Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@06:16:28 GMT

ممنوعیت تردد همچنان در ایلام برقرار است

تاریخ انتشار: ۱۷ فروردین ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۷۴۸۶۵۰۳

ممنوعیت تردد همچنان در ایلام برقرار است

استاندار ایلام گفت: ممنوعیت تردد بین استانی و درون استانی همچنان در ایلام برقرار است

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ قاسم سلیمانی دشتکی روز یکشنبه در حاشیه نشست ویدئو کنفرانس رئیس جمهور با استانداران سراسر کشور از فعالیت ادارات و دستگاه‌های اجرایی از ۲۳ فروردین ماه با دو سوم ظرفیت خبر داد و اظهار کرد: ساعت کاری از هفت صبح تا دو بعد ظهر است، اما باید پروتکل بهداشتی و همه توصیه‌های پزشکی و اصول بهداشتی را باید رعایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص فعالیت اصناف و بازار نیز گفت: فعالیت‌های بازار به سه دسته کم ریسک، متوسط و پر ریسک تقسیم شده‌اند که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مصادیق فعالیت‌های کم ریسک از شنبه هفته آینده شروع بکار می‌کنند.

استاندار ایلام گفت: حمل و نقل عمومی و حمل بار نیز آزاد است، اما حمل و نقل بین استانی ممنوع و تا پایان فروردین هیچ ملاحظه‌ای نداریم و مسافرت تا پایان فروردین ممنوع و اگر مسافران وارد استان شوند، برگشت داده می‌شود.

وی اضافه کرد: تردد بین شهرستانی تا روز جمعه همچنان ممنوع بوده مگر خودروهای دارای مجوز باشند.

سلیمانی دشتکی گفت: مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان فروردین ماه تعطیل اند و از طریق فضای مجازی و تلویزیون آموزش‌ها پیگیری می‌شود.

وی همچنین در خصوص تعطیلی مراکز مذهبی، زیارتگاه‌ها و اماکن مقدسه نیز گفت: کماکان این مراکز تا پایان فروردین ماه تعطیل است و ستاد نماز جمعه اعلام می‌کند که تا چه زمان تعطیل باشند.

اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از ۲۳ فروردین ماه

استاندار ایلام به رعایت بهداشت توسط مردم و ماندن در خانه تاکید کرد و اظهار کرد: اگر مردم کار ضرور ندارند از منزل خارج نشوند و یک نفر لوازم ضروری در بازار تامین کند.

وی در خصوص حضور افراد مبتلا به کرونا در جامعه نیز گفت: این افراد باید قرنطینه شود و در جامعه حضور پیدا نکنند زیرا حضور آنها در جامعه ممنوع و نوعی جرم مرتکب شده است.

وی تاکید کرد: وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی موظف است جواب مثبت افراد مبتلا به کرونا را به خود شخص، اداره، خانواده و صنف مربوطه اطلاع دهد تا کنترل‌های لازم به عمل بیاید.

وی به اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند از ۲۳ فروردین ماه تاکید کرد و گفت: افراد کارمند و ارباب رجوع هر روز چک می‌شوند.

استاندار ایلام بیان کرد: باید افراد فعال در بازار همه موارد بهداشتی را رعایت کنند و محل کسب و کار خود را روزانه ضدعفونی کنند و مشتریان نیز موارد بهداشتی را با دقت رعایت کنند تا بصورت هوشمندانه از ابتلا به کرونا پیشگیری شود.

سلیمانی دشتکی گفت: حضور در طبیعت، چادر زدن، حضور در پارک‌ها گردهمایی و تجمعات ممنوع است و ضابطان قضایی با موارد متخلف برخورد می‌کنند

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استاندارایلام بین استانی تا پایان فروردین استاندار ایلام فروردین ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۴۸۶۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری

سرپرست گمرکات استان ایلام گفت: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی گمرکات استان ایلام، سهراب کمری اظهار کرد: بیش از ۲۱۸ هزار تن انواع کالا، فروردین سال جاری از طریق مرز بین‌المللی مهران به عراق و سایر کشورها صادر شده است.

وی افزود: این میزان کالا ارزشی بالغ بر ۹۲ میلیون و۳۲۰ هزار دلار داشته است.

سرپرست گمرکات استان ایلام ادامه داد: بیشتر کالاهای صادراتی از مرز مهران از جمله انواع محصولات کشاورزی، محصولات پتروشیمی، تجهیزات نیروگاهی، مصالح ساختمانی، کاشی و سرامیک، مصنوعات فلزی و پلاستیکی است.

کمری اضافه کرد: تعداد پروانه‌های خروج موقت صادرشده در این مدت رشد ۵۶۵ درصدی داشته است.

وی با اشاره به آمار تردد مسافر از مبادی ورودی و خروجی مرز مهران در فروردین گفت تشریفات گمرکی کالاهای به همراه بیش از ۳۶۰ هزار نفر مسافر در کمترین زمان توسط کارکنان گمرک ایلام در این بازه انجام شده است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۴۲ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر 747715

دیگر خبرها

  • رشد صادرات گمرکات استان ایلام در یک‌ ماه نخست سال‌ جاری
  • استفاده از آیفون و اپل واچ در ارتش کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود
  • چالشی به نام سرانه مطالعه در ایلام/ کتاب همچنان مغفول است
  • ممنوعیت اشتغال اتباع در کردستان
  • تردد در محور هراز برقرار است
  • صید ماهی در دریاچه سد زاینده‌‍رود ممنوع است
  • رعایت توصیه‌های بهداشتی، ضامن تولید واحدهای مرغداری است
  • صید ماهی مرکب در صیدگاه‌های استان بوشهر ممنوع است