Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه هوشمند تشخیص دمای بدن شخص دارای علائم کرونا با حضور معاون بهداشت و درمان سپاه رونمایی شد.

به گزارش به گزارش امتداد به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از سپاه نیوز، آیین رونمایی از سامانه هوشمند تشخیص دمای بدن شخص دارای علائم کرونا در محیط متراکم جمعیتی و تردد بالا صبح امروز (یکشنبه) در محل دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) ‌برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سامانه بومی غربالگری الکترو اپتیکی با دقت بالا در محیط‌های پر ازدحام به منظور تشخیص تب کرونا استفاده می‌شود.

مراسم رونمایی از این سامانه هوشمند با حضور سردار احمد عبداللهی معاون بهداشت و درمان  سپاه و سردار علیرضا جلالی فرمانده دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله (عج) برگزار شد.

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس ،هادی شه‌دوست شیرازی با اشاره به تلاش شهرداری شیراز برای بهره‌گیری از دانش نوین و هوش مصنوعی درزمینه توسعه سامانه‌های هوشمند ترافیکی افزود: هم‌اکنون دانشگاه صنعتی شریف چند طرح نوآورانه در حال مطالعه و اجرای آزمایشی دارد که به‌دقت در نظارت هوشمند بر ترافیک شهری و همچنین بهبود کیفیت این نظارت خواهد افزود.
وی ساخت ۳ پارکینگ طبقاتی در شهر شیراز را از دیگر برنامه‌های این معاونت در سال جدید برشمرد و گفت: بیش از نیمی از اعتبارات شهرداری شیراز همه‌ساله صرف توسعه حمل‌ونقل عمومی و زیرساخت‌های مرتبط می‌شود.

دیگر خبرها

  • ساعت هوشمند Rogbid M6 رونمایی شد
  • تولید سامانه هوشمند کشاورزی
  • فعالیت ۵ مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در نوروز
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • تشخیص بیماری زوال عقل با اجسام لویی قبل از بروز علائم ممکن شد
  • رونمایی شهر هوشمند عربستان از یک استراحتگاه تالابی جدید
  • ریزتراشه‌های هوش مصنوعی با کمترین مصرف انرژی رونمایی شدند
  • ۳۶۰ سامانه جدید نظارت و ثبت تخلف سرعت در شیراز راه اندازی می‌شود
  • تشخیص بیماری قلبی با سرفه
  • ساعت هوشمند Honor Watch GS 4 عرضه شد