Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@13:49:23 GMT

طرح فاصله گذاری هوشمند چیست؟

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۰۷۳

طرح فاصله گذاری هوشمند چیست؟

به گزارش «تابناک»، سعید نمکی وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در همین رابطه و درگوی زنده با شبکه خبر گفت: خوشبختانه با همکاری مردم در بسیج ملی مبارزه با کرونا آمار رصد ما از مرز ۶۵ میلیون گذشت که از این میان ۵۵ میلیون ۴۵۰ هزار نفر از طریق تلفن رصد شدند و ۱۱ میلیون ۵۷۰ هزار نفر از طریق سامانه با ما همکاری کردند که رقم بسیار قابل توجهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه گفت: این پایش با توجه به گستردگی سرزمین ما کار بسیار قابل توجه‌ای بود که ناشی از همت مردم و نیرو‌های بسیج و سازمان‌های مردم نهاد بود.

وزیر بهداشت گفت: در میان این افراد ۴۳۰ هزار نفر ویزیت شدند و حدود ۳۰۴ هزار نفر بدون مشکل بوده اند. ۲ هزار ۵۸۴ نفر سرایی درمان شدند. ۱۹ هزار ۲۴۷ نفر به بیمارستان‌ها ارجاع شدند که بعد بررسی‌های نهایی ۵ هزار ۹۸۸ نفر در بیمارستان بستری شدند.

نمکی گفت: گام دوم بعد از طرح فاصله گذاری اجتماعی طرح فاصله گذاری هوشمند است که در آن تلاش خواهیم کرد برای بازگرداندن کسبه و کسانی که خدمات خاصی به مردم ارائه می‌کنند و یا برخی مراکز علمی و فرهنگی که باید دوباره بازگشایی شوند با یک پروتکل‌هایی با اعلام کارشناسان ما اجرایی خواهد شد.  

همچنین در تاریخ  شانزدهم فروردین ماه، حسن روحانی رئیس جمهور با بیان اینکه طرح فاصله گذاری اجتماعی با تبدیل به فاصله‌گذاری هوشمند ادامه خواهد یافت، افزود: ما مرحله اول و دوم آن را اجرا کرده ایم و موفقیت های خوبی داشته ایم و الان در مرحله سوم آن که اجرای فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است،  قرار داریم و مختصات آن باید مشخص و مدون باشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا طرح فاصله گذاری هوشمند طرح فاصله گذاری اجتماعی فاصله گذاری هوشمند کروناویروس جهش تولید ناو روزولت مناجات شعبانیه وام کرونا فاصله گذاری هوشمند طرح فاصله گذاری هزار نفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل مانند قطاری است که از ریل خارج شده / نتانیاهو در نابود کردن اسرائیل همتا ندارد

پس از اعلام خبر عقب نشینی نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی از خان یونس، موج گسترده ای از انتقادات مخالفان نتانیاهو، علیه او در رابطه با این تصمیم به راه افتاده است.

سروسی جهان مشرق - بن کاسپیت، روزنامه نگار و کارشناس مسائل سیاسی و امنیتی با اشاره به خروج نیروهای اسرائیلی از خان یونس، به سیاست های نتانیاهو شدیدا حمله کرده و او را کسی قلمداد می کند که در نابود کردن اسرائیل، رقیبی ندارد. وی در گزارش خود نوشت:

«اسرائیل قطاری است که از ریل خارج شده است. واگنی است که از لوکوموتیو جدا شده است. گاری است که کالسکه نداره. هیچ توضیح دیگری برای اقدام مسخره خروج لشکر ۹۸ از خان یونس وجود ندارد. چرا لشکر ۹۸ خان یونس را ترک کرد؟ خب بستگی دارد از کی بپرسید. اگر از نتانیاهو بپرسید، او جواب میدهد برای آماده شدن برای عملیات موعود در رفح است و به زودی این اتفاق خواهد افتاد. اما هیچ کس، نه در ارتش و نه خارج از ارتش، باور ندارد که ارتش اسرائیل در آستانه حمله به رفح است.»

