Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس جمعیت هلال احمر شادگان گفت: ۳۰ هزار نفر در ورودی و خروجی‌های این شهرستان توسط اعضای هلال احمر برای جلوگیری از شیوع کرونا غربالگری شدند.

عبدالغنی امیدی امروز در گفت و گو با خبرنگار برنا در شادگان با اعلام این خبر اظهار کرد: ۳۰ هزار و ۲۶۷ نفر از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در شادگان توسط جمعیت هلال احمر غربالگری شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نیروهای جمعیت هلال احمر شادگان بر اساس وظایف ذاتی مبنی بر کاهش آلام بشری با راه‌اندازی سه پایگاه در ورودی های این شهرستان برای مقابله با ویروس کرونا مستقر شدند.

رییس جمعیت هلال احمر شادگان افزود: سه پست غربالگری از سوی هلال شادگان به ویژه در مبادی ورودی و خروجی مستقر شده‌اند که در این پست‌ها کارهای غربالگری از جمله تب سنجی و شناسایی افراد مشکوک با علایم ابتلا به کرونا و آموزش مراقبت‌های بهداشتی انجام شده است.

امیدی در پایان بیان کرد: از مردم تقاضا داریم که ضمن ارج نهادن به تصمیمات اتخاذ شده در ستاد کرونا و رعایت آن در راستای ریشه کن شدن این ویروس، در خانه بمانند و از جان عزیزان خود به اینگونه حفاظت کنند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هلال احمر شادگان غربالگری برنا خوزستان کرونا ویروس مبادی ورودی جمعیت هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: واژگونی یک دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، مسعود مثنوی اظهار کرد: ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ خبری مبنی بر واژگونی یک‌دستگاه خودروی سواری پژو پارس در محور لردگان به دهدز دریافت شد.

وی افزود: به سرعت تیم امداد و نجات شهدای منج شعبه شهرستان لردگان به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه یک نفر در این حادثه جان خود را از دست داد، اضافه کرد: نیروهای امدادی پس از ایمن سازی صحنه حادثه فرد جان باخته را به مراجع مربوطه تحویل دادند و این عملیات در ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه به پایان رسید.

کد خبر 747356

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی هلال‌احمر ایران برای کمک به مردم سیل زده چین
  • تصادف در محور لردگان جان یک نفر را گرفت
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • از مناطق سیل‌زده جنوب چه خبر ؟
  • ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان توزیع شد
  • روزهای هفته هلال احمر نامگذاری شد
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • برخورد با شتر ۸ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف در گنبد ۷ مصدوم برجا گذاشت