Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه مجلس از حضور وزرای کشور و بهداشت و رئیس سازمان برنامه و بودجه در جلسه روز سه شنبه مجلس برای ارائه گزارش به نمایندگان خبر داد.

اکبر رنجبرزاده نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به نشست امروز هیأت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه که بعد از نشست هیأت رئیسه با روسای کمیسیون‌های تخصصی برگزار شد نحوه برگزاری جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جلسه امروز بنا بر این شد که استفاده از دستکش و ماسک برای همه نمایندگان به منظور حضور در جلسات علنی مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه الزامی است و همه باید پیش از ورود به ساختمان مجلس ماسک و دستکش داشته باشند.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: هم چنین پیش از ورود نمایندگان به صحن تب آنها چک می‌شود و چنانچه نماینده‌ای تاکنون تست کرونا نداده باشد، به هنگام ورود به مجلس در روز سه شنبه از وی تست کرونا گرفته خواهد شد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: هم چنین در جلسات روزهای سه شنبه و چهارشنبه صندلی‌های مجلس با فاصله بیش از یک متر تعبیه خواهد شد و برای این منظور از فضاهای خالی جلو و انتهایی مجلس استفاده می‌شود و البته تعدادی از نمایندگان هم در جایگاه تماشاچیان حضور خواهند یافت.

وی افزود: در روز سه شنبه عبدالرضا رحمانی و سعید نمکی وزرای کشور و بهداشت و هم چنین محمد باقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه و نیز نماینده قرارگاه نیروهای مسلح در ارتباط با بیماری کرونا در جلسه علنی مجلس حضور پیدا خواهند کرد و گزارشات کاری خود را‌‌‌ به نمایندگان ارائه خواهند کرد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: در این جلسه وزیر بهداشت از آخرین اقدامات برای مقابله با ویروس کرونا خواهد گفت و وزیر کشور نیز گزارش خود را‌‌‌ در باره عملکرد استانداران چه در ماجرای خدمات رسانی به سیل زدگان در استان‌های سیل زده و چه در باره عملکرد استان‌های مختلف در باره مقابله با ویروس کرونا به نمایندگان ارائه خواهد کرد.

رنجبرزاده خاطرنشان کرد: هم چنین رئیس سازمان بودجه نیز به نمایندگان خواهد گفت که چه تدابیری در صورت تداوم قرنطینه برای مشاغل مختلف و هم چنین شهروندان و بسته‌های حمایتی خواهد داشت و نماینده قرارگاه نیروهای مسلح نیز گزارش عملکرد این قرارگاه در مقابله با ویروس کرونا را‌‌‌ ارائه خواهد کرد.

وی در پایان گفت: علاوه بر این در نشست علنی روز چهارشنبه جلسه رأی اعتماد به کاظم خاوازی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: فارس

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مجلس سازمان برنامه و بودجه بهداشت هیأت رئیسه مجلس سه شنبه هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز انتخابات مجلس هندوستان

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از دهلی نو؛ فرایند جمع آوری آرای بزرگترین انتخابات جهان از امروز در پرجمعیت کشور دنیا آغاز شد.
با اعلام کمیسیون انتخابات هند، هجدهمین دوره انتخابات مجلس نمایندگان این کشور از امروز آغاز شد.
با توجه به جمعیت ۹۶۹ میلیون نفری واجدان شرایط رای دادن و ضرورت تامین امنیت شعب اخذ رای انتخابات در هفت مرحله برگزار می‌شود که مرحله اول آن امروز برگزار شد.
در این مرحله بیش از ۱۸۶ میلیون نفر می‌توانند سرنوشت ۱۰۲ صندلی مجلس نمایندگان این کشور را تعیین کنند.
امروز مردم برخی شهر‌ها در ۲۱ ایالت و قلمرو اتحادیه مرکزی پای صندوق‌های رای رفتند. پیش‌بینی می‌شود در انتخابات کنونی بیش از ۶۰ درصد واجدان شرایط رای دادن مشارکت کنند. جمعه بعد مرحله دوم انتخابات برگزار می‌شود انتخابات مجلس نمایندگان هند دوازدهم خرداد به پایان میرسد و سه روز بعد نتایج آن اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

راجیو کومار: رییس کمیسیون انتخابات هند
شهروند 

دیگر خبرها

  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • بهره‌برداری از ۲۷۰۰ پروژه بهداشتی در دولت مردمی
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • نشست وزرای علوم سازمان شانگهای در مسکو با حضور ایران
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • ۵ وزیر دولت در صفِ اول «اصلاح کابینه» از نگاه محمودزاده /رئیسی با این وزرای ضعیف و ناکارآمد نمی تواند کاری از پیش ببرد
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال/ تشدید مجازات‌ سرقت
  • آغاز به کار کمیته مشترک قضایی سوریه، عراق و ایران
  • نمایندگان مدیران مسئول نشریات دانشگاه تهران معرفی شدند
  • فعالیت ۷۵۰۰ آزمایشگاه پزشکی در کشور / کرونا؛ تجهیزات آزمایشگاهی را فرسوده کرد