Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همراهی مردم در اجرای مطلوب طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تاثیرات خوبی در مدیریت بیماری کرونا داشته است و انتظار ما از مردم این است که توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند و برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان این طرح را با جدیت ادامه دهند.

احمدعلی موهبتی افزود: ۸۰درصد مردم سیستان و بلوچستان با طرح فاصله‌گذاری اجتماعی همراهی خوبی دارند ولی متاسفانه ۲۰درصد باقیمانده سلامت خود و بقیه مردم را به مخاطره انداخته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه همکاری و مشارکت همه دستگاه‌ها و نیروهای نظامی و انتظامی در اجرای این طرح خوب بوده است؛ اظهار داشت: هم‌اکنون ۱۱۰ محور در سطح استان با همکاری یک هزار و ۴۷۳ نفر در حال کنترل است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استاندار سیستان و بلوچستان بهداشت طرح فاصله گذاری اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان واستاندار درپی عملیات شکوهمندوعده صادق

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، در این پیام آمده است: رژیم خبیث اشتباه کرد و باید تنبیه شود و تنبیه خواهد شد، این فرمایش مقام معظم رهبری از قطعی بودن پاسخ محکم جمهوری اسلامی ایران به تجاوز بزدلانه رژیم خبیث صهیونیستی حکایت می‌نمود که دوشب گذشته با رشادت دلاورمردان این مرز و بوم پاسخ داده شد.
عملیات غرورآفرین وعده صادق بیانگر اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در گرفتن انتقام از جنایات بی محابا و وحشیانه رژیم کودک کش صهیونیستی در تجاوز وحشیانه به کنسولگری جمهوری اسلامی در دمشق و تنبیه سخت برای این رژیم جنایتکار بود.
نیروی‌های هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حمایت ستاد کل نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران و طراحی و برنامه ریزی دقیق این عملیات، توانایی عظیم و خیره کننده کشور عزیزمان در عرصه‌های دفاعی و نظامی را به نمایش گذاشتند که با تلاش شبانه‌روزی شهدای والامقامی، چون شهید "طهرانی مقدم" پایه ریزی گردیده بود و سبب شادی دل تمامی مظلومان و آزادیخواهان جهان گردید.
اینجانبان با درود به روح بلند و ملکوتی شهدای گرانقدر طریق القدس و همه شهدای والامقام جبهه مقاومت به ویژه سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید طهرانی مقدم، این موفقیت بزرگ را به محضر امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و تمامی مظلومان و آزادیخواهان جهان به خصوص مردم ولایتمدار استان سیستان و بلوچستان تبریک گفته و از درگاه خداوند متعال توفیقات روز افزون تمامی خدمتگزاران به ویژه پاسداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت داریم. بِمنه و کرمه

 

مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان
محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان:تامین بموقع زیرساخت‌های طرح نهضت ملی مسکن
  • بسیج امکانات وآمادگی کامل مدیریت بحران سیستان وبلوچستان
  • نماینده ولی‌فقیه درسیستان وبلوچستان:ارتش مؤمن و مقتدر مایه آرامش خاطر مردم
  • برخورد باتخلفات رانندگان درنبستن کمربند ایمنی درسیستان وبلوچستان
  • پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان واستاندار درپی عملیات وعده صادق
  • پیام نماینده ولی فقیه درسیستان وبلوچستان واستاندار درپی عملیات شکوهمندوعده صادق
  • رگبارپراکنده بهاری ورعد وبرق با احتمال بارش تگرگ درسیستان وبلوچستان
  • تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان
  • بیانیه تبلیغات اسلامی سیستان وبلوچستان در حمایت از تحقق وعده صادق
  • هشدارنارنجی جوی:تشدیدفعالیت سامانه بارشی درسیستان وبلوچستان