Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مقام مسئول سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه در شبانه روز گذشته تردد در آزادراه‌های کرج ـ تهران و کرج ـ قزوین افزایش یافت، گفت: طبق اطلاعات تردد شمارها کل ترددهای ثبت شده در جاده‌ها در همین مدت نسبت به روز قبل 14.7 درصد افزایش داشت.

به گزارش تین ‌نیوز به نقل از فارس، ایمان مهرابی نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر اغلب جاده‌های اصلی کشور باز و ترافیک در آنها روان است، اما مردم حتماً از انجام هر گونه سفر خودداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق مصوبه ستاد مقابله با کرونا فقط ورود افراد بومی و ساکن هر شهر طبق کارت ملی، پلاک و بیمه نامه خودرو به آن شهر مجاز است.

* باران در جاده‌های 4 استان

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: در حال حاضر ترافیک در مسیر رفت و برگشت محورهای فیروزکوه، کندوان، هراز، منطقه یک آزادراه تهران ـ شمال و آزادراه قزوین ـ رشت روان است.

وی با اشاره به بارش باران در محور فیروزکوه اضافه کرد: دوربین‌های نظارت تصویری بارش باران در جاده‌های استان‌های گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی و مازندران نشان می‌دهد.

* افزایش 14.7 درصدی تردد خودرو در جاده‌ها

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: رصد تردد خودرو در جاده از طریق 800 دوربین نظارت تصویری و 2 هزار و 301 دستگاه تردد شمار انجام می‌شود که طبق اطلاعات این تردد شمارها کل تردد ثبت شده در جاده‌ها نسبت به روز قبل 14.7 درصد افزایش نشان می‌دهد، در همین مدت سهم خودروهای سنگین در ترافیک راه‌ها 16.3 درصد و بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 ثبت شد.

* افزایش تردد در آزادراه کرج ـ تهران

مهرابی نیا با اشاره به افزایش تردد در آزادراه کرج ـ تهران در شبانه روز گذشته نسبت به روز قبل بیان کرد: در این مدت آزادراه‌های کرج ـ تهران، کرج ـ قزوین و قزوین ـ کرج به ترتیب پر ترددترین جاده‌های کشور بودند.

* انسداد 13 جاده به دلیل سیلاب و نبود ایمنی

مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها اظهار داشت: در حال حاضر 13 جاده به دلیل نبود ایمنی و سیلاب مسدود است که در این باره می‌توان به محورهایی نظیر شمشک ـ دیزین، شهداد ـ نهبندان، گنج نامه ـ تویسرکان، پونل ـ خلخال، خرم آباد ـ پلدختر، رودبار ـ کهنوج، رودبار ـ قلعه گنج و منطقه 4 آزادراه تهران ـ شمال اشاره کرد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تردد در آزادراه کرج ـ تهران جاده ها راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در جاده‌های البرز

ایسنا/البرز رئیس پلیس راه البرز از ترافیک سنگین در آزادراه تهران-شمال خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ پیمان کرمی روز سه‌شنبه هفتم فروردین با اشاره به ترافیک سنگین در آزادراه تهران_ شمال اظهار کرد: بار ترافیکی در خط جنوبی این آزادراه، از محدوده تونل‌ ۱۸ تا شهرستانک و انتهای تونل البرز سنگین است.

وی اضافه کرد: به منظور تخلیه بار ترافیکی در این آزاد راه، محدودیت ترافیکی مقطعی در این مسیر اجرا شده است.

کرمی افزود: علاوه بر این، در حال حاضر شاهد ترافیک در خط شمالی و جنوبی آزادراه تهران - کرج -قزوین هم هستیم.

وی توضیح داد: با توجه به کندی تردد در این مسیرها از رانندگان درخواست می‌شود ضمن رعایت قوانین به حقوق یکدیگر احترام بگذرانند و برای چند دقیقه زودتر رسیدن به مقصد جان خود و دیگران را به خطر نیندازند.

رئیس پلیس راه البرز بیان کرد: ماموران پلیس راه برای پیشگیری از حوادث احتمالی و روان‌سازی در جاده های استان مستقر شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • وضعیت جاده‌ها/ ترافیک در محورهای چالوس و هراز سنگین است
  • ترافیک سنگین در آزادراه تهران _ کرج _ قزوین
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد
  • آزادراه رشت - قزوین؛ پرترددترین محور خروجی گیلان؛ ترافیک روان در محورها
  • عمده تصادفات در ۵ استان/ثبت ۴۶۹ میلیون تردد تا امروز
  • وضعیت راه‌های کشور؛ممنوعیت تردد در جاده چالوس
  • ترافیک سنگین در جاده های شمال
  • مسافران شمال از فیروزکوه و آزادراه قزوین -رشت تردد کنند
  • ترافیک سنگین در جاده‌های البرز