Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیمونه اینزاگی 44 ساله شد، مردی که دیگر زیر سایه برادرش پیپو نیست.

طرفداری- اگر ویروس کرونا نبود، اکنون سیمونه اینزاگی حساس‌ترین روزهای عمرش را در جدال با یوونتوس بر سر تصاحب اسکودتو سپری می‌کرد اما حالا او جشن تولد 44 سالگی‌اش را باید در خانه و در قرنطینه بگیرد.

سیمونه اینزاگی، برادر کوچک‌تر فیلیپو اینزاگی در 5 آوریل 1976 زاده شد و دوران فوتبالش را در شهر زادگاهش پیاچنتزا آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیمونه اینزاگی که همچون برادرش مهاجم بود، موفق شد در فصل 99-1998، پانزده گل برای پیاچنتزا به ثمر برساند و به لاتزیو پیوست. اینزاگی در لاتزیو توانست خیلی سریع موفق شود و در سال 2000 فاتح سری آ و کوپا ایتالیا شد. در همان فصل، اینزاگی توانست در لیگ قهرمانان اروپا هم تاریخ ساز شود و به رکورد گلزنی یک فصل لیگ قهرمانان اروپا که در اختیار مارکو فان باستن با 9 گل بود، برابری کند. سیمونه اینزاگی در دیدار برابر المپیک مارسی موفق شد پوکر کند. پس از درخشش سیمونه اینزاگی، وی به تیم ملی ایتالیا هم دعوت شد و سه بازی ملی انجام داد اما پس از آن فصل رویایی، با افت روبرو شد و همیشه زیر سایه برادرش پیپو قرار گرفت. 

اینزاگی تا سال 2005 در لاتزیو معمولا به عنوان یار ذخیره به کار گرفته می‌شد و دو دوره قرضی در آتالانتا و سمپدوریا به میدان رفت. اینزاگی در سال 2008 به لاتزیو برگشت و تا سال 2010 و زمان بازنشستگی‌اش، همچنان یک نیمکت نشین بود. پس از بازنشستگی، اینزاگی سریعا به عرصه مربیگری وارد شد و کارش را از تیم‌های پایه لاتزیو شروع کرد تا این که در سال 2016، هنگامی که هدایت تیم امید لاتزیو را برعهده داشت، پس از اخراج استفانو پیولی، به صورت موقت هدایت لاتزیو را برعهده گرفت و نتایج نسبتا مثبتی نیز کسب کرد. در تابستان 2016 کلودیو لوتیتو، رییس لاتزیو، مارچلو بیلسا سرمربی مشهور آرژانتینی را به عنوان سرمربی جدید لاتزیو انتخاب کرد اما تنها پس از یک روز، بیلسا به دلیل عدم رعایت مفاد قراردادش استعفا داد. لوتیتو نیز به دلیل آغاز پیش فصل و نبود وقت، در تصمیمی ریسکی سیمونه اینزاگی را به عنوان سرمربی دائم لاتزیو منصوب کرد. عملکرد خوب سیمونه اینزاگی در لاتزیو با بازی زیبا و کسب سهمیه لیگ اروپا، کوپا ایتالیا و سوپرکاپ ایتالیا و از طرفی ناکامی فیلیپو اینزاگی در عرصه مربیگری باعث شد سیمونه از زیر سایه برادرش بیرون بیاید.

اوج کار سیمونه اینزاگی در همین فصل 20-2019 است که توانست تیم‌های اینتر و یوونتوس را در سری آ مغلوب کند و با شکست دادن دوباره یوونتوس، قهرمان سوپرکاپ ایتالیای 2019 شود. لاتزیوی تحت هدایت اینزاگی، با یک امتیاز کم‌تر نسبت به یوونتوس در رده دوم سری آست و از همیشه به اسکودتو نزدیک تر است. 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سیمونه اینزاگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد

به گزارش "ورزش سه"، جوزپه ماروتا، مدیر اینتر، فاش کرد که لاتزیو را پس از شکار غیرقانونی سیمونه اینزاگی، که قبل از دربی اسکودتو، "خود را یک مربی برنده است" "عصبانی" کرد.

اینتر امشب در بازی هفته سی و سوم سری A به مصاف میلان رفته و در صورت برد در این بازی قهرمانی در سری A را قطعی می‌کند.

ماروتا به دازن گفت:"ما این هدف تاریخی را داریم و روی دستیابی به بیستمین اسکودتو تاریخ اینتر متمرکز هستیم. اگر قرار باشد امشب قهرمان شویم، مانند گیلاس روی کیک خواهد بود، اما همانطور که مربی گفت، ما عجله نداریم که در دربی این اتفاق بیفتد، بلکه مصمم هستیم عملکرد خوبی داشته باشیم و یک نتیجه عالی بگیریم."

این اولین قهرمانی اینزاگی در سری A به عنوان مربی خواهد بود. وقتی آنتونیو کونته پس از کسب عنوان قهرمانی اینتر را ترک کرد، چگونه اینزاگی را انتخاب کردید؟

این تصمیمی بود که همه ما گرفته بودیم. او در دید بسیاری از باشگاه‌ها قرار داشت و در لاتزیو ثابت کرد که به عنوان یک مربی جوان در حال رشد و پیشرفت است. شب بسیار حساسی بود چون، کلودیو لوتیتو، مالک لاتزیو، بسیار عصبانی شد. اینزاگی ثابت کرده است که یک مربی برنده است و این را نباید دست کم گرفت. این دوران تازه شروع شده، می‌خواهیم نتایج مهمی بگیریم که مناسب تاریخ این باشگاه است. من به لیگ قهرمانان و همچنین جام باشگاه‌های جهان فکر می‌کنم. اینتر به جایگاهی که به آن تعلق دارد، بازگشته و ما به آن افتخار می‌کنیم. صادقانه بگویم، انتظار نداشتم تجربه‌ام در اینتر اینقدر عالی و سرشار از موفقیت باشد. از کونته تا اینزاگی، ما همیشه یک باشگاه بسیار قوی را پشت سر خود داشته‌ایم و یک گروه کاری نمونه در پشت صحنه ایجاد کردیم که طبیعتا به تیم کمک کرد.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی یوونتوس و لاتزیو و از تلویزیون+ شبکه ورزش و آنلاین
  • سیمونه اینزاگی و کسب مهم‌ترین جام‌های ایتالیا به عنوان بازیکن و مربی
  • سیمونه اینزاگی پس از فتح اسکودتو: کاری باورنکردنی انجام دادیم
  • زانتی: اینزاگی خودش هم خبر ندارد چه کرده است!
  • بیستمین قهرمانی اینتر را مدیون اینزاگی هستیم
  • رئیس لاتزیو از تصمیم اینزاگی خیلی عصبانی شد
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم
  • سیمونه اینزاگی: 5 برد متوالی مقابل میلان در دربی پیش‌رو اهمیت ندارد؛ از حضور در اینتر خوشحالم
  • با وجود علاقه لیورپول؛ سیمونه اینزاگی در اینتر می‌ماند