Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه قرار شد مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی داشته باشد و همچنین مقرر شد روز چهارشنبه هفته جاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی کشاورزی برگزار شود.

علیرضا یوسف نژاد، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجو، درباره جلسه صبح امروز هیئت رئیسه مجلس، اظهار داشت: روسای کمیسیون‌های مجلس در این جلسه درباره مسائل مهمی از جمله مقابله با کرونا و مشکلات اقتصادی مباحثی مطرح و در هیئت رئیسه به بحث گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در جلسه امروز هیئت رئیسه قرار شد مجلس در روزهای سه شنبه و چهارشنبه جلسه علنی داشته باشد و همچنین مقرر شد روز چهارشنبه هفته جاری جلسه رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی برگزار شود.

عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه مقرر شد که کمیسیون‌های تخصصی مجلس از فردا فعالیت خود را آغاز کرده و جلسات شان را تشکیل دهند.

وی بیان داشت:همچنین امروز ارتباط کنفرانس تلویزیونی آزمایشی با ۶ مرکز استان برقرار شد و برخی از نمایندگان از این طریق در جلسه حاضر شدند.

یوسف نژاد همچنین حال علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی را رو بهبود اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: یوسف نژاد مجلس شورای اسلامی صحن علنی مجلس لاریجانی هیئت رئیسه مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند

نوبخت اژدری امروز در جلسه هماهنگی خرید تضمینی گندم استان اردبیل گفت: تمامی کشاورزان گندم‌کار باید قبل از شروع فصل خرید نسبت به ثبت‌نام در سامانه پهنه‌بندی وزارت جهاد کشاورزی اقدام کنند تا در زمان مراجعه به مراکز خرید بدون معطلی بتوانند محصول خود را به مراکز تعیین شده تحویل دهند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل با اشاره به نزدیک شدن به ایام برداشت غلات استان بیان کرد: از کشاورزان تقاضا داریم که از برداشت زودهنگام گندم و جو تولیدی خود به خاطر داشتن رطوبت احتمالی خودداری و در زمان اعلام شده از سوی کارشناسان جهاد کشاورزی نسبت به برداشت محصولات اقدام کنند.

او اظهار کرد: تمهیدات لازم برای خرید گندم از کشاورزان انجام شده و هیچ گونه مشکلی در این خصوص وجود ندارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نشست هیئت رئیسه فدراسیون جهانی ووشو با حضور علی‌نژاد
  • گندم‌کاران استان اردبیل در سامانه پهنه‌بندی جهادکشاورزی ثبت‌نام کنند
  • تحقیق و تفحص از وزارت جهاد کشاورزی در دستورکار امروز مجلس
  • بررسی ۴۳ پرونده تغییر کاربری اراضی در مازندران
  • یوسف نوری استاندار مازندران شد/ انتخاب شفقت به عنوان استاندار لرستان
  • نقشه جبهه پایداری برای رسیدن به هیئت رئیسه چیست؟
  • احتمال برگزاری انتخابانی فدراسیون دوومیدانی در خرداد