Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «علی الحسینی» مسئول روابط در محور شمالی سازمان الحشد الشعبی گفت که روابط نظامیان آمریکا با داعش و حمایت‌های آن‌ها از این گروه تروریستی بر هیچ کس پوشیده نیست.

الحسینی در مصاحبه با وبگاه «المعلومه» تصریح کرد که خروج نظامیان آمریکایی از عراق به نابودی ۹۰ درصد از هسته‌های خفته داعش در کشور می‌انجامد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود که نشانه‌های مثبت خروج نظامیان آمریکا از پایگاه «کی وان» در کرکوک در حال نمایان شدن است و در ناتوانی شدید در تحرکات داعش مشهود است.

این مسئول الحشدالشعبی اشاره کرد که نظامیان آمریکان از حامیان مهم داعش در زمینه‌های مختلف از جمله اطلاعاتی و حمایت لجستیکی بودند که با خروج این نظامیان این حمایت‌ها نیز از بین رفت و به همین دلیل ضعف شدید هسته‌های مخفی داعش در روزهای آینده را شاهد خواهیم بود.

طی چند روز گذشته نظامیان آمریکا از چندین پایگاه در عراق خارج شدند که آخرین مورد نیز پایگاه الحباینه در غرب عراق بود.

دی ماه گذشته به دنبال جنایت آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس معاون رئیس سازمان الحشد الشعبی، پارلمان عراق به خروج نظامیان بیگانه از جمله نظامیان آمریکا از عراق رأی داد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: نظامیان آمریکا خروج نظامیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم رژیم صهیونیستی

ارتش رژیم صهیونیستی از مسمومیت ۱۳۰ نظامی خود در پایگاه آموزشی نیتسانیم واقع در حد فاصل عسقلان و اشدود خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، یسرائیل هیوم عصر جمعه در خبری اعلام کرد، 130 نظامی و فرمانده موجود در پایگاه آموزشی نیستانیم دچار مسمومیت شدند که وضعیت 17 نفر از آنها شدید گزارش شده است.

براساس این گزارش این مسمومیت نیمه‌های شب چهارشنبه و بامداد پنج شنبه رخ داد و تا این لحظه 47 نفر از این نظامیان همچنان قادر به انجام فعالیت‌های روزمره خود نیستند.

ارتش رژیم صهیونیستی ضمن تایید این خبر گفت به دنبال مشخص کردن منبع این غذای مسموم است که هم نیروهای آموزشی و نظامیان کادر را دچار مشکل کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نخستین واکنش آمریکا به انفجار در پایگاه حشدالشعبی
  • نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
  • انفجار در پایگاه حشدالشعبی در استان بابل عراق
  • حادثه عجیب در پایگاه نیتسانیم رژیم صهیونیستی
  • آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
  • مداخله آمریکا در خاورمیانه؛ دغدغه جدید رأی دهندگان آمریکایی برای انتخابات ۲۰۲۴
  • معاون دبیر کل حزب‌الله: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید
  • لاپوشانی جنایات نظامیان صهیونیست از سوی بلینکن
  • نعیم قاسم: ایران به همه اهداف خود در عملیات «وعده صادق» رسید