Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاید لندن خانه جدید هافبک پیشین تیم ملی انگلیس باشد. 

طرفداری- اگر قرار باشد جسی لینگارد در پنجره نقل و انتقالات بعدی از منچستریونایتد جدا شود، آرسنال یکی از محتمل‌ترین مقاصد او خواهد بود.

به گزارش اتلتیک، شانس چنین انتقالی به ویژه اگر آرسنال نتواند قرارداد دنی سبایوس را دائمی کند، افزایش خواهد یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماه گذشته خبر رسید اوله گونار سولسشر از این بازیکن ناراضی است و او را در قالب برنامه خود برای تحول تیم، کنار خواهد گذاشت. انتظار می‌رود مینو رایولا به عنوان مدیر برنامه این بازیکن، تیم خوبی برای او پیدا کند. به تازگی پل پوگبا (دیگر موکل رایولا) از لینگارد به به عنوان «بازیکن بازی‌های بزرگ» و کسی که در مسابقات مهم «همیشه گل‌ساز است» یاد کرد. با ورود برونو فرناندز به منچستریونایتد، این بازیکن 27 ساله بیش از پیش عنصری مازاد محسوب می‌شود. 

لینگارد در فصل جاری 35 بار برای تیمش بازی کرد ولی فقط دو گل به ثمر رساند. اگر قرار بر جدایی باشد، باشگاه ترجیح می‌دهد این اتفاق هر چه زودتر رخ بدهد چون قرارداد او در سال 2021 به پایان می‌رسد. جذب دنی ولبک در روز پایانی نقل و انتقالات تابستانی سال 2014 و همچنین معاوضه الکسیس سانچز با هنریک مخیتاریان، از معاملات اخیر آرسنال با منچستریونایتد محسوب می‌شود که البته هیچ کدام از آن‌ها انتظارات را بر آورده نکردند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)

پس از دو شکست تلخ، توپچی‌ها مقابل یک حریف سرسخت در خانه‌اش به پیروزی رسیدند.

دانلود (59.2MB)

دیگر خبرها

  • آرسنال و لیورپول مشتری ستاره مازاد رئال مادرید
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!
  • لیورپول 4-4 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 21 آوریل، 2009) / فیلم
  • حرکت دیدنی بوکایو ساکا مقابل وولورهمپتون / فیلم
  • وولورهمپتون - آرسنال
  • خلاصه بازی وولورهمپتون 0-2 آرسنال (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • سیلی آلبرت ریرا به بازیکن سن اتین پس از شکست تیمش / ادعای BeIN Sports
  • گل مارتین اودگارد به وولورهمپتون (وولورهمپتون 0-2 آرسنال)
  • گل دیدنی لیاندرو تروسار به وولورهمپتون (وولورهمپتون 0-1 آرسنال)
  • طرح پیراهن اول آرسنال برای فصل 25-2024 لو رفت / عکس