نتانیاهو می‌توانست 3 ماه پیش در ازای توقف عملیات و افزایش کمک‌های بشردوستانه به غزه، همه اسرا را بازگرداند و خود را بزرگ کند، اما او آن پیشنهاد را رد کرد و استدلال کرد که این یک "معامله بی‌معنی" است. اما اکنون با تمام وجود به دنبال چنین معامله ای است

«روایت دیگری نیز وجود دارد. این روایت در هر جای ممکن در جهان و به هر زبانی میتواند منتشر می شود. بر اساس این روایت، خروج لشکر ۹۸ از خان یونس مربوط به تماس هایی برای توافق مبادله اسرا است. شبکه های رسانه ای در جهان گزارش می دهند که گفتگوی بایدن و نتانیاهو، یک گفتگوی دراماتیک بود، بایدن به نتانیاهو اجازه داد تا بفهمد که او یک قدم تا پیروزی فاصله ندارد، بلکه یک قدم تا نابودی نهایی اتحاد بین اسرائیل و ایالات متحده فاصله دارد.»

«در نهایت و مثل همیشه، ما با بنیامین نتانیاهو گزاف ترین بها را می پردازیم، محموله مان را دریافت نمی کنیم، "ماهی های بدبو را می خوریم و از شهر هم بیرون رانده می شویم".» (مَثَل معروفی در زبان عبری است. این مثل مربوط به شخصی است که شکست خورده است و سعی می کند از مجازاتی که سزاوارش است، بگریزد، اما در نهایت هم این مجازات را متحمل می شود و هم مجازات های دیگر را: او ماهی بدبو خورد، شلاق خورد و از شهرهم اخراج شد.)

«نتانیاهو می‌توانست با بایدن بر سر جنگ غزه به توافق برسد: امکان ادامه جنگ تا شکست کامل حماس، در ازای تائید ورود کمک‌های بشردوستانه به صورت نامحدود در طول این مدت. اما نتانیاهو بر سر جنگ غزه به توافقی با بایدن نرسید، زیرا او گروگانی در دست بن گویر و اسموتریچ است. او نمی تواند حقیقت را بگوید. او نمی تواند کاری را که برای اسرائیل درست است، انجام دهد. او می تواند دروغ بگوید، سخنرانی کند، قول بدهد، زمان را اتلاف کند و به نابودی اسرائیل ادامه دهد. این دقیقاً همان کاری است که او انجام می دهد. او در این زمینه رقیبی ندارد.»

«نتانیاهو دیروز نیز اعلام کرد: ما یک قدم تا پیروزی نهائی فاصله داریم. درست‌تر بود اگر اعلام می‌کرد "ما یک قدم تا تصویب مجدد طرح‌های اشغال رفح فاصله داریم".»

«به این موضوع فکر کنید که سه ماه پیش امکان بازگرداندن همه اسرا در ازای توقف عملیات و افزایش کمک های بشردوستانه وجود داشت. اما در آن زمان نتانیاهو آن را یک "معامله غیر عاقلانه" خواند. امروز، معلوم شده است که این معامله ای است که او قرار است انجام دهد، تنها بدون داشتن حمایت های بین المللی که می توانست به دست آورد.»

«اگر یک رهبر واقعی در اینجا وجود داشت که بتواند «تا آخر» علیه حماس بجنگد، من حاضر بودم با او همراه شوم و بهای آن را بپردازم. اما نتانیاهو وقتی صورتحساب ارائه می شود، هرگز بهایی بابت آن نمی پردازد. او فقط زمانی بهای آن را پرداخت می کند که خیلی دیر شده باشد. بعد قیمت ها گزاف می شود، اجناس خراب شده و شرمسازی بزرگی پیش می آید.»

دیگر خبرها

  • ستارگانی که به سرعت لاغر می‌شوند
  • فردا؛ بسته شدن جاده دیلم به زیدون
  • یک کهکشان زیبا در فاصله ۷۰ میلیون سال نوری از زمین
  • راسل کرو: 10 سال قبل در آستانه خرید باشگاه لیدز یونایتد بودم!
  • دولت به دنبال کاهش فاصله طبقاتی است
  • اسرائیل مانند قطاری است که از ریل خارج شده / نتانیاهو در نابود کردن اسرائیل همتا ندارد
  • انفجار گاز، یک خانه در گناباد را تخریب کرد
  • ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج
  • هدف فصل اینزاگی و اینتر: رسیدن به ۱۰۳ امتیاز
  • آموزش نصب تلویزیون روی دیوار گچی