Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@03:30:39 GMT

از فرونشست مسجد الحجه(عج) مشهد چه خبر؟+ عکس

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۰۴۱

از فرونشست مسجد الحجه(عج) مشهد چه خبر؟+ عکس

مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: در راستای احداث ایستگاه خط سه قطار شهری در میدان شهدا و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه سازه های قدیمی و غیر مقاوم خیابان شیرازی مقاوم و سبک سازی می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، کیانوش کیامرز در این خصوص افزود: با توجه به این که در ایستگاه میدان شهدا خط سه قطار شهری مشهد واقع در ابتدای خیابان شیرازی درحال احداث است برای پیشگیری از هرگونه حادثه، تمامی ساختمان های اطراف این ایستگاه که دارای اسکلت چوبی و غیر مقاوم هستند شناسایی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: این ساختمان ها به ویژه مسجد الحجه(عج) توسط شهرداری مشهد درحال سبک سازی و مقاوم سازی است تا خطری برای ساکنان اطراف این ساختمان ها وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: ایستگاه خط سه قطار شهری در میدان شهدا در عمق 40 متری در حال احداث است که سازه این ایستگاه تا سال 1400 به اتمام خواهد رسید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مشهد مشهد 2017 فرونشست خط 3 قطار شهری مسجد الحجه قطار شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، مدیر کل مدیریت بحران گلستان گفت: ۳۰۰ مسافر قطار تهران به گرگان که به سبب آبگرفتگی خطوط ریلی در ایستگاه بندرگز متوقف شده بود به گرگان منتقل شدند.

نعمت الله حاجی زاده گفت: مسافران با مینی بوس و اتوبوس رهسپار گرگان شدند.

او افزود: بارش شدید باران صبح امروز سبب آبگرفتگی مسیر ریلی در شهرستان ترکمن شده بود و قطار پیش از رسیدن به این شهرستان، در ایستگاه بندرگز متوقف شد.

حاجی زاده گفت: قطار شب گذشته از تهران به مقصد گرگان حرکت کرده بود پس از توقف در ایستگاه بندرگز، تمام مسافران با کمک ناوگان راهداری و حمل و نقل جاده ایی استان به مقصد نهایی رسیدند.

او گفت: با فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان دوباره برقرار می‌شود.

سامانه بارشی که از دیروز فعالیت خود را در گلستان آغاز کرده است سبب آبگرفتگی خیابان‌ها، سیلاب، بارش برف در قلل مرتفع استان شد.
براساس اعلام هواشناسی گلستان، این سامانه ناپایدار عصر امروز از استان خارج می‌شود.

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین(ع)
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر میدان امام حسین (ع)
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • عبور قطار از فاصله چند سانتی‌متری ساختمان‌ها + فیلم
  • ۱۶۶ هزار هکتار از بافت‌های شهری فرسوده است
  • راه‌اندازی چهارمین قطار مسافربری قم ـ مشهد
  • ورود ماهانه ۱۵ دستگاه اتوبوس به چرخه خدمت‌رسانی مشهد
  • ورود ۱۰ تا ۱۵ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل و نقل عمومی مشهد