Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان گفت: سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای استان فعال هستند.

به گزارش تین‌ نیوز به نقل از مهر، احسان منصور کیایی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان ضمن بیان اینکه از ۲۵ اسفندماه سال گذشته تا ۱۵ فروردین سال جاری پنج هزار و ۷۳۲ تن محمولات استراتژیک و ضروری به مقصد استان سمنان بارگیری شده است، اظهار داشت: سویا، ذرت انسانی و دامی، گندم و جو ازجمله کالاهایی است که به مقصد استان سمنان بارگیری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه این کالاها با ۲۶۶ سفر ناوگان باری جابه‌جا شدند، افزود: این محصولات از مبدأ بندرها جنوبی کشور ازجمله بندر امام خمینی، بندرعباس و چابهار بارگیری شده است.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از فعالیت چهار هزار و ۶۰۰ نفر راننده در استان خبر داد و گفت: سه هزار و ۲۰۰ دستگاه انواع ناوگان باری نیز در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای استان فعال هستند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: حمل ونقل جاده ای استان ناوگان باری استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جابه‌جایی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا نهم فروردین

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از جابه‌جایی بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی از ابتدای طرح نوروزی تا نهم فروردین ماه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید کمال هادیان‌فر در یک گفت‌وگو تلویزیونی با اشاره به سفرهای نوروزی و میزان ترددهای استانی، اظهار کرد: بیش از ۳۷۰ میلیون تردد از ابتدای طرح نوروزی یعنی ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پنج شنبه نهم فروردین ماه در جاده‌های سراسر کشور ثبت شده که بیشترین آن در محورهای مازندران، گیلان، قم، شیراز، اصفهان و استان‌های جنوبی کشور به ثبت رسیده است و بیش از ۶۰ درصد از این سفرها را سفرهای نوروزی بین استانی تشکیل می‌دهد.

هادیان‌فر افزود: آمارها حاکی از آن است که بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از هموطنان از ناوگان عمومی کشور استفاده کردند که بیش از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از این میزان از طریق ناوگان جاده‌ای و اتوبوس‌ها جابه‌جا شده‌اند. همچنین تلاش شد تا عرضه بلیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی بدون مشکل و با رعایت عدالت انجام شود.

مشهد اولین مقصد سفرهای ریلی

وی ضمن اشاره به میزان استفاده از قطار توسط مسافران نوروزی اظهار کرد: ۹۹۴ هزار نفر از هموطنان برای سفرهای نوروزی از قطار استفاده کردند که شهر مشهد اولین مقصد بوده است.

استقبال مردم از اتوبوس و شناورهای دریایی برای سفرهای نوروزی

معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه استفاده از اتوبوس در ایام نوروز بیشتر از دیگر روش‌های حمل و نقل بود، خاطر نشان کرد: پس از اتوبوس، بیشترین تمایل استفاده از شناورهای دریایی بوده و بیش از چهار میلیون و ۳۰۰ هزار نفر از شناورها برای سفر یا به صورت تفریحی استفاده کرده‌اند.

افزایش ۲۷ درصدی سفرهای هوایی در نوروز ۱۴۰۳

هادیان فر گفت: بیش از یک میلیون و ۳۸۷ هزار نشست و برخاست هوایی در ۵۶ فرودگاه کشور ثبت شده و بیش از ۳۸۰ هزار مسافر نیز از فرودگاه امام خمینی (ره) جابه‌جا شدند. بنابراین میزان استفاده از ناوگان هوایی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد افزایش داشته است.

وی در پایان افزود: سفرها در چهار روز گذشته نسبت به اوایل فروردین ماه ۱۵ درصد افزایش یافته و شرایط جوی و شروع ماه مبارک رمضان موجب شده بود که سفرهای اوایل فروردین نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش یابد.

منبع: ایسنا

کد خبر 740107

دیگر خبرها

  • خدمات‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی به شهروندان در شب قدر
  • شمار اتوبوس‌های کلانشهر کرج افزایش پیدا می‌کند
  • جابه‌جایی ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار مسافر نوروزی از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا نهم فروردین
  • ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار نفر از طریق ناوگان حمل‌ونقل عمومی جابه‌جا شدند
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون مسافر نوروزی با ناوگان حمل ونقل عمومی
  • جابه‌جایی بیش از ۳ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی در کشور
  • اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان
  • جا به جایی۶.۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل ونقل عمومی تا هفتم فروردین
  • ۲۰۴ هزار مسافر توسط ناوگان حمل ونقل عمومی استان اصفهان به سفرهای نوروزی رفتند
  • جابجایی ۶/۵ میلیون مسافر با ناوگان حمل‌ونقل عمومی