Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-19@18:04:14 GMT

آغاز فعالیت صنوف کم‌ریسک در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۵۸۵۵

آغاز فعالیت صنوف کم‌ریسک در لرستان

به گزارش خبرآنلاین از لرستان، «سید موسی خادمی»  در حاشیه جلسه ویدئو کنفرانس ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا که به ریاست رئیس محترم جمهور و با حضور اعضای هیئت دولت و استانداران با دستور کار طرح فاصله گذاری اجتماعی و نحوه ادامه آن تشکیل شد، با اشاره به مصوبات این جلسه اظهار کرد: دانشگاه‌ها و مدارس تا اطلاع ثانوی تعطیل و فعالیتی ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی در ادامه با بیان اینکه از ۲۳ فروردین، اصناف با ریسک پایین فعالیت‌های خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌کنند، افزود: اصناف با ریسک بالا مانند مراکز ورزشی یا استخرها و... همچنان تعطیل هستند.

 استاندار لرستان به شیوه فعالیت ادارات اشاره کرد و گفت: بر خلاف وضعیت فعلی که ادارات با ظرفیت یک سوم فعال هستند از ۲۳ فروردین با ظرفیت دو سوم به کار خود ادامه خواهند داد و یک سوم از مرخصی و دورکاری استفاده می‌کنند.

 وی ادامه داد: در این جلسه با دستور رییس محترم جمهور ساعت کار ادارات نیز از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ اعلام شد.

خادمی با بیان اینکه از ۲۳ فروردین حمل و نقل درون شهری و برون شهری محدودیتی ندارد، تصریح کرد: همچنان تردد ماشین‌های شخصی بین استان‌ها ممنوع است.

48

کد خبر 1373032

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۵۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی و احتمال ایجاد رواناب و آب‌گرفتگی معابر در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: این سامانه بعدازظهر جمعه آسمان این استان را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد.

او اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید، خطر صاعقه و احتمال خیزش گردوخاک در اغلب نقاط لرستان پیش‌بینی می‌شود.

هشدار زرد هواشناسی در لرستان

مدیرکل هواشناسی لرستان هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی را انتظار داریم.

مرادپور اطلاع داد: احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقّف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها، اطمینان از استحکام سازه‌های موقّت و احتیاط عبور عشایر و چرای دام در نواحی کوهستانی توصیه می‌شود.

او بیان کرد: ریزش‌های جوی سامانۀ جدید در صورت تثبیت مدل‌های هواشناسی از شامگاه یکشنبه تا غروب دوشنبه از نمود بیشتری برخوردار است.

انتهای پیام/ 644

دیگر خبرها

  • پرداخت بیش از ۹۰ درصد تسهیلات تبصره ۱۸ در لرستان 
  • پیگیری مصوبات سفر مقام عالی استان در بخشداری نازلو
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان
  • تولید ۷۰۰هزار تن آرد در لرستان
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • روزانه حدود ۷۵۰ تا ۸۰۰ تن گوشت مرغ در استان تولید می‌شود
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • تعطیلی کاخ عالی‌قاپو اصفهان در ۳۰ فروردین
  • آغاز فعالیت سه تیم گشت زنی همیاران پلیس در راه آهن لرستان
  • فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور تا فردا ادامه دارد