از سوی این مرکز برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌ها بر اساس نیازسنجی بانوان و به صورت کاربردی هستند، چنانچه بسیاری از شرکت‌کنندگان پس از حضور در این دوره‌ها، متقاضی تحصیل بلندمدت در جامعه‌الزهرا علیهاالسلام می‌شوند.

سرپرست مرکز آموزش‌های کوتاه‌مدت معارف اسلامی جامعه‌الزهرا(س) در پایان اظهار کرد: زمان تشکیل کلاس‌های این دوره‌های آموزشی در صورت به حد نصاب رسیدن به شرکت‌کنندگان اعلام می‌شود.

کد خبر 4892782

منبع: مهر

کلیدواژه: قم جامعه الزهرا س حوزه علمیه خواهران ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا شیوع کرونا بوشهر ایلام فاصله گذاری اجتماعی شهرکرد طرح غربالگری گرگان روز طبیعت ضدعفونی سال جهش تولید بیرجند بارش باران جامعه الزهرا س دوره ها ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی

حامد کبودوند در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درخصوص برگزاری دوره ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی اظهار کرد: دوره یک روزه ضمن خدمت طرح شهیده طاهره هاشمی، با هدف توانمندسازی کنشگران در سواد رسانه و فضای مجازی چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه با همکاری سازمان فضا مجازی سراج مرکز قزوین و مرکز امور بانوان اداره آموزش و پرورش استان قزوین برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز قزوین بیان کرد: کارشناسان مطرح کشوری و استانی از جمله دکتر صالح اصغری، استاد حسین حق پناه، خانم معظمه صابری، حامد کبودوند و محمدصادق جهان بخش به عنوان مدرسین این دوره به تدریس عناوین مختلفی مانند اخبار جعلی در عصر پساحقیقت، مدیریت رسانه در خانواده، نوجوان دیجیتال، سواد روایت و تربیت در عصر پساحقیقت می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این رویداد مختص مربیان آموزش خانواده و معلمان سواد رسانه است ادامه داد: با توجه به میزان اهمیت موضوع این دوره، در نظر داریم تا توجه خود را در استمرار برگزاری این دوره‌ها به کار گرفته و در تلاشیم تا طرح امتداد این رویداد را به صورت غیر حضور در شبکه‌های مجازی ادامه دهیم تا محتوا آموزشی به روز در اختیار مخاطبین دوره قرار بگیرد.

این مسئول در پایان صحبت‌هایش گفت: محل برگزاری دوره ضمن خدمت شهیده طاهره هاشمی یکی از مدارس استان بوده و تلاش ما در راستا امتداد بخشیدن به این رویدادها مستمر خواهد بود.

کد خبر 6087049

دیگر خبرها

  • حمایت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا (س) از طرح نور
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) بیانیه مشترک صادر کردند
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • بیانیه مشترک حوزه‌های علمیه خواهران و جامعه‌الزهرا(س) در حمایت از اجرای طرح عفاف و حجاب
  • مهلت انتخاب رشته‌ آزمون دكتری سال 1403 تا هشتم اردیبهشت تمدید شد
  • بانوان در نظام و انقلاب اسلامی جایگاه ویژه ای دارند
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • امروز، آخرین مهلت نام‌نویسی برای شرکت در آزمون فلوشیپ/ مهلت ثبت‌نام تمدید نمی‌شود