Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@04:41:29 GMT

قیمت مرغ به ۹۲۰۰ تومان کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۶۷۰

به گزارش اکوفارس، مهدی یوسف خانی رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی در گفتگو با تسنیم از کاهش شدید قیمت مرغ خبر داد و اظهار کرد: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در سطح خرده فروشی و بازار تا 9200 تومان و نرخ اعلامی این محصول توسط اتحادیه به 9700 تومان کاهش یافته است.

وی افزود: قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم در کشتارگاه به 8500 تومان و نرخ پخش آن برای تحویل به خرده فروشی ها به  8700 تومان کاهش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: قیمت اعلامی هر کیلوگرم ران مرغ توسط اتحادیه 9700 تومان و سینه مرغ  بی استخوان 18000 تومان است.

قیمت هر شانه تخم مرغ به 22 هزار تومان افزایش یافت

وی تصریح کرد: نرخ تخم مرغ در بازار افزایش یافته است به طوری که قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ در خرده فروشی به 11000 تومان و شانه 2 کیلوگرمی به 22000 تومان افزایش یافته ست. 

یوسف خانی  درباره دلایل کاهش قیمت مرغ گفت: چند دلیل را می توان برای کاهش قیمت مرغ در نظر گرفت، زیرا تولید افزایش یافته، مصرف کاهش یافته و از طرفی این محصول صادر نیز نمی شود.

وی افزود: تقاضا برای خرید مرغ افت زیادی داشته و میزان عرضه این محصول در بازار بسیار بیشتر از تقاضا است؛ در این شرایط تولید کنندگان با ضررو زیان زیادی مواجه شده اند.

 رئیس اتحادیه صنف فروشندگان پرنده و ماهی ادامه داد: تعطیل شدن رستوران ها و تالارهای پذیرایی تاثیر زیادی در کاهش مصرف مرغ در کشور دارد و در مصرف این محصول در کشور صرفه جوبی شده است.

30 درصد دور ریز مرغ تالار و رستوانها با تعطیلی کرونا از بین رفت

وی تصریح کرد: حدود 30 درصد از مرغ هایی که در رستوران ها و تالارهایی پذیرایی استفاده می شود حیف و میل و دور ریز دارد به طوری که مرغ هایی که سر میز می آید در صورت عدم مصرف دور ریخته می شود اما در منازل به اندازه نیاز پخته و در صورت باقی ماندن بعدا دوباره مصرف می شود.

وی اظهار داشت: میزان تقاضا برای مصرف مرغ در کشور به نصف تولید رسیده یا به عبارتی میزان تولید دوبرابر مصرف است.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: قیمت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز سکه توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت سکه را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین سکه را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 742604

دیگر خبرها

  • قیمت طلا امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت سکه امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • ‌درخواست «بورل»برای کاهش تنش در منطقه
  • بورل: پیشرفتی برای کاهش فاجعه بشری در غزه رخ نداده است
  • قیمت سکه امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت تخم‌مرغ کاهش یافت
  • راه‌های تشخیص طلا یا سکه اصل از تقلبی | کسی که به او سکه تقلبی فروخته شده باید چه کند؟