Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@05:03:38 GMT

چهار بیمارستان خصوصی در مشهد معین بیماران سکته قلبی شدند

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۸۰۶

چهار بیمارستان خصوصی در مشهد معین بیماران سکته قلبی شدند

جانشین رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قرارگاه مبارزه با کرونا روز یکشنبه با بیان مطلب فوق در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفت: چهار بیمارستانی که اکنون بیماران دچار سکته قلبی را از طریق اورژانس ۱۱۵ در مشهد پذیرش می‌کنند شامل " قلب و عروق جواد الائمه، موسی بن جعفر، مهر حضرت عباس و امام زمان (عج)" هستند.
دکتر شاپور بدیعی افزود: در این چارچوب بیماران دچار سکته قلبی در قالب کد درمانی ۲۴۷ (هفته روز هفته به صورت شبانه‌روزی)  به سرعت توسط اورژانس به بیمارستانهای معین دانشگاه علوم پزشکی مشهد انتقال یافته و برای پیشگیری از عوارض در صورت نیاز طی زمان ۲۰ دقیقه نسبت به باز کردن رگهای بیماران اقدام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطر نشان کرد: کلیه هزینه‌های درمانی بیماران قلب و عروق با کد ۲۴۷ در بیمارستان‌های معین با تعرفه دولتی محاسبه می‌شود و جای هیچگونه نگرانی برای بیماران و خانواده‌های آنان از این بابت نیست.
وی گفت: بیمارستان رضوی مشهد در شرایط کرونایی اکنون به عنوان معین مغز و اعصاب دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیماران دچار سکته مغزی را پذیرش می‌کند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: در حال حاضر مراکز درمانی معین بازویی قوی برای دانشگاه علوم پزشکی مشهد به‌شمار می‌روند، چراکه از زمان شیوع ویروس کرونا در مشهد بیمارستان‌های شریعتی، قائم(عج) و امام رضا(ع)  معرفی شده و تمام توان خود را برای درمان بیماران کرونایی به کار گرفته‌اند. 
به گفته دکتر بدیعی، در راستای تمرکز بهتر و بیشتر مدیران، پرسنل و کادر درمانی بیمارستانهای ویژه درمان مبتلایان به کرونا، مراکز درمانی معین در حوزه‌های قلب و عروق، مغز و اعصاب، زنان و زایمان، آزمایشگاهی و مسمومان معرفی شده‌اند.
در حال حاضر افزون بر پنج میلیون نفر از جمعیت شش میلیون و ۴۰۰ هزار نفری استان خراسان رضوی زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد قرار دارد و بقیه توسط دانشکده و دانشگاههای علوم پزشکی سبزوار، تربت حیدریه، گناباد، تربت جام و نیشابور خدمات‌رسانی می‌شوند.
 

برچسب‌ها سکته قلبی ویروس کرونا مشهد پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سکته قلبی ویروس کرونا مشهد سکته قلبی ویروس کرونا مشهد دانشگاه علوم پزشکی مشهد سکته قلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ مهری فرشاد مسئول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:  گفت: زنده یاد ام البنین حق بین، بیمار مرگ مغزی که در بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد بستری بود، پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.
وی ادامه داد: یک کلیه این بانوی مرگ مغزی در بیمارستان منتصریه به مردی ۳۸ ساله ساکن نیشابور، کبد زنده یاد، به بانوی ۶۰ ساله ساکن تربت حیدریه که سال‌ها از نارسایی اعضای حیاتی در رنج بودند، اهدا و پیوند شد.
فرشاد، عنوان کرد: همچنین قرنیه‌های این مرحوم برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا (ع) مشهد ارسال شد. 

دیگر خبرها

  • اعضای بیمار مرگ مغزی در مشهد جان ۴ را نفر را نجات داد
  • پیوند اعضای بانوی مرگ مغزی بجنوردی به ۵ بیمار
  • اعضای بانوی مرگ مغزی در مشهد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • اعضای بدن بانوی ایثارگر اردبیلی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • اعضای بانوی مرگ مغزی ساکن بجنورد به پنج بیمار زندگی بخشید
  • بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی رشت تا پایان امسال تجهیز می‌شود
  • سرطان روده بزرگ سهم ۱۰درصدی از کل سرطان‌ها دارد
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد
  • زیرساخت‌های استان کرمان برای پذیرش بیماران خارجی ضعیف است
  • فعالیت ۶۷۰ مرکز خدمات سلامت در استان اردبیل