Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس از تخصیص و توزیع اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومانی برای تجهیز هنرستان‌های سراسر کشور خبر داد.

به گزارش گروه آموزش خبرگزاری برنا، مهراله رخشانی‌مهر با اشاره به اهمیت سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه ششم توسعه به ارتقای کیفیت مهارت‌آموزی در میان دانش‌آموزان بیان کرد: با توجه به تاکیدات موجود و اهتمام ویژه وزیر آموزش و پرورش بر این موضوع به منظور تحقق شعار «هر دانش‌آموز، یک مهارت» و توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی در میان دانش‌آموزان طی اقدامی جهادی از سوی سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس اعتباری برای توسعه این امر و کمک به فرهنگ مهارت‌آموزی و کارآفرینی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از تخصیص۱۰۰میلیارد تومان اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های سراسرکشور خبر داد و گفت: با اهتمام ویژه و هماهنگی‌های انجام شده برای تامین اعتبار یاد شده، این مبلغ در استان‌ها توزیع و قابل دسترسی است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس بر تجهیز هنرستان‌ها با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده تاکید کرد و افزود: این اعتبار صرفا برای همین منظور بوده و برای برنامه دیگری نباید مورد استفاده قرار گیرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هنرستان تجهیز هنرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،صادق ستاری فرد افزود: در برنامه ریزی های انجام شده عدالت محوری و کیفیت بخشی مدنظر بوده است و مناطق محروم، حاشیه شهرها و روستاها بیشتر مورد توجه در ایجاد امکانات بود تا اوقات فراغت دانش آموزان و ساعتهای حضور در مدرسه به نحو بهینه غنی سازی شود.

وی بیان کرد: در بخش سلامت و در ایجاد سرویس های بهداشتی در مدارس و طرح کاشت یک‌ میلیارد اصله درخت نیز تحت عنوان طرح شهید مرادی اتفاقات خوبی رقم خورده است و در قالب طرح هر مدرسه یک نهالستان، طرح‌ماهر در زمینه آموزش کمک های امدادی به دانش آموزان رویدادهای خوبی رخ داده است.

وی ادامه داد: در طرح شهید خرازی و مردمی سازی مجموعه های ورزشی و در اختیار گذاشتن این مجموعه ها برای خانواده ها نیز حرکت مطلوبی شکل گرفت تا مادران به همراه دختران و پدرها به همراه پسران بتوانند در کنار هم فعالیت های ورزشی داشته باشند.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ظرفیت های بسیار خوب در آذربایجان غربی اظهار کرد: اعطای میزبانی ورزش دانش آموزی به این استان در دستور کار است و سعی می کنیم زمینه میزبانی مسابقات دانش آموزی در این منطقه با ارتقای زیر ساخت های ورزشی و بهینه سازی آنها و توسعه فضاهای ورزشی را فراهم کنیم.

دیگر خبرها

  • هنرستان‌های جوار صنعت در کردستان راه‌اندازی شود
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • اردو‌های دانش آموزی باید در اولویت فعالیت‌های مدارس باشد 
  • ۲ هزار و ۸۰۰ باب فضای ورزشی دانش آموزی در کشور احداث شد
  • رشد ۱۹ درصدی آموزش فنی و حرفه‌ای در استان مرکزی
  • توسعه باید با دانش سنتی و بومی هر منطقه همراه شود
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه
  • تجهیز ۹۰ سالن برای امتحانات نهایی در استان ایلام
  • دانش آموزان صدر نشین مهارت آموزی در خراسان جنوبی
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد