Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، هیئت زنجیران حضرت علی اکبر (ع) دزفول که هر ساله جشن روز جوان را مصادف با میلاد حضرت علی اکبر (ع) در دزفول برگزار می کند امسال در اقدامی قابل تقدیر ضمن لغو این جشن خیابانی جهت حفظ فاصله گذاری اجتماعی و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، تمام هزینه‌های این جشن هر ساله را با خرید شیرینی و میوه، در اختیار کادر و مراکز درمانی و بیماران کرونایی قرنطینه دزفول اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جشن شاهزاده علی اکبر(ع) از سال ۱۳۵۰ و هر ساله به مدت ۴۹ سال است که از سوی هیئت زنجیر زنان علی اکبر (ع )دزفول واقع در خیابان عدل همزمان با میلاد این حضرت و روز جوان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: روز جوان کرونا ویروس بهداشت و درمان علی اکبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن دو جوان در جاسک

علی مهرانی فرماندار شهرستان جاسک گفت: دو جوان جان باخته حدود چهارده ساله و بیست ساله از روستای زهریکار سورک لیردف  بودند که صبح امروز  در یک گودال آب گل آلود ناشی از بارندگی شب گذشته غرق شدند.

مهرانی گفت:با توجه به گل آلود و بتلاقی بودن زمین این دو جوان در آب گیر می‌کنند و غرق می‌شوند که یک ساعت بعد توسط اهالی جسد این جوان از آب بیرون کشیده می‌شود.

در شبانه روز گذشته بیش از 170 میلیمتر باران در جاسک بارید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • هلال‌احمر زنجان بیش از۳۹میلیارد ریال کمک‌هزینه درمانی پرداخت کرد
  • کمک‌ ۳۹ میلیارد تومانی هلال احمر زنجان در حوزه درمان
  • ۱۳ پرونده تخلف پزشکی به اداره تعزیرات دزفول ارسال شد
  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • صدور پروانه ساخت برای ۵ فیلم‌ سینمایی
  • رسول صدرعاملی «زیبا صدایم کن» را می‌سازد
  • موافقت شورای صدور پروانه ساخت آثار سینمایی با ۵ فیلم‌نامه
  • غرق شدن دو جوان در جاسک
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • ارائه خدمات بهداشتی درمانی به ۳۴۰۰ مورد حیوان گزیدگی در کردستان