Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  ، محدثه معصومی با اشاره به آموزش کارشناسان میانسالان و سالمندان مستقر در شبکه بهداشت شهرستان ها، اظهار کرد: با توجه به خطر ابتلای سنین میانسال و کهنسال جامعه، در رابطه با بیماری کرونا علاوه بر ابلاغ دستورالعمل‌های وزارت بهداشت، به کارشناسان مربوطه آموزش‌های لازم ارائه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اوبا اشاره به نظارت بر عملکرد مراقبین سلامت و بهورزان در غربالگری کووید ۱۹، خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده علائم کووید ۱۹ از خانواده‌هایی که از افراد میانسال یا کهنسال مراقبت می‌کنند، تقاضا می‌شود با کارشناسان بهداشت تماس بگیرند.
معصومی اضافه کرد: علائم شایع کووید ۱۹ شامل تنگی نفس، تب، سرفه و گلو درد می‌شود.

او یادآور شد: آموزش‌های مهم پیشگیری شامل رعایت مسائل بهداشت فردی و ماندن در منزل است.

این مسئول از همه خانواده‌ها خواست تا با ماندن در منزل، از چرخش ویروس کرونا در جامعه جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ه

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کویید 19 غربالگری کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌

ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: بیش از ۷۰ پروژه سلامت در این استان آماده راه اندازی است.

دکتر شاهین فر در گفت و گو با ایسنا افزود: افتتاح بخشی از این پروژه ها که نقش مهمی در رشد شاخص های حوزه سلامت دارند روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهند رسید.

 وی راه‌اندازی آم آر آی و سی تی اسکن بیمارستان امام حسن(ع) بجنورد را ا زجمله این پروژه‌ها برشمرد و عنوان کرد: این تجهیزات در فضا و زیر بنایی به وسعت ۵۰۰ متر مربع و هزینه‌کرد حدود هزار میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد که گامی مهم در راستای ارتقای خدمات درمانی به مردم بجنورد است.

شاهین فر همچنین از افتتاح و بهره برداری دو مرکز تخصصی دیالیز در فاروج و راز و جرگلان خبر داد و گفت: این مراکز هر کدام با سه دستگاه مجهیز دیالیز جهت بهبود ارائه خدمت به بیماران کلیوی راه اندازی می شود.

وی خاطرنشان کرد: اکنون ۳۱۵ بیمار دیالیزی تحت پوشش دانشگاه است که خدمات مورد نیاز را به صورت رایگان دریافت می کنند.

به گفته این مقام مسئول، راه اندازی بخش VIP بیمارستان امام خمینی(ره) شیروان از دیگر پروژه هایی است که در روز شنبه هفته آینده افتتاح می شود و این بخش نیز در راستای افزایش رفاه و آسایش مادران، جلوگیری از مراجعه بیماران به دیگر استان‌ها و تحمیل هزینه‌های سنگین به مردم شهرستان افتتاح می‌شود.

وی تصریح کرد: مرکز تصویربرداری دیجیتال با هزینه ۵۰ میلیارد ریال و همراه سرای بیمارستان امام رضا(ع)، نیز از دیگر پروژه هایی است که به مناسبت هفته سلامت به بهره برداری می رسد.

شاهین‌فر با اشاره به اجرای پروژه های عمرانی پیش از خوردن کلنگ آن ها، عنوان کرد: در روز شنبه هفته آینده مجتمع آموزشی بیمارستان خاتم الانبیاء شیروان، طرح توسعه اورژانس بیمارستان جواد الائمه جاجرم نیز کلنگ زنی خواهند شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انجام غربالگری سه سرطان شایع در مشهد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • غربالگری شنوایی ۱۱هزار نوزاد در خراسان شمالی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • بیش از ۶۲ درصد داوطلبین کنکور مرحله اول در خراسان رضوی را زنان تشکیل می‌دهند
  • بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی کلنگ‌زنی می‌شود
  • اجرای طرح خانواده سالم در ۳۶۰۰ مرکز بهداشت | خانواده‌ها در این طرح چه آموزش‌هایی می‌بینند؟ | انجام غربالگریِ روان برای متقاضیان
  • غربالگری سه سرطان شایع در هفته سلامت در مشهد انجام می‌شود
  • غربالگری ۳ سرطان شایع در خراسان رضوی