Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آن جایی که استفاده از کارگران غیر بومی در فصل کشاورزی مازندران به دلیل تداوم شیوع ویروس کرونا ممنوع اعلام شده است احمد حسین زادگان استاندار و رئیس ستاد مقابله با کرونا بر لزوم توسعه مکانیزه فعالیت های کشاورزی در استان تاکید کرد. 

با توجه به این که  در حال حاضر در آستانه آغاز فصل شالیکاری قرار داریم، اهمیت فعالیت مکانیزه از جمله شخم و  شیار با تراکتور و عمل آوری و تهیه بوته شالی از بانک نشا و استفاده از دستگاه نشا کاری برای رعایت دستورالعمل های بهداشتی در کشاورزی استان بسیار مهم و ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 محمد تقی قزل سفلی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا  افزود: پرونده هایی که از سوی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان های مازندران برای پرداخت تسهیلات مکانیزاسیون به بانک کشاورزی معرفی شوند بی درنگ نسبت به پرداخت آن اقدام می شود.

وی با اعلام این که بانک کشاورزی پارسال یک هزارو ۳۰۰میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون به کشاورزان استان پرداخت کرده است، افزود: با پرداخت این رقم تسهیلات یکهزارو ۹۹۴ دستگاه انواع نشاکار، تراکتور ، کمباین  و دیگر تجهیزات و ادوات کشاورزی خریدای شده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران مجموعه تسهیلات پرداختی سال ۹۸ این بانک را ۳۰ هزارو ۵۱۰ میلیارد ریال به بخش های زراعت، باغداری، دام و طیور، شیلات و آبزیان و صنایع تبدیلی کشاورزی مازندران اعلام کرد.

به گفته قزل سفلی این میزان تسهیلات به ۸۸هزار و هشت متقاضی دریافت تسهیلات در مازندران پرداخت شد.

وی  یکی از عملکردهای مهم بانک کشاورزی استان مازندران در سال گذشته را پرداخت  بیش از یک هزارو ۷۸۷  میلیارد ریال تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری استان عنوان کرد و گفت: این بانک  با هدف ایجاد اشتغال پایدار و تشویق سرمایه گذاران و کارآفرینان در مناطق روستایی و عشایری و  با استفاده از منابع صندوق توسعه ملی و منابع داخلی بانک کشاورزی این میزان تسهیلات را در اختیار یکهزارو ۴۲۴  سرمایه گذار داده است.

وی همچنین گفت: شعب بانک کشاورزی مازندران در سال ۱۳۹۸ ،  بیش از  ۹هزارو ۸۳۷ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان زیربخش صنایع تبدیلی کشاورزی نیز پرداخت کرده است.

مدیر شعب بانک کشاورزی مازندران پرداخت بیش از  ۸۲۸ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به ۲هزارو ۶۵۶  نفر متقاضی را از دیگر اقدامات این بانک در سال گذشته برشمرد.

کمک یک میلیارد و  ۱۲۷میلیون ریالی کارکنان بانک کشاورزی مازندران برای مقابله با ویروس کرونا

قزل سفلی با اظهار این که کارکنان مدیریت و شعب بانک کشاورزی استان مازندران برای مقابله با ویروس کرونا مبلغ یک میلیارد و ۱۲۷میلیون ریال کمک نقدی به دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اهدا کردند ، گفت: این کمک ها صرف خرید تجهیزات تنفسی برای بیمارستان ها شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا بانک کشاورزی مكانيزاسيون مازندران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا بانک کشاورزی مكانيزاسيون مازندران ویروس کرونا بانک کشاورزی مكانيزاسيون مازندران بانک کشاورزی مازندران میلیارد ریال تسهیلات شعب بانک کشاورزی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد

به گزارش خبرنگار مهر، حسن غربا بعد از ظهر دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی اداره بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه این سازمان تمام ظرفیت‌های خود را برای توانمند سازی و رونق اقتصادی خانوارهای تحت پوشش به کار بسته است، ابراز داشت: یکی از مهمترین اقدامات برای خودکفایی مددجویان توجه به مشاغل خانگی با ایجاد درآمد پایدار برای افراد تحت پوشش است.

وی ضمن بیان اینکه سال گذشته ۱۱۲ میلیارد و ۷۲۵ میلیون ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان بهزیستی شهرستان پرداخت شد، افزود: مددجویان بین ۱۸ تا ۶۰ سال فاقد شغل دولتی می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

رئیس سازمان بهزیستی شاهرود ضمن بیان اینکه تسهیلات اشتغال چهار درصدی این مددجویان دریافت کردند، ابراز داشت: دریافت این تسهیلات مانع برای پرداخت مستمری مددجویان نیست.

غربا ضمن بیان اینکه ۸۱ مددجو از این تسهیلات بهره بردند، تصریح کرد: محل پرداخت این تسهیلات از منابع سه و چهار تبصره ۱۸ بوده است.

وی بابیان اینکه سال گذشته صد درصد اعتبارات اشتغال بهزیستی شاهرود جذب شده است، افزود: این تسهیلات در حوزه‌های مختلف دامداری، کشاورزی و مشاغل خانگی به کار گرفته شدند.

کد خبر 6085462

دیگر خبرها

  • چتر حمایتی بانک کشاورزی بر سر کشاورزان کردستانی + فیلم
  • پرداخت ۳۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • پرداخت ۳۵۰۰۰میلیارد ریال تسهیلات ازدواج و فرزندآوری در استان اردبیل
  • علل عدم جذب تسهیلات طرح‌ها در بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی از این پس پایش می‌شود
  • ۴۹ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در خراسان جنوبی جذب شد
  • ۱۲ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به مددجویان شاهرودی پرداخت شد
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • پرداخت بیش از ۱۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات مسکن در ایلام
  • ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی سبزوار پرداخت شد
  • بخشودگی ۴۱۰ میلیارد ریال سود تسهیلات بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری