Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار کرمان با اشاره به اینکه موارد مطرح شده در کارگروه رفع موانع تولید باید قبلا کارشناسی شود گفت: متاسفانه در بعضی مواقع کارگروه رفع موانع تولید خودش مانع تولید شده است. ۱۷ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان امروز ظهر با حضور محمدجواد فدائی استاندار کرمان و اعضای این کارگروه در سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدجواد فدائی استاندار کرمان در این جلسه با بیان اینکه موارد مطرح شده در کارگروه باید قبلا کارشناسی شود اظهار داشت: موارد مطرح شده باید با حضور دستگاه مربوطه و واحد تولیدی و سایر کارشناسان اقتصادی و بانکی قبلا بررسی شود.

استاندار کرمان با اشاره اینکه متاسفانه در بعضی مواقع کارگروه رفع موانع تولید خودش مانع تولید شده است افزود: در بعضی موارد مشاهده شده بانک به وظیفه قانونی خودش عمل نمی‌کند و به ارباب رجوع می‌گوید باید مصوبه کارگروه رفع موانع تولید بگیرید.

وی در بخش دیگری از این جلسه با عنوان اینکه شخص مدیر دستگاه باید در جلسات حضور پیدا کند تاکید کرد: اگر نماینده‌ای از دستگاهی به جلسات می‌آید باید به موضوع جلسه کاملا مسلط بوده و از قبل پرونده را بررسی کرده باشد.

استاندار کرمان: کارخانجات با رعایت فاصله و پروتکل بهداشتی کرونا تولید را ادامه دهنداستاندار کرمان با استعفای معاونت اقتصادی استانداری موافقت کرداستاندار کرمان: امکان تعطیلی معادن و کارخانجات بزرگ کرمان وجود ندارد

فدائی با انتقاد از عدم حضور مدیران در جلسات و نحوه برگزاری جلسات کارگروه رفع موانع تولید گفت: اگر مدیری در جلسات کارگروه شرکت نکرد غیبت مدیر را به وزارتخانه طی نامه‌ای اعلام کنید.

استاندار کرمان با توجه به طرح درخواست شرکت هواپیمایی ماهان برای ردیافت تسهیلات 500 میلیارد تومانی تصریح کرد: موردی که امروز به جلسه آورده‌اید یک واحد خدماتی است و می‌خواهید از منابع رونق تولید برای حوزه خدمات مصوبه بگیرید که غیرقانونی است، طرح درخواست هواپیمایی ماهان در جلسه کارگروه رفع موانع تولید هیچ موضوعیتی ندارد.

مهدی حسینی‌نژاد مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان نیز در این جلسه اظهار داشت: از دو محل تبصره ماده 18 و کارگروه رفع موانع تولید به واحدهای تولیدی تسهیلات پرداخت می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت شمال استان کرمان تاکید کرد: کارگروه رفع موانع تولید نمی‌تواند در جلسات خود راجع به واحدهای خدماتی مصوبه داشته باشد.

به گزارش تسنیم در جلسه امروز کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان با درخواست دریافت تسهیلات 500 میلیارد تومانی شرکت هواپیمایی ماهان با توجه به اینکه یک شرکت خدماتی است، موافقت نشد.

انتهای پیام/511/ی

R7860/P/S6,67/CT7

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگروه رفع موانع تولید استاندار کرمان استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود

رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت‌ها، چالش‌ها و راه‌کارها از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت‌ماه در جزیره قشم برگزار خواهد شد. - اخبار بازار -

رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا، فرصت‌ها، چالش‌ها و راه‌کارها از 25 تا 27 اردیبهشت‌ماه با همکاری سازمان منطقه آزاد قشم و شورای عالی صنایع دریایی در جزیره قشم برگزار خواهد شد. برگزاری این رویداد، به‌عنوان پلتفرم همتایابی (Business Matchmaking) است و مدیران، مسئولان، صاحب‌نظران و کارشناسان حوزه دریا در آن حضور خواهند یافت.

 

رویداد‌ همتایابی، بستری برای برگزاری جلسات B2B و B2G و G2G و انجام مذاکرات هدفمند برای دستیابی به قراردادها و تفاهمات تجاری می باشد و شرکت‌کنندگان در این رویدادها می‌توانند ارتباطات تجاری‌شان را با جلسات از پیش‌ تعیین‌شده و فرآیندهای آگاهانه توسعه دهند.

 

به گفته عادل پیغامی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا،‌ فرصتی برای استفاده از ظرفیت‌های جزیره قشم در زمینه اقتصاد و فرهنگ دریامحور است که شامل یک فضای نمایشگاهی و ده‌ها نشست همتایابی هدفمند می‌ باشد.

 

آن‌طور که مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم عنوان کرده است، یکی از اهداف برگزاری رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریا، بهبود ارتباط فعالان اقتصادی داخلی و خارجی، سرمایه‌گذاران، کارآفرینان و شرکت‌های دانش‌بنیان در حوزه‌های مرتبط با دریاست. بررسی سیاست‌های کلی توسعه دریامحور، ایجاد بستری برای تعامل حاکمیت و بخش خصوصی  در تقویت زنجیره‌های ارزش مرتبط با دریا، کمک به جذب سرمایه و توسعه همکاری‌های بین‌المللی از دیگر اهداف برگزاری این رویداد هستند.

 

 

علاوه بر این، در سالن برگزاری جلسات همتایابی پاویون بین الملل برگزار می گردد و میزبان 10 سفیر از کشورها خواهد بود. سفرای کشورها به همراه هیئت های تجاری و رایزن های تجاری و بازرگانی در فضای اختصاصی خود حاضر و شرکت کنندگان می توانند برای دستیابی به اهداف کسب و کار خود مذاکره نمایند.

 

از نهادها و سازمان‌های مرتبط با این رویداد، می‌توان به معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان‌ ریاست‌جمهوری، شورای عالی صنایع دریایی کشور، دبیرخانه شورای‌عالی مناطق آزاد، مرکز پژوهش‌های مجلس، پژوهشکده تحقیقات راهبردی مجمع تشخیص مصلحت نظام، شیلات، سازمان بنادر و دریانوردی، نیروی دریایی ارتش، نیروی دریایی سپاه، مرزبانی فراجا، شرکت کشتیرانی، شرکت ملی نفتکش، مجتمع کشتی‌سازی و صنایع فراساحل ایران، شرکت صنعتی دریایی ایران اشاره کرد. وزارت اقتصاد، جهاد کشاورزی، راه‌ و شهرسازی و امور خارجه از دیگر نهادهای مرتبط با رویداد بین‌المللی «همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران» هستند. این رویداد، شامل جلسات همتایابی B2B و B2G می‌شود و شرکت‌های دانش‌بنیان در این جلسات می‌توانند همتایان خود را پیدا و درباره جزئیات همکاری‌ با یکدیگر صحبت کنند. شرکت‌های حاضر در این رویداد،  در پایان‌ جلسات همتایابی، تفاهم‌نامه‌ها و قراردادهای دوجانبه‌ای را امضا می‌کنند.

 

یکی از دلایل اهمیت رویداد بین‌المللی «همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران»، برگزاری جلسات هدفمند و برنامه‌ریزی‌شده به‌جای شبکه‌سازی‌ اتفاقی است. به همین‌خاطر، فرآیندهای ارتباطی در این رویداد سریع‌تر و دقیق‌تر از شبکه‌سازی‌ اتفاقی در دیگر رویدادها انجام می‌شود. براساس آن‌چه برگزارکنندگان این رویداد بین‌المللی گفته‌اند، جلسات همتایابی شرکت‌ها و نهادهای مرتبط با صنایع دریایی، براساس نیاز مشارکت‌کنندگان تشکیل و در نهایت به خلق ارزش منجر می‌شود.

 

توسعه فناوری‌های مربوط به دریا، تقویت زنجیره‌های ارزش مبتنی بر دریا، معرفی استارتاپ‌ها، طرح‌های نوآورانه و شرکت‌های دانش‌بنیان، همکاری‌های بین‌المللی و تجاری، سرمایه‌گذاری و شیوه‌های نوین تامین مالی و تدوین طرح‌های توسعه‌ای در حوزه دریا از محورهای رویداد بین‌المللی «همتایابی در اقتصاد دریامحور ایران» هستند که روز از تاریخ 25 الی 27 اردیبهشت ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود.

"این مطلب تبلیغاتی است"

دیگر خبرها

  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • روزهای برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • بهره‌مندی ۱۱۶۳ واحد تولیدی همدان از مصوبات ستاد تسهیل استان
  • رویداد بین‌المللی همتایابی در اقتصاد دریامحور برگزار می‌شود
  • واکاوی اصل ۲۲ قانون اساسی در سلسله جلسات شرح مبسوط قانون اساسی
  • برگزاری همایش روز ملی گندم و نان در ارومیه
  • بررسی مشکلات یک هزار و ۱۶۳ واحد تولیدی استان همدان
  • جلسات درس اخلاق آیت الله هاشمی علیا برگزار می شود
  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